Nogen der måske kan Hjælpe?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. november 2009

Sophia'smor

memuffin skriver:

bingo man er 2 om at lave et barn!!!

Du er sku fantatisk

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. november 2009

memuffin

LeaSchmidt skriver:

Du er sku fantatisk

takker

Anmeld

3. november 2009

Tulle28

LeaSchmidt skriver:

Self kan jeg se det fra hans side 100% , Det har jeg også sagt til ham men han kan ikke sætte sig i mit sted, dr ligger problemet, det er ikke ham som skal igennem det som jeg skal igennem vis jeg tager en abort, så faktisk kan jeg ikke rigtig bruge hans holdning til noget,

Nej, men han skal jo betale børnebidrag til dit barn de næste 18 år, uanset om han vil være en del af det eller ej.

Men du lyder som om du er helt afklaret med at skulle gå igennem det hele alene?

Anmeld

3. november 2009

Valle81

memuffin skriver:

bingo man er 2 om at lave et barn!!!

Kunne simpelthen ikke vlre mere enig.

Og der er sku ingen i dette land, der ikke ved at hvis man ikke beskytter sig fra nærmest top til tå, så kan det ende med en graviditet.

Og eftersom hun også har været gravid med den samme fyr engang før, ja så kan en evt graviditet jo ikke komme bag på manden.

Jesus, hvor de mænd kan pive, når de skal tage konsekvenserne for deres handlinger i forbindelse med at have gjort en anden gravid.

Hvis man havde lokket manden i en fælde, løjet for ham om man fx tog p piller og ikke gjorde alligevel, så er han fuld berettiget til KÆMPE BROK, ellers  så har jeg kun at sige KNYT SYLTEN og træf en beslutning for om du 100% il være far til det barn ellers så træd helt af og tilbage:0)

Christina

Anmeld

3. november 2009

memuffin

Valle81 skriver:

Og der er sku ingen i dette land, der ikke ved at hvis man ikke beskytter sig fra nærmest top til tå, så kan det ende med en graviditet.

Og eftersom hun også har været gravid med den samme fyr engang før, ja så kan en evt graviditet jo ikke komme bag på manden.

Jesus, hvor de mænd kan pive, når de skal tage konsekvenserne for deres handlinger i forbindelse med at have gjort en anden gravid.

Hvis man havde lokket manden i en fælde, løjet for ham om man fx tog p piller og ikke gjorde alligevel, så er han fuld berettiget til KÆMPE BROK, ellers  så har jeg kun at sige KNYT SYLTEN og træf en beslutning for om du 100% il være far til det barn ellers så træd helt af og tilbage:0)

Christina

hurra ..

kunne ikke ha skrevet det bedre selv... typisk "mænd"!!!!

Anmeld

3. november 2009

Mira0911

Du skal gøre det du føler er bedst for dig...

Anmeld

3. november 2009

LouiseNielsen

Valle81 skriver:

Christina

Lige præcis.... De piver om at de skal være far og betale lidt over 1000 om mdr.... Hmm tror de det er nemmere at få en abort??? Om så jeg fik alverdens penge ville jeg aldrig få en abort mod min vejle, fordi jeg syntes det var synd for manden han skulle betale... Han kkan som sagt vælge fra og sige at han ikke vil være der for bernet, men at han skal betalt, ja sådan er lovet jo nu engang altså.

Anmeld

3. november 2009

MiMa

Som andre skriver skal der to til og du skriver også at du før har fået en abort for hans skyld, så du vidste også godt at han ikke havde lyst til det. Så jeg synes ligeså meget at det er dit eget ansvar.

For dit barns skyld, så vælg en far til dit barn som har lyst til at være far og som du kan forestille dig at skulle kunne samarbejde om forældreskab med i mange år uanset hvad der sker, ellers bliver det bare for surt.

Jeg synes at man skal tænke på det barn man sætter i verden, og jeg synes det er egoistisk kun at tænke på sig selv i den situation. Sit eget behov for at få et barn. Tænk dog på det barn der enten får en far, som ikke vil have kontakt eller som skal opleve splid imellem sin mor og far om forældreskab.

Du har livet foran dig, og skal nok få børn, men gør det på den rigtige måde - det skylder du dine børn!!!

Anmeld

3. november 2009

Tulle28

MiMa skriver:

Som andre skriver skal der to til og du skriver også at du før har fået en abort for hans skyld, så du vidste også godt at han ikke havde lyst til det. Så jeg synes ligeså meget at det er dit eget ansvar.

For dit barns skyld, så vælg en far til dit barn som har lyst til at være far og som du kan forestille dig at skulle kunne samarbejde om forældreskab med i mange år uanset hvad der sker, ellers bliver det bare for surt.

Jeg synes at man skal tænke på det barn man sætter i verden, og jeg synes det er egoistisk kun at tænke på sig selv i den situation. Sit eget behov for at få et barn. Tænk dog på det barn der enten får en far, som ikke vil have kontakt eller som skal opleve splid imellem sin mor og far om forældreskab.

Du har livet foran dig, og skal nok få børn, men gør det på den rigtige måde - det skylder du dine børn!!!

Anmeld

3. november 2009

LouiseNielsen

MiMa skriver:

Helt ærligt.... Et barn kan få en mindst lige så god opvægst uden sin far, som med..... Det er et spørgsmål om hvordan man som mor griber det an!

Og hvorfor skal en pige der slet ikke har lyst til en abort få det, fordi der sidder en mand og ikke lige syntes det passer ham at få et barn lige nu....

Ja de har været lige gode om det, men hun tvinger ham ikke til noget....

Du får det til at lyde som om at et barn uden en far bliver ladt i stikken og at det er synd... Det er LØGN!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.