Testtråd februar og marts

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. februar 2024

Kokomom

Profilbillede for Kokomom
Kis92 skriver:

Øv jeg kan åbenbart ikke administrer at have test herhjemme.. Nu jeg har lige taget en til, lige så negativ som alle de andre.. Det er jo selvpine.. Det er så frustrerende, så kom da i det mindste menstruation. Det er ikke i orden at jeg skal gå rundt i dette limbo.. 

De negative test ødelægger da totalt mit humør, hvordan klarer I det? 

Oh ja kender det. 

Sidste forsøg hos mig der testede jeg også sindsygt meget og hver negativ test var en negativ tricker fordi man bliver trist over det. Nu skal jeg igang med andet forsøg og her har jeg tænkt mig ikke engang at have test hjemme simpelthen for at slappe af og ikke blive trist over negstiv test. 

Håber virkelig du står med to streger snart

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. februar 2024

Kis92

Profilbillede for Kis92
Kokomom skriver:

Oh ja kender det. 

Sidste forsøg hos mig der testede jeg også sindsygt meget og hver negativ test var en negativ tricker fordi man bliver trist over det. Nu skal jeg igang med andet forsøg og her har jeg tænkt mig ikke engang at have test hjemme simpelthen for at slappe af og ikke blive trist over negstiv test. 

Håber virkelig du står med to streger snart

Alt selvkontrol er bare fuldstændig væk når det gælder rest for graviditet. Det lyder som en god ide ikke at have nogen hjemme. Det påvirker virkelig meget ens humør, negativt. Nu har jeg i det mindste fået menstruation. Så forhåbentlig kan jeg komme igang med en normal cyklus, efter abort

Mange tak og i lige måde. Er I lige startede med at få nummer 2? 

Anmeld Citér

7. februar 2024

Kokomom

Kis92 skriver:

Alt selvkontrol er bare fuldstændig væk når det gælder rest for graviditet. Det lyder som en god ide ikke at have nogen hjemme. Det påvirker virkelig meget ens humør, negativt. Nu har jeg i det mindste fået menstruation. Så forhåbentlig kan jeg komme igang med en normal cyklus, efter abort

Mange tak og i lige måde. Er I lige startede med at få nummer 2? 

Jeg er solo mor så det er alene og igennem fertilitet og jeg har kun alderen imod mig Dette vil være min nr 3. Men jeg er bevis for at stress og for meget sukker har indvirkning på at blive gravid. så nu har jeg lagt hele livsstilen om et par mdr  og med det så betyder det bare at jeg ikke rigtigt spiser sukker rør slet ikke slik og sodavand osv. Bevæger mig drikker godt med vand og nu håber jeg at det så giver et positivt udfald skal insemineres måske i næste uge og så er der kun at vente.

Har dog virkelig måtte kæmpe for ikke at købe graviditet test hjem til at have liggende for ved jeg bare kommer til at teste dom en gal. For som du siger alt selvkontrol forsvinder bare når det gælder det her. 

Oh håber så meget det lykkes for dig i denne cyklus

Anmeld Citér

7. februar 2024

SiOd

Profilbillede for SiOd

Jeg har testdag d. 20. februar (tror jeg). Jeg er ikke sikker, da det er min første cyklus efter  jeg fik fjernet min spiral. Jeg have en positiv ÆL test her d. 5. februar, så “regner med” at skulle have mens d. 19.-20. februar. Men nu må vi se

Anmeld Citér

7. februar 2024

Kis92

Profilbillede for Kis92
Kokomom skriver:

Jeg er solo mor så det er alene og igennem fertilitet og jeg har kun alderen imod mig Dette vil være min nr 3. Men jeg er bevis for at stress og for meget sukker har indvirkning på at blive gravid. så nu har jeg lagt hele livsstilen om et par mdr  og med det så betyder det bare at jeg ikke rigtigt spiser sukker rør slet ikke slik og sodavand osv. Bevæger mig drikker godt med vand og nu håber jeg at det så giver et positivt udfald skal insemineres måske i næste uge og så er der kun at vente.

Har dog virkelig måtte kæmpe for ikke at købe graviditet test hjem til at have liggende for ved jeg bare kommer til at teste dom en gal. For som du siger alt selvkontrol forsvinder bare når det gælder det her. 

Oh håber så meget det lykkes for dig i denne cyklus

Godt klaret at droppe slik og sodavand. Jeg prøver, men efter en lang dag med 2årig på arbejde og en 2årig hjemme, så er jeg helt udkørt og så ender jeg med at proppe mig med slik Måske har jeg bare ikke en særlig stor selvkontrol generelt   Men jeg prøver at bevæge mig lidt mere og bare skære lidt atøf sukkeret fra, håber at det er nok

Jeg har 4 test tilbage, så jeg må tag mig sammen og bare finde lidt selvkontrol frem. Godt klaret at du ikke har købt nogle. Håber at dit livsstils ændring, ender med to streger indenfor en nærmere fremtid. Det er en svær ventetid du skal til at gå i møde, håber at det bliver til at holde ud

