Nogen der måske kan Hjælpe?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7.397 visninger
74 svar
0 synes godt om
3. november 2009

Sophia'smor

Hej.

Jeg står med et meget stort problem, jeg er gravid i 9+3 uge,

Men min kæreste vil på ingen måde havde barnet, Og hans søster Skriver hele tiden til mig og sviner mig til osv,

Jeg har taget en abort 1 gang før i maj måned for hans skyld,

Det værste jeg har prøvet.. Og vil bare så gerne det her, men føler ikke jeg kan gøre det imod ham, Nogen ide til hvordan jeg skal forholde mig? Eller hvad jeg skal gøre?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. november 2009

memuffin

hvis du gerne vil have barnet så få det... det er kun DIG der kan bestemme hvad der skal ske og det er pisse taveligt at din kæreste og hans søster prøver at presse dig til noget andet...

Du bestemmer over dit liv... de gør ikke...

Anmeld

3. november 2009

LineD

LeaSchmidt skriver:

Hej.

Jeg står med et meget stort problem, jeg er gravid i 9+3 uge,

Men min kæreste vil på ingen måde havde barnet, Og hans søster Skriver hele tiden til mig og sviner mig til osv,

Jeg har taget en abort 1 gang før i maj måned for hans skyld,

Det værste jeg har prøvet.. Og vil bare så gerne det her, men føler ikke jeg kan gøre det imod ham, Nogen ide til hvordan jeg skal forholde mig? Eller hvad jeg skal gøre?

Altså, man er jo 2 til at lave et barn, det er jo ikke et mirakel fra oven der har gjort dig gravid, derfor er der intet du gør der er MOD ham, han har selv været med til alt det sjove, så må han også kunne tage det næste!

Hvis du ikke føler for en abort, jamen så skal du ikke have nogen!

Føl i dit hjerte hvad du helst vil! Det er din krop, ingen andres!

Anmeld

3. november 2009

Sophia'smor

LineD skriver:

Altså, man er jo 2 til at lave et barn, det er jo ikke et mirakel fra oven der har gjort dig gravid, derfor er der intet du gør der er MOD ham, han har selv været med til alt det sjove, så må han også kunne tage det næste!

Hvis du ikke føler for en abort, jamen så skal du ikke have nogen!

Føl i dit hjerte hvad du helst vil! Det er din krop, ingen andres!

Ja men det er han åbenbart ikke modn nok til Desværre

Anmeld

3. november 2009

LouiseNielsen

Hejsa!

Hvis du vil beholde barnet, så skal du beholde det.... Han kan ikke tvinge dig til at få en abort, og det bør han heller ikke.... Det vil muligvis blive rigtig hårdt for dig, fordi han er så meget imod det, og det vil ende med han smutter og måske ikke vil have noget med barnet at gøre... Men jeg tør godt love dig, at det klare du også! Man bliver utrolig stærk når man bliver mor! Og hvis han vælger dig og barnet fra, så er det hans tab....

Jeg stod selv i samme bås som dig, men valgte at få barnet og det er det bedste der er sket mig.... Min søns biologiske far ser ham stadig ikke, men som sagt, det er hans tab....

Anmeld

3. november 2009

memuffin

LeaSchmidt skriver:

Ja men det er han åbenbart ikke modn nok til Desværre

det er så hans tab...

jeg var lige fyldt 19 da jeg fødte mit første barn, faren ville heller ikke ha noget med det at gøre....

Jeg ved det kan lade sig gøre at være ung og alenemor.... og det er det hele værd...

Anmeld

3. november 2009

Sophia'smor

LouiseLarsen skriver:

Hejsa!

Hvis du vil beholde barnet, så skal du beholde det.... Han kan ikke tvinge dig til at få en abort, og det bør han heller ikke.... Det vil muligvis blive rigtig hårdt for dig, fordi han er så meget imod det, og det vil ende med han smutter og måske ikke vil have noget med barnet at gøre... Men jeg tør godt love dig, at det klare du også! Man bliver utrolig stærk når man bliver mor! Og hvis han vælger dig og barnet fra, så er det hans tab....

Jeg stod selv i samme bås som dig, men valgte at få barnet og det er det bedste der er sket mig.... Min søns biologiske far ser ham stadig ikke, men som sagt, det er hans tab....

Ja det er sku utroligt de ikke kan tage ansvar for det de laver, og bare smutter er dybt måløs . virkelig Også at hans søster skal gå sådan amok. men sådan er det jo ,

Anmeld

3. november 2009

memuffin

LeaSchmidt skriver:

memuffin/p>

Jeg har prøvet at forklare ham at jeg så gerne vil det her, men så siger han bare at jeg ødelægger hans liv, Og jeg får afvide at jeg bare er en egoist, Og hvad jeg kan tilbyde et barn osvosv, Puha det hård.

du kan tilbyde et barn presis det der er vigtigt for det... kærlighed... alt det andet kan ordnes...

Og du ødelægger ikke hans liv... han har selv haft sex med dig uden at beskytte sig

har man sagt a må man også sige b!

Anmeld

3. november 2009

Sophia'smor

memuffin skriver:

det er så hans tab...

jeg var lige fyldt 19 da jeg fødte mit første barn, faren ville heller ikke ha noget med det at gøre....

Jeg ved det kan lade sig gøre at være ung og alenemor.... og det er det hele værd...

Ja det er hans tab.

men det der gør mig mest ked af det, er nok at han siger hvad kan du tilbyde et barn,

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.