Love Angel skriver:
Var det ikke kun 6 cyklus i skal i gang med nu?
hvad fik jer til at tænke på at teste sædkvalitet når i kun har prøvet i 5 måneder? Ked af dine andre graviditeter ikke endt med en baby. 
har du ikke nogen barn/børn?
normal er min cyklus på 27-28 dage. Men den her månede fik jeg først positiv ægløsningstest på dag 15. Og forventer menses på søndag og jeg er i dag på dag 28 i min cyklus.
Jo det er det, men føler ikke vi kan bruge 12 måneder på at forsøge, hvis der er bump på vejen der umuliggør det. Så vil jeg hellere have orden på sagerne, så jeg er sikker på vi ikke spilder tiden
Min mand har også haft et langvarigt misbrug tidligere i livet, som gør jeg kan være nervøs for kvaliteten.
Vi er i midt 30erne uden børn. Det havde set noget anderledes ud hvis vi allerede havde børn ift min stress med om det kan lykkedes 
Så det er klart for at give mig ro, og lige tjekke at udgangspunktet er godt. Vi bliver jo ikke yngre 
Og du har stadig ikke testet? Det var også en sen ægløsning for en 27-28 dages cyklus! Jeg havde også på dag 15 i denne cyklus, men jeg er også typisk 31 dage lang
Anmeld
Citér