Nogen der måske kan Hjælpe?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. november 2009

EliasMinDejligeSøn<3

LeaSchmidt skriver:

Det var sødt skrevet.

og giver dig ret

syns du skal gør hvad du føler er bedst. min ex ville heller ikk ha det. og værd gang vi var sammen snakkede han ikk om andet ind abort og da jeg en dag sage til ham GLEM DET!! ja så gik han. og ja det kan være hårdt tanken om og være alene , men man vender sig til det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. november 2009

LouiseNielsen

Nu har jeg skrevet lidt frem og tilbage med trådstarter, og hun virker som en rigtig sød og fornuftig pige med ben i næsen.... Hun er godt klar over det bliver hårdt, men hun har mod på det, af kærlighed til hendes lille spir i maven... Og det bør hun blive ved med trods folks kommentar, og en far der ikke vil have del i det!

Anmeld

3. november 2009

memuffin

LouiseLarsen skriver:

Nu har jeg skrevet lidt frem og tilbage med trådstarter, og hun virker som en rigtig sød og fornuftig pige med ben i næsen.... Hun er godt klar over det bliver hårdt, men hun har mod på det, af kærlighed til hendes lille spir i maven... Og det bør hun blive ved med trods folks kommentar, og en far der ikke vil have del i det!

enig...det skal hun nok klare.. det er jeg ikke i tvivl om-....

Anmeld

3. november 2009

N&J

Hej.

Jeg står med et meget stort problem, jeg er gravid i 9+3 uge,

Men min kæreste vil på ingen måde havde barnet, Og hans søster Skriver hele tiden til mig og sviner mig til osv,

Jeg har taget en abort 1 gang før i maj måned for hans skyld,

Det værste jeg har prøvet.. Og vil bare så gerne det her, men føler ikke jeg kan gøre det imod ham, Nogen ide til hvordan jeg skal forholde mig? Eller hvad jeg skal gøre?

Altså nu har jeg læst hele tråden igennem og mener som de fleste andre at du skal gøre det du føler for, stod selv samme sted (pånær at jeg er lidt ældre end dig) og min datters far truede først med at tage livet af sig selv, så havde en veninde rådet ham til at sige at der var mongolisme i familien og derudover så blev han ved med at han ville hade mig.. bla bla bla, altså han VILLE og VIL stadig ikke være far, så han forsøgte alt for at få mig til at ombestemme mig, men jeg kunne ikke få en abort, og så er jeg fuldstændig ligeglad om jeg bliver kaldt egoist eller hvad I nu kan finde på, det og få et barn er ALTID et egoistisk valg, og ville det være at foretrække at vi alle kunne få børn i lykkelige forhold der varede for evigt, selvfølgelig, men nogen gange så sker tingene fordi det er meningen at de skal ske, og jeg anser mig ikke som mere egoistisk end den kvinde der altid gerne ville have haft børn eller hende som får dem fordi det er bare det næste skridt i hendes tilværelse.. vi får alle vores børn fordi vi vil have dem blot med forskellige baggrunde.

Jeg står i dag med en fantastisk datter og er på talefod med hendes far, dog bare ikke om vores datter, men jeg håber da at jeg en dag finder en mand, der er værdig til at være hendes far, for det er mere vigtig for mig end biologi.. 

Knuz fra J

Anmeld

3. november 2009

Vidunderligeunger

ved du hvad? FUCK HAM!  det er måske en lidt hård udmelding - men jeg mener det!

Sig til ham at du vil ha det barn om han vil det eller ej, du er stærk nok til at sige du ikke ønsker abort, det er vi kvinder nemlig! og det er DIN krop...

Få hemmeligt og nyt nummer, snak med nogen som støtter dig 100 procent og selvom det er svært så kæmp! han skal ikke fortælle dig hvad du kan og ikke kan og skal og ikke skal... der er masser af muligheder for enlige unge mødre i dagens danmark.

tag kampen op - du fortryder det aldrig!!!

Anmeld

3. november 2009

LouiseNielsen

BlyViol skriver:

ved du hvad? FUCK HAM!  det er måske en lidt hård udmelding - men jeg mener det!

Sig til ham at du vil ha det barn om han vil det eller ej, du er stærk nok til at sige du ikke ønsker abort, det er vi kvinder nemlig! og det er DIN krop...

Få hemmeligt og nyt nummer, snak med nogen som støtter dig 100 procent og selvom det er svært så kæmp! han skal ikke fortælle dig hvad du kan og ikke kan og skal og ikke skal... der er masser af muligheder for enlige unge mødre i dagens danmark.

Rigtig flot skrevet....

Anmeld

3. november 2009

Sophia'smor

BlyViol skriver:

Rigtig godt skrevet, tusind tak. jeg tager kampen op. selvom den bliver hård.

Anmeld

3. november 2009

Vidunderligeunger

LeaSchmidt skriver:

Rigtig godt skrevet, tusind tak. jeg tager kampen op. selvom den bliver hård.

SÅDAN! det er fa..... stærkt.... respekt for det og mange gange held og lykke med det.

husk altid at skrive herinde hvis du mangler opbakning!

nåhr ja og tillykke med spiren - vi er næsten lige langt og jeg er selv kommende ung mor

Anmeld

3. november 2009

Tulle28

For lige at cleare nogle evt. misforståelser, vil jeg blot understrege at jeg ikke tvivler