Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Nogen der kan ane en lille bitte begyndende streg? 3+5
Er højest sandsynlig bare helt skør, men håber sådan
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
N&L skriver: Nogen der kan ane en lille bitte begyndende streg? 3+5 Er højest sandsynlig bare helt skør, men håber sådan
Det er svært men kan godt se hvad du mener med en liiille antydning
Sommersol2021 skriver: Det er svært men kan godt se hvad du mener med en liiille antydning
Ja, jeg må bare se tiden lidt an tror jeg På fredag forventer jeg mens, og så må jeg teste der.
Love Angel skriver: Forstår dig fuldt ud. Jeg bliver sååå skuffet hver gang testen er negativt. Min sidste dag for menses er imorgen. Vi er gået ind i 10 cyklus. Det vil sige nr 10 månede før i tiden bliv jeg hurtig gravid hver gang vi gik igang med PB. Men efter jeg har fået fjernet min højere æggeleder og indtil nu, har det ikke lykkedes os endnu at blive gravid er det her jeres nr 10 månede eller nr 11 månede?
Forstår dig fuldt ud. Jeg bliver sååå skuffet hver gang testen er negativt. Min sidste dag for menses er imorgen. Vi er gået ind i 10 cyklus. Det vil sige nr 10 månede før i tiden bliv jeg hurtig gravid hver gang vi gik igang med PB. Men efter jeg har fået fjernet min højere æggeleder og indtil nu, har det ikke lykkedes os endnu at blive gravid
er det her jeres nr 10 månede eller nr 11 månede?
Hvis jeg får mens d.6, så går vi ind i 11 måned...
Åååårh, så er det endnu mere træls, når det har været nemt før...
Desværre den er helt negativ. hvor længe har i prøvet?
Lilleliv skriver: Hvis jeg får mens d.6, så går vi ind i 11 måned... Åååårh, så er det endnu mere træls, når det har været nemt før...
Årh det må være vildt hård har du barn/børn? det endnu mere træls og synd for jer der kæmper og har svært ved at blive gravid. Jeg skal ikke klage, jeg taknemmelig for at jeg ikke skulle kæmpe helt fra start med at få børn. men den her gang vil jeg så gerne bare blive gravid. I 2022 var jeg gravid, men vores lille dreng døde i min mave under et døgn før jeg fødte ham. Jeg fødte ham da jeg var 41+5. derfor bliver jeg ekstra ked af at jeg ikke bare bliver gravid vi er ind i 10 månede og om 2 måneder så har vi været igang i 1 år. Det skræmmer mig og bekymre mig om der er noget galt.
Jeg melder mig også ind igen her
Vi har prøvet på nr. 2 siden juli og lagde ud med en SA. Nu er jeg på 3. cyklus efter det og har testdag d. 10.
Love Angel skriver: Årh det må være vildt hård har du barn/børn? det endnu mere træls og synd for jer der kæmper og har svært ved at blive gravid. Jeg skal ikke klage, jeg taknemmelig for at jeg ikke skulle kæmpe helt fra start med at få børn. men den her gang vil jeg så gerne bare blive gravid. I 2022 var jeg gravid, men vores lille dreng døde i min mave under et døgn før jeg fødte ham. Jeg fødte ham da jeg var 41+5. derfor bliver jeg ekstra ked af at jeg ikke bare bliver gravid vi er ind i 10 månede og om 2 måneder så har vi været igang i 1 år. Det skræmmer mig og bekymre mig om der er noget galt.
Jaa, vi er heldige, vi har fået 2 som vi er taknemlige for... Det er oss derfor vi ved vi har svært ved det..
Åååårh, så kan jeg godt forstå det er endnu hårdt... Det er jeg virkelig ked af på jeres vegne...
mor_til_2_ skriver: Nej jeg fik den ikke fjernet men den virker ikke på grund af ar væv. Det var faktisk først da min "termins dato" var overstået at jeg blev gravid igen Det var så også den måned jeg brugte gele royal. Men altså..... Den cyklus hvor jeg blev gravid uden for livmoderen var den første cyklus vi prøvede i.... sååå måske var jeg alligevel blevet gravid den måned Men ja - jeg har skrevet om det så mange gange du er sikkert træt af at hører om det Dog mente min gynækolog at jeg var blevet gravid i den "dårlige" side med min nr 2.... Men der var vist lidt uenighed omkring det fra andre læger Men ja .... Mener det kun er en æggeleder der virker
Nej jeg fik den ikke fjernet men den virker ikke på grund af ar væv. Det var faktisk først da min "termins dato" var overstået at jeg blev gravid igen Det var så også den måned jeg brugte gele royal. Men altså..... Den cyklus hvor jeg blev gravid uden for livmoderen var den første cyklus vi prøvede i.... sååå måske var jeg alligevel blevet gravid den måned Men ja - jeg har skrevet om det så mange gange du er sikkert træt af at hører om det
Dog mente min gynækolog at jeg var blevet gravid i den "dårlige" side med min nr 2.... Men der var vist lidt uenighed omkring det fra andre læger Men ja .... Mener det kun er en æggeleder der virker
Hvorfor bruger man gelé royal? Er det ikke hvis man har ustabil cyklus ?
Lilleliv skriver: Jaa, vi er heldige, vi har fået 2 som vi er taknemlige for... Det er oss derfor vi ved vi har svært ved det.. Åååårh, så kan jeg godt forstå det er endnu hårdt... Det er jeg virkelig ked af på jeres vegne...
Hvor dejlig
og tak vi har 2 dejlige døtre, en på 9 år og en på 5 år. Og vores lille engel dreng han er vores nr 3 barn.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128