Anmeld Citér

7. februar 2024

Sommersol2021

Profilbillede for Sommersol2021

Jeg forsøger at holde mig fra testene lidt endnu. Forventer mens på lørdag, så tror jeg vil teste fredag. Jeg kan godt lide at være forberedt inden blødningen kommer med et nedslående budskab. Men omvendt vil jeg ikke teste for tidligt til at være i tvivl om stregen. Det er jeg kommet til 2 gange før og det var TOTUR at vente på at se om stregen blev tydeligere  

Sååå jeg lever lykkeligt i uvished, det er min strategi

Anmeld Citér

7. februar 2024

Kokomom

Kis92 skriver:

Godt klaret at droppe slik og sodavand. Jeg prøver, men efter en lang dag med 2årig på arbejde og en 2årig hjemme, så er jeg helt udkørt og så ender jeg med at proppe mig med slik Måske har jeg bare ikke en særlig stor selvkontrol generelt   Men jeg prøver at bevæge mig lidt mere og bare skære lidt atøf sukkeret fra, håber at det er nok

Jeg har 4 test tilbage, så jeg må tag mig sammen og bare finde lidt selvkontrol frem. Godt klaret at du ikke har købt nogle. Håber at dit livsstils ændring, ender med to streger indenfor en nærmere fremtid. Det er en svær ventetid du skal til at gå i møde, håber at det bliver til at holde ud

Tro mig det er så hårdt ikke det med slik da jeg ikke spiser det så meget i forvejen, men du ved det der når man ikke må så det hvad man får lyst til.  Laver også detox suppe som jeg spiser 5 dage af ugen 

Men ser også frem til man kan leve lidt mere uden begrænsninger men når det er så dyrt ved hver forsøg gør man alt for det lykkes hehe. 

Puha ja en 2 årige er der også godt gang i. Jeg har en som bliver 6 i næste uge og så en der bliver 13 til april, vil sige at have en teenager er hårdere

Altså alt begrænsninger er jo godt alt hjælper kan man sige har i prøvet længe? 

Håber jeg også især fordi der går mdr imellem hvert forsøg

Anmeld Citér

8. februar 2024

MortilF+V

Profilbillede for MortilF+V
Sommersol2021 skriver:

Jeg forsøger at holde mig fra testene lidt endnu. Forventer mens på lørdag, så tror jeg vil teste fredag. Jeg kan godt lide at være forberedt inden blødningen kommer med et nedslående budskab. Men omvendt vil jeg ikke teste for tidligt til at være i tvivl om stregen. Det er jeg kommet til 2 gange før og det var TOTUR at vente på at se om stregen blev tydeligere  

Sååå jeg lever lykkeligt i uvished, det er min strategi

Jeg dropper også testene til efter min menstruation forhåbentlig ikke kommer. Jeg er ret sikker på, at min æl lå den 28/1, så reelt er testdag d. 11. Men da min cyklus efterhånden er omkring 29-30 dage, venter jeg nok lidt længere.

Jeg bruger også Gele Royal for første gang og ja..nu må vi se. Jeg havde vildt mange symptomer op til æl, men en uges tid efter, var alt nærmest væk. Og så har jeg ligget syg,  siden mandag eftermiddag, med omgangssyge fra arbejdet, så det er bare skønt.

Jeg krydser fingre for at den er der for dig

Anmeld Citér

8. februar 2024

Sommersol2021

Profilbillede for Sommersol2021
MortilF skriver:

Jeg dropper også testene til efter min menstruation forhåbentlig ikke kommer. Jeg er ret sikker på, at min æl lå den 28/1, så reelt er testdag d. 11. Men da min cyklus efterhånden er omkring 29-30 dage, venter jeg nok lidt længere.

Jeg bruger også Gele Royal for første gang og ja..nu må vi se. Jeg havde vildt mange symptomer op til æl, men en uges tid efter, var alt nærmest væk. Og så har jeg ligget syg,  siden mandag eftermiddag, med omgangssyge fra arbejdet, så det er bare skønt.

Jeg krydser fingre for at den er der for dig

Krydser for os begge  

Øv med sygdom! 

Jeg holde pause med gelé royal efter at have testet det et par cykli. Min luthealfase blev pludselig lidt kort, så nu er jeg spændt på, om den er mere normal denne cyklus uden gelé royal. 

Anmeld Citér

8. februar 2024

MortilF+V

Profilbillede for MortilF+V
Sommersol2021 skriver:

Krydser for os begge  

Øv med sygdom! 

Jeg holde pause med gelé royal efter at have testet det et par cykli. Min luthealfase blev pludselig lidt kort, så nu er jeg spændt på, om den er mere normal denne cyklus uden gelé royal. 

Tak. God ide. Indtil videre kan jeg ikke konkludere ret meget. Ud fra æl, som har ligget på dag 14, forventer jeg mens på søndag, ud fra gennemsnitlig cyklus, forventer jeg mens på tirsdag. Nu må jeg se, om det ændrer sig.

Men ja, nu er jeg faktisk begyndt at få begyndende smerter i lænden og ømhed/spænding i brysterne igen..Hvilket jeg har haft op til mens efter MA. Det er så irriterende altså.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.