Nogen der måske kan Hjælpe?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. november 2009

Sophia'smor

Tulle28 skriver:

Nej, men han skal jo betale børnebidrag til dit barn de næste 18 år, uanset om han vil være en del af det eller ej.

Men du lyder som om du er helt afklaret med at skulle gå igennem det hele alene?

Det jo ikke kun MIT Barn,

det da ligesår meget hans eget,

Ja næsten

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. november 2009

memuffin

LouiseLarsen skriver:

Helt ærligt.... Et barn kan få en mindst lige så god opvægst uden sin far, som med..... Det er et spørgsmål om hvordan man som mor griber det an!

Og hvorfor skal en pige der slet ikke har lyst til en abort få det, fordi der sidder en mand og ikke lige syntes det passer ham at få et barn lige nu....

Ja de har været lige gode om det, men hun tvinger ham ikke til noget....

Du får det til at lyde som om at et barn uden en far bliver ladt i stikken og at det er synd... Det er LØGN!

desuden er der jo ingen der siger at hun skal være alene hele babses barndom... hun kan da snildt gå ud og få en mand der MEGET gerne vil være mand for hende og "far" for bebs!!

Anmeld

3. november 2009

Sjl-msl-Mkl

LeaSchmidt skriver:

memuffin/p>

Jeg har prøvet at forklare ham at jeg så gerne vil det her, men så siger han bare at jeg ødelægger hans liv, Og jeg får afvide at jeg bare er en egoist, Og hvad jeg kan tilbyde et barn osvosv, Puha det hård.

Hvad med om du så ikke bare er "egoist" som han siger!

Jeg synes du skal få det. Abort er ikke et præventionsmiddel. Unskyld, men det er det ikke.

Anmeld

3. november 2009

Sophia'smor

Valle81 skriver:

Kunne simpelthen ikke vlre mere enig.

Og der er sku ingen i dette land, der ikke ved at hvis man ikke beskytter sig fra nærmest top til tå, så kan det ende med en graviditet.

Og eftersom hun også har været gravid med den samme fyr engang før, ja så kan en evt graviditet jo ikke komme bag på manden.

Jesus, hvor de mænd kan pive, når de skal tage konsekvenserne for deres handlinger i forbindelse med at have gjort en anden gravid.

Hvis man havde lokket manden i en fælde, løjet for ham om man fx tog p piller og ikke gjorde alligevel, så er han fuld berettiget til KÆMPE BROK, ellers  så har jeg kun at sige KNYT SYLTEN og træf en beslutning for om du 100% il være far til det barn ellers så træd helt af og tilbage:0)

Christina

Fuldstændig enig. han vidste jeg ikke tog p-Piller, Men Det holdte ham jo ikke for at bruge kondom, men det gjorde han hellere ik, han kom med den "undskyldning" han vidste ikke der var noget som hed præspærm, der grinte jeg lidt, for manden er 21

Anmeld

3. november 2009

Tulle28

LeaSchmidt skriver:

Fuldstændig enig. han vidste jeg ikke tog p-Piller, Men Det holdte ham jo ikke for at bruge kondom, men det gjorde han hellere ik, han kom med den "undskyldning" han vidste ikke der var noget som hed præspærm, der grinte jeg lidt, for manden er 21

Men du ved da også godt hvordan man bliver gravid - hvorfor bad du ham ikke om at tage et kondom på så?

Undskyld, men jeg synes altså det er forkert bare at skyde skylden over på manden!

Anmeld

3. november 2009

LouiseNielsen

memuffin skriver:

desuden er der jo ingen der siger at hun skal være alene hele babses barndom... hun kan da snildt gå ud og få en mand der MEGET gerne vil være mand for hende og "far" for bebs!!

Lige præcis....

Jeg har i dag en dejlig mand som er fuld ud far for min søn, han tager alt det ansvar som en far skal, min søn kalder ham for far, og min kærestes forældre er farmor og farfar... Min søn mangler intet, og han har den bedste far han overhovedet kan have!

Vi venter vores første fælles barn sammen, og lever som en lykkelig familie.... Den dag min søn bliver gammel nok vil jeg fortælle ham hvordan det hele hænger sammen, også må han ta stilling til hvad han så vil, og vil vi begge støtte ham i, uanset hvad han vælger....

Når det så er sagt: MIN SØN MANGLER INTET!!! Selvom hans rigtige far er en vatpik og ik ku ta ansvar!

Anmeld

3. november 2009

Sophia'smor

Tulle28 skriver:

Men du ved da også godt hvordan man bliver gravid - hvorfor bad du ham ikke om at tage et kondom på så?

Undskyld, men jeg synes altså det er forkert bare at skyde skylden over på manden!

Det gør jeg skam hellere ikke på nogen måde,

syntes bare det forkert han stikker halen imellem benen, 

Anmeld

3. november 2009

LouiseNielsen

Tulle28 skriver:

Hvorfor skulle hun bede ham bruge kondom... Hun viste hva der kunne komme ud af det, og tager da det fulde ansvar for det!! Manden er da gammmel nok til selv at tænke..... Hvis han ikke ville have et barn, jamen så må man på med gummidrengene!

Anmeld

3. november 2009

memuffin

Lige præcis....

Jeg har i dag en dejlig mand som er fuld ud far for min søn, han tager alt det ansvar som en far skal, min søn kalder ham for far, og min kærestes forældre er farmor og farfar... Min søn mangler intet, og han har den bedste far han overhovedet kan have!

Vi venter vores første fælles barn sammen, og lever som en lykkelig familie.... Den dag min søn bliver gammel nok vil jeg fortælle ham hvordan det hele hænger sammen, også må han ta stilling til hvad han så vil, og vil vi begge støtte ham i, uanset hvad han vælger....

Når det så er sagt: MIN SØN MANGLER INTET!!! Selvom hans rigtige far er en vatpik og ik ku ta ansvar!

sådan var det også med min ælste søn... og min mand er også 100 % FAR for min ælste... og det har overhoved kke ændret sig selvom vi har fået Liam for 11 måneder siden....

så det kan snildt lade sig gøre!!

min ælste søn ved han har en anden bio far..men han er overhoved ikke intresseret i at hverken vide noget om han eller tale om ham overhovedet

Anmeld

3. november 2009

Valle81

LouiseLarsen skriver:

Helt ærligt.... Et barn kan få en mindst lige så god opvægst uden sin far, som med..... Det er et spørgsmål om hvordan man som mor griber det an!

Og hvorfor skal en pige der slet ikke har lyst til en abort få det, fordi der sidder en mand og ikke lige syntes det passer ham at få et barn lige nu....

Ja de har været lige gode om det, men hun tvinger ham ikke til noget....

Du får det til at lyde som om at et barn uden en far bliver ladt i stikken og at det er synd... Det er LØGN!

Åhh, du fik sagt lidt af det jeg vil sige. Prøvede selv at sætte mig ned for at kommentere, men gik i stå, for mine ranker ville ingen ende tage, så besluttede mig for at tie istedet.

Blev så stødt, rasende og ked af det over det indlæg. Den rigtige måde.......hvad fanden er det??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.