Testtråd februar og marts

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. februar 2024

Sommersol2021

Profilbillede for Sommersol2021
MortilF skriver:

Tusind tak  

Det er helt vildt. Jeg kan slet ikke forstå det. ��

Jeg har mega ondt i lænden og fortil I underlivet.

Jeg håber virkelig, at den sidder hvor den skal

Øv!! Hvis den gør, så alt hvad jeg kan, for at den er der i næste cyklus

Ja men dejligt for dig. Der er altid lidt scary med smerterne i den tidlige graviditet. Men den graviditet jeg havde mest ondt var den hvor jeg fik en baby ud af det.

Ja håber også den er der i næste cyklus. Selvom min hjerne stikker lidt af med stadig at håbe for denne. Har nemlig murren ved skambenet som jeg plejer ved graviditet. Ved mens synes jeg det er længere oppe i maven. Meeen med negativ test i går ved jeg jo godt det er ønsketænkning. Stop hjerne

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. februar 2024

MortilF+V

Profilbillede for MortilF+V
Sommersol2021 skriver:

Ja men dejligt for dig. Der er altid lidt scary med smerterne i den tidlige graviditet. Men den graviditet jeg havde mest ondt var den hvor jeg fik en baby ud af det.

Ja håber også den er der i næste cyklus. Selvom min hjerne stikker lidt af med stadig at håbe for denne. Har nemlig murren ved skambenet som jeg plejer ved graviditet. Ved mens synes jeg det er længere oppe i maven. Meeen med negativ test i går ved jeg jo godt det er ønsketænkning. Stop hjerne

Ja, det er. Og selvom jeg var gravid i sommers er det allerede helt anderledes denne gang. Der mærkede jeg intet og nu mærker jeg alt.

Åh, hvor jeg kender det. Det er så frustrerende at være I. Sådan havde jeg det i alle andre cyklusser, fordi jeg håbede så meget.

Anmeld Citér

10. februar 2024

Sommersol2021

MortilF skriver:

Ja, det er. Og selvom jeg var gravid i sommers er det allerede helt anderledes denne gang. Der mærkede jeg intet og nu mærker jeg alt.

Åh, hvor jeg kender det. Det er så frustrerende at være I. Sådan havde jeg det i alle andre cyklusser, fordi jeg håbede så meget.

Det er vildt så stor forskel der er på graviditeter for samme kvinde! Man ved aldrig, hvad man kan forvente åbenbart.

Anmeld Citér

10. februar 2024

MortilF+V

Sommersol2021 skriver:

Det er vildt så stor forskel der er på graviditeter for samme kvinde! Man ved aldrig, hvad man kan forvente åbenbart.

Åbenbart ikke. Jeg var jo sikker på, at mens ville komme denne gang. Men nej..

Anmeld Citér

10. februar 2024

Lja

Jeg er i dag 3+1 og har taget denne test i morges. Nogen der kan se noget? 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

10. februar 2024

MortilF+V

Lja skriver:

Jeg kan desværre ikke se noget. Men ægget har også kun lige sat sig fast, hvis du er gravid.

Prøv igen om et par dage

Anmeld Citér

10. februar 2024

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4
MortilF skriver:

Jeg har ikke prøvet, at en graviditet har siddet forkert før. 

Jeg blev gravid fra venstre side, da jeg ventede min datter. Så det er først efterfølgende, at den er blokeret. Muligvis af arvæv efter akut kejsersnit.

Når okay det lød sådan, da du sagde at du frygter at den ikke sidder i livmoderen?! Men godt du ikke har oplevet det.

Anmeld Citér

11. februar 2024

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4
Lja skriver:

Den er negativ. Men husk det er også meget tidlig du tester. 

Anmeld Citér

11. februar 2024

MortilF+V

Love Angel skriver:

Når okay det lød sådan, da du sagde at du frygter at den ikke sidder i livmoderen?! Men godt du ikke har oplevet det.

Jeg frygter det stadig, da jeg havde stærke smerter i venstre side ved æl og meget milde i højre..

at alt er som det skal være.

Anmeld Citér

11. februar 2024

Sommersol2021

Min mens kom ikke som ventet i går selvom der var en masse murren. Jeg testede derfor i dag, men negativ. Så nu må mens bare godt komme  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.