Testtråd februar og marts

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. februar 2024

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4
Kis92 skriver:

Ja, og endda flere.. alle helt negative Hvor nu op hvor der gør ondt, hver gang den er negativ.. Det havde ellers været helt fantastisk 

Og jeg havde ovenikøbet en blødning for lidt over en uge  siden, der passede med implantations blødning...Men det har bare være kroppen der snyd mig

Øv og atter øv. Kender følelsen alt for godt. Det er en helt forfærdelig skuffelse hver gang testen er negativ, det ikke til at beskrive. Det er helt forfærdeligt skuffelse man få i hele kroppen når man ser at testen er negativ

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. februar 2024

tutti

Her er vi i gang med første forsøg siden vi fik vores dreng i 2022. Jeg skulle være 3+2/3, men der er ikke rigtig nogen symptomer (som jeg husker fra sidste gang). Jeg skulle få mens om 2 dage, så nu må vi se, om jeg tager en tidlig test i morgen eller venter til mandag ��

Havde helt glemt, hvor nervepirrende den her tid er!!

Anmeld Citér

3. februar 2024

Sommersol2021

Profilbillede for Sommersol2021

Jeg er godt nok spændt på, om min mens kommer til tiden eller jeg tester positiv næste weekend. Jeg fik nemlig tidligt en positiv æl test i forhold til hvad jeg plejer, men har haft æl udflåd længe efter. Så bliver helt i tvivl, om der var fejl i testen Den var digital 

Anmeld Citér

3. februar 2024

MortilF+V

Profilbillede for MortilF+V
Sommersol2021 skriver:

Jeg er godt nok spændt på, om min mens kommer til tiden eller jeg tester positiv næste weekend. Jeg fik nemlig tidligt en positiv æl test i forhold til hvad jeg plejer, men har haft æl udflåd længe efter. Så bliver helt i tvivl, om der var fejl i testen Den var digital 

Jeg tror ikke, at der er fejl på din digitale test, hvis holdbarheden er fin og den er aflæst indenfor tid  

Den vil jo ikke vise en LH stigning, hvis ikke testen kan måle det. Så jeg tror den er god nok.

for dig.

Jeg har vildt ondt i lænden og ømhed I brysterme nu her på dag 20. Men det har jeg haft i hver cyklus, efter min MA.  Så jeg venter og ser hvad der sker.

Anmeld Citér

3. februar 2024

Kis92

Profilbillede for Kis92
Love Angel skriver:

Øv og atter øv. Kender følelsen alt for godt. Det er en helt forfærdelig skuffelse hver gang testen er negativ, det ikke til at beskrive. Det er helt forfærdeligt skuffelse man få i hele kroppen når man ser at testen er negativ

Ja det er ikke til at være i Håber at det lykkes for dig i denne cyklus Og så vil jeg gå og vente på mens, men jeg føler at de fleste symptomer er forsvundet, mærkeligt

Anmeld Citér

3. februar 2024

Kis92

Profilbillede for Kis92
Sommersol2021 skriver:

Jeg krydser fingre for to streger om en uge  

Anmeld Citér

3. februar 2024

Sommersol2021

Profilbillede for Sommersol2021
MortilF skriver:

Jeg tror ikke, at der er fejl på din digitale test, hvis holdbarheden er fin og den er aflæst indenfor tid  

Den vil jo ikke vise en LH stigning, hvis ikke testen kan måle det. Så jeg tror den er god nok.

for dig.

Jeg har vildt ondt i lænden og ømhed I brysterme nu her på dag 20. Men det har jeg haft i hver cyklus, efter min MA.  Så jeg venter og ser hvad der sker.

Du har nok ret. Har heller aldrig oplevet de har lavet fejl før

Anmeld Citér

4. februar 2024

Imaong90

Profilbillede for Imaong90

Så er vente tiden kommet havde sex 26, 28, 30, milde æl smerter den 31, voldsomme æl smerter den 1. Og sex igen den 2.  

så nu er man da dækket ind ��

Anmeld Citér

4. februar 2024

Love Angel

Mor til 4
Kis92 skriver:

Ja det er ikke til at være i Håber at det lykkes for dig i denne cyklus Og så vil jeg gå og vente på mens, men jeg føler at de fleste symptomer er forsvundet, mærkeligt

Tak. Håber du også snart stå med en positiv test

Anmeld Citér

4. februar 2024

Love Angel

Mor til 4
Imaong90 skriver:

Så er vente tiden kommet havde sex 26, 28, 30, milde æl smerter den 31, voldsomme æl smerter den 1. Og sex igen den 2.  

så nu er man da dækket ind ��

I er i den grad dækket ind.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.