Nogen der måske kan Hjælpe?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. november 2009

LouiseNielsen

Valle81 skriver:

Åhh, du fik sagt lidt af det jeg vil sige. Prøvede selv at sætte mig ned for at kommentere, men gik i stå, for mine ranker ville ingen ende tage, så besluttede mig for at tie istedet.

Blev så stødt, rasende og ked af det over det indlæg. Den rigtige måde.......hvad fanden er det??

Lige præcis....

Det er rigtig hvis det er det hun føler for... Mere skal der ikke til!

Det eneste rigtige er at hun er en mor som kæmper for sit barn,  som elsker det, og kan give det kærlighed og omsorg, og det er jeg slet ikke i tvivl om trådstarter vil gøre....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. november 2009

Lone Jakobsen

LeaSchmidt skriver:

Hej.

Jeg står med et meget stort problem, jeg er gravid i 9+3 uge,

Men min kæreste vil på ingen måde havde barnet, Og hans søster Skriver hele tiden til mig og sviner mig til osv,

Jeg har taget en abort 1 gang før i maj måned for hans skyld,

Det værste jeg har prøvet.. Og vil bare så gerne det her, men føler ikke jeg kan gøre det imod ham, Nogen ide til hvordan jeg skal forholde mig? Eller hvad jeg skal gøre?

hejsa

jeg har ikke lige læst de andre svar du har fået, så beklager hvis jeg bare gentager.

jeg er ikke i tvivl om at hvis du føler for at blive mor, så skal du beholde dit barn. jeg fik (som 19 årig) selv valget mellem manden eller barnet, og da jeg valgte barnet fik jeg det glatte lag af den kommende far. jeg ville aldrig få en uddannelse, et job....og jeg var alt for ung og umoden.

jeg valgte barnet, og er i dag mor til en dejlig 10 årig datter (og hendes 3 brødre) og jeg har ikke fortrudt mit valg.

men jeg sender dig en stor og håber du har nogen omkring dig der kan give dig lidt støtte 

mange hilsner

Lone

Anmeld

3. november 2009

EliasMinDejligeSøn<3

ja nu har jeg læst hele tråden og ærligt talt tror jeg ikk på dem som ikk har stået og skulle traffe det valg ved en skid om hvor hårdt det er!!! jeg har også fået min dejlige søn uden hans fars ønske og jeg vidst fra staten af at jeg ville være alene og fortryder det ikk !!!

Anmeld

3. november 2009

Valle81

Christina92 skriver:

ja nu har jeg læst hele tråden og ærligt talt tror jeg ikk på dem som ikk har stået og skulle traffe det valg ved en skid om hvor hårdt det er!!! jeg har også fået min dejlige søn uden hans fars ønske og jeg vidst fra staten af at jeg ville være alene og fortryder det ikk !!!

Hørt,

Og jeg vil også sige at i respekt for alle dem der kæmper de hårdeste kæmpe for at blive gravide og få deres højt ønskede guldklump, så kan vi der bliver gravide og hvis mænd der ikke vil tage ansvar, ikke tillade os at vælge en abort, "bare" fordi at manden ikke lige vil være far til det barn!!!

Ved godt det er sta meget på en spids, men det er nogle gange også nødvendigt:0)

Anmeld

3. november 2009

Risen

Synes dem der skriver har meget ret i hvad de siger.. Det gør mig ondt på dine vejne. Har selv prøvet en abort og det er bestemt ikke en rar oplevelse hvis man selv er i tvivl. Du skriver du har fået en abort før for nylig? Du skal måske fortælle din kæreste at det ikke er specielt sundt at få en abort og at det kan nedsætte evnen til at blive gravid hvis man gør det for mange gange. Det var ihvert fald med i mine overvejelser da jeg blev gravid..  Synes det er helt op til dig og håber du træffer en god beslutning! Held og lykke

Knus 

Anmeld

3. november 2009

EliasMinDejligeSøn<3

Valle81 skriver:

Hørt,

Og jeg vil også sige at i respekt for alle dem der kæmper de hårdeste kæmpe for at blive gravide og få deres højt ønskede guldklump, så kan vi der bliver gravide og hvis mænd der ikke vil tage ansvar, ikke tillade os at vælge en abort, "bare" fordi at manden ikke lige vil være far til det barn!!!

Ved godt det er sta meget på en spids, men det er nogle gange også nødvendigt:0)

ja og jeg bliver bare så gal når folk udtaler sig om noget de ikk har prøvet og mærket på egen krop. så jeg vælger og holde min mund her det nok bedst

Anmeld

3. november 2009

LouiseNielsen

Christina92 skriver:

ja og jeg bliver bare så gal når folk udtaler sig om noget de ikk har prøvet og mærket på egen krop. så jeg vælger og holde min mund her det nok bedst

Kender den følelse du sidder med om at man burde holde mund, for ikka at sige noget dumt...

Men lige her vil jeg ikke holde mund!

Folk der ikke selv har prøvet at stå der hvor de skal vælge kan på ingen måde sætte sig ind i hvor svært det kan være.... For mig var det ikke sva´ært at vælge, jeg var ikke et sekund i tvivl om at jeg ville have barnet. Det j´der gjorde det svært var at acceptere at min eks kunne være så kold og vælge et lille barn fra....

Anmeld

3. november 2009

EliasMinDejligeSøn<3

LouiseLarsen skriver:

Kender den følelse du sidder med om at man burde holde mund, for ikka at sige noget dumt...

Men lige her vil jeg ikke holde mund!

Folk der ikke selv har prøvet at stå der hvor de skal vælge kan på ingen måde sætte sig ind i hvor svært det kan være.... For mig var det ikke sva´ært at vælge, jeg var ikke et sekund i tvivl om at jeg ville have barnet. Det j´der gjorde det svært var at acceptere at min eks kunne være så kold og vælge et lille barn fra....

men kan se her inde er der nogle der syns at os der vælger et barn uden faren vi er bare nogle dumme tøser som tænker på os selv . men har vendt medd til og høre på det efter hånden syns det langt ude.

og til jer der ikk har prøvet det lad værd med og nedgør os . syns også nogle angriber hende her og tag jer sammen!!

Anmeld

3. november 2009

Sophia'smor

Christina92 skriver:

men kan se her inde er der nogle der syns at os der vælger et barn uden faren vi er bare nogle dumme tøser som tænker på os selv . men har vendt medd til og høre på det efter hånden syns det langt ude.

og til jer der ikk har prøvet det lad værd med og nedgør os . syns også nogle angriber hende her og tag jer sammen!!

Det var sødt skrevet.

og giver dig ret

Anmeld

3. november 2009

LouiseNielsen

Christina92 skriver:

Mener skam vi er mindst lige så godt mødre som alle andre... Det at vi har valgt at være alene om "opgaven" gør os ikke til mindre eller mere uansvarlige mødre end andre.... Og sådan får mange det til at lyde!

Jeg er den bedste mor for min søn, uanset om jeg valgte at få ham uden hans fars accept eller ej....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.