Testtråd februar og marts

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. februar 2024

Kokomom

Profilbillede for Kokomom

Hej gruppe

så er jeg med igen. Mens igang og skal insemineres om små 2 uger håber så meget denne gang er min gang.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. februar 2024

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4
Kokomom skriver:

Hej gruppe

så er jeg med igen. Mens igang og skal insemineres om små 2 uger håber så meget denne gang er min gang.

Håber i alle bliver gravide i denne her månede inklusiv mig selv

Anmeld Citér

1. februar 2024

Mortilmilo

Melder mig forsigtigt på banen med testdag omkring d. 11/2 ����

Anmeld Citér

1. februar 2024

Kokomom

Love Angel skriver:

Håber i alle bliver gravide i denne her månede inklusiv mig selv

Håber jeg også. Men tvivler da min ægløsning ligger en søndag denne gang Og klinikken inseminere ikke i weekenden... 

Håber virkelig for dig at du snart får to streger. Havde lidt håbet det var lykkes for dig nu

Anmeld Citér

1. februar 2024

Love Angel

Mor til 4
Kokomom skriver:

Håber jeg også. Men tvivler da min ægløsning ligger en søndag denne gang Og klinikken inseminere ikke i weekenden... 

Håber virkelig for dig at du snart får to streger. Havde lidt håbet det var lykkes for dig nu

Det godt nok træls timing øv. Har du/i snakkede med dem om hvad i så gøre?

og tak det sødt af dig. Men desværre intet endnu vi er ligenu ind i 10 månede.håber virkelig snart der sker noget

Anmeld Citér

1. februar 2024

Kokomom

Love Angel skriver:

Det godt nok træls timing øv. Har du/i snakkede med dem om hvad i så gøre?

og tak det sødt af dig. Men desværre intet endnu vi er ligenu ind i 10 månede.håber virkelig snart der sker noget

Ikke endnu skal ringe til dem Imorgen, og så må jeg se mine folliker skal være 16-17 før de vil give ovitrelle og inseminere. Det er minusset ved at være solomor. 

Oh øv håber virkelig snart det lykkes for jer. Og ja mange af de andre som også kæmper en kamp

Anmeld Citér

1. februar 2024

Love Angel

Mor til 4
Kokomom skriver:

Ikke endnu skal ringe til dem Imorgen, og så må jeg se mine folliker skal være 16-17 før de vil give ovitrelle og inseminere. Det er minusset ved at være solomor. 

Oh øv håber virkelig snart det lykkes for jer. Og ja mange af de andre som også kæmper en kamp

Okay. Og ja det også træls. 
og tak. Jeg håber også alle herinde der prøver at blive gravide, snart kan lykkes med at få 2 streger

Anmeld Citér

2. februar 2024

Kis92

Profilbillede for Kis92

Jeg er også med her. Jeg var sikker på at min menstruation ville komme i starten af ugen, havde mens fornemmelser fra lørdag. Men ingen mens er kommet... Jeg har taget alt for mange negative test.. Men havde en abort i starten af december, så min krop er sikkert bare ikke kommet på plads endnu Vil bare gerne igang i gen. Og føler at jeg hele tiden at bagefter...

Håber på to streger til os alle

Anmeld Citér

2. februar 2024

Love Angel

Mor til 4
Kis92 skriver:

Jeg er også med her. Jeg var sikker på at min menstruation ville komme i starten af ugen, havde mens fornemmelser fra lørdag. Men ingen mens er kommet... Jeg har taget alt for mange negative test.. Men havde en abort i starten af december, så min krop er sikkert bare ikke kommet på plads endnu Vil bare gerne igang i gen. Og føler at jeg hele tiden at bagefter...

Håber på to streger til os alle

Har du taget test her i ugen?

Anmeld Citér

2. februar 2024

Kis92

Profilbillede for Kis92

Har du taget test her i ugen?

Ja, og endda flere.. alle helt negative Hvor nu op hvor der gør ondt, hver gang den er negativ.. Det havde ellers været helt fantastisk 

Og jeg havde ovenikøbet en blødning for lidt over en uge  siden, der passede med implantations blødning...Men det har bare være kroppen der snyd mig

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.