Testtråd februar og marts

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. februar 2024

Lilleliv

Profilbillede for Lilleliv

Øv øv og atter øv... Jeg hsr fået min mens her til aften 2 dage før end jeg plejer...

Så vi må prøve igen..

Skal teste til marts..

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. februar 2024

Sommersol2021

Profilbillede for Sommersol2021
Lilleliv skriver:

Øv øv og atter øv... Jeg hsr fået min mens her til aften 2 dage før end jeg plejer...

Så vi må prøve igen..

Skal teste til marts..

Øv! Håber den er der i marts!

Anmeld Citér

4. februar 2024

MortilF+V

Profilbillede for MortilF+V
Lilleliv skriver:

Så vi må prøve igen..

Skal teste til marts..

Øv! Håber du er heldig i marts

Anmeld Citér

5. februar 2024

Babysnak

Hej!

Jeg er ny her på baby, eller ihvertfald første gang jeg kommenterer.

Jeg har længe fuldt med på sidelinjen og hold nu op hvor hat jeg lært meget! 

Bl.a. At jeg er et af disse såkaldte testmonstre har testet de sidste 9 dage, også med tidlig test og har kun fået negativ! Så sent som igår... I morges ville jeg skåne mig selv lidt, men da jeg kom hjem fra job kunne jeg ikke dy mig.... men se nu her!! Ret flot med aftentis hvis jeg selv skal sige det haha  

Håber det holder ved og at I andre kvinder forhåbentlig snart sidder 2 streger

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

5. februar 2024

Sommersol2021

Profilbillede for Sommersol2021
Babysnak skriver:

Hej!

Jeg er ny her på baby, eller ihvertfald første gang jeg kommenterer.

Jeg har længe fuldt med på sidelinjen og hold nu op hvor hat jeg lært meget! 

Bl.a. At jeg er et af disse såkaldte testmonstre har testet de sidste 9 dage, også med tidlig test og har kun fået negativ! Så sent som igår... I morges ville jeg skåne mig selv lidt, men da jeg kom hjem fra job kunne jeg ikke dy mig.... men se nu her!! Ret flot med aftentis hvis jeg selv skal sige det haha  

Håber det holder ved og at I andre kvinder forhåbentlig snart sidder 2 streger

Dejligt, der er vist ingen tvivl om du har lavet fine streger

Anmeld Citér

5. februar 2024

Babysnak

Dejligt, der er vist ingen tvivl om du har lavet fine streger

Og det vildeste er, at det er første cyklus vi forsøger, det er helt skørt

Jeg ved at vi skal være taknemmelige, puha nogle hårde måneder/år mange kvinder går igennem

Anmeld Citér

6. februar 2024

Kis92

Profilbillede for Kis92

Øv jeg kan åbenbart ikke administrer at have test herhjemme.. Nu jeg har lige taget en til, lige så negativ som alle de andre.. Det er jo selvpine.. Det er så frustrerende, så kom da i det mindste menstruation. Det er ikke i orden at jeg skal gå rundt i dette limbo.. 

De negative test ødelægger da totalt mit humør, hvordan klarer I det? 

Anmeld Citér

6. februar 2024

MortilF+V

Profilbillede for MortilF+V

Hmm alle de symptomer, jeg nu er blevet vant til at have mellem ægløsning og menstruation er forsvundet som dug for solen. Kroppen er godt nok et mysterie. Forventer menstruation om en uge og lige pt. tænker jeg, at det måske er faldet i progesteron jeg mærker til.

Til gengæld er de.. blevet erstattet af sygdom fra arbejdet, med kvalme, opkast og virkelig slemme mavesmerter. Øv, øv!

Nu venter jeg egentlig bare på, at menstruationen kommer.

Anmeld Citér

6. februar 2024

Babysnak

Kis92 skriver:

Øv jeg kan åbenbart ikke administrer at have test herhjemme.. Nu jeg har lige taget en til, lige så negativ som alle de andre.. Det er jo selvpine.. Det er så frustrerende, så kom da i det mindste menstruation. Det er ikke i orden at jeg skal gå rundt i dette limbo.. 

De negative test ødelægger da totalt mit humør, hvordan klarer I det? 

Jeg er også bare et testmonster. Men altså, på et tidspunkt kommer der jo 2 streger (som regl) så kan godt forstå vores hjerne har lyst til at tjekke hele tiden. 

Anmeld Citér

6. februar 2024

tutti

Første forsøg på at lave en lillesøster/bror, og allerede nu begynder kroppen at lave gak og fucke med min hjerne Mens er forsinket 2 dage, men testen er negativ.  Den plejer ellers at komme før tid, men mon ikke den dukker op i morgen (eller at testen på magisk vis begynder at vise to streger , ønsketænkning ).

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.