Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Sommersol2021 skriver: Min mens kom ikke som ventet i går selvom der var en masse murren. Jeg testede derfor i dag, men negativ. Så nu må mens bare godt komme
Min mens kom ikke som ventet i går selvom der var en masse murren. Jeg testede derfor i dag, men negativ. Så nu må mens bare godt komme
Øv! Hvor irriterende. Håbede ellers lige..
Jeg er ved at blive sindssyg af alle de smerter..Av av!
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
MortilF skriver: Øv! Hvor irriterende. Håbede ellers lige.. Jeg er ved at blive sindssyg af alle de smerter..Av av!
Ja så irriterende.
Håber dine smerter stilner lidt af, når din krop lige har vænnet sig til graviditeten.
Sommersol2021 skriver: Ja så irriterende. Håber dine smerter stilner lidt af, når din krop lige har vænnet sig til graviditeten.
Tak. Det håber jeg også
Ny test fra idag - formodet 4+0.
Synes dog ikke, jeg kan se den vilde udvikling?
Dog har jeg aldrig testet så tidligt før, så jeg har intet at sammenligne med.
MortilF skriver: Ny test fra idag - formodet 4+0. Synes dog ikke, jeg kan se den vilde udvikling? Dog har jeg aldrig testet så tidligt før, så jeg har intet at sammenligne med.
Hmm har du en test mere af samme mærke? Så ville jeg prøve at tage den. Med min datter oplevede jeg nemlig at få en svag test deromkring (svagere end dagen før). Det gjorde mig urolig da jeg havde haft en bio nogle måneder før. Tog en ny test på samme urin og den var meget tydeligere. Så de tests kan altså godt svinge lidt i tydelighed så tidligt.
Sommersol2021 skriver: Hmm har du en test mere af samme mærke? Så ville jeg prøve at tage den. Med min datter oplevede jeg nemlig at få en svag test deromkring (svagere end dagen før). Det gjorde mig urolig da jeg havde haft en bio nogle måneder før. Tog en ny test på samme urin og den var meget tydeligere. Så de tests kan altså godt svinge lidt i tydelighed så tidligt.
Det har jeg ikke, nej. Overvejer at købe en ekstra pakke og tage en i morgen.
Jeg har lige taget disse test..og har har tisset mange gange inden da..
En tidlig test (da min app forventer mens i morgen)
Og en ny Valmed test..
MortilF skriver: Jeg har lige taget disse test..og har har tisset mange gange inden da.. En tidlig test (da min app forventer mens i morgen) Og en ny Valmed test..
De ser fine ud synes jeg
Du er super gravid, kæmpe tillykke
Babysnak skriver: Du er super gravid, kæmpe tillykke
Tusind tak
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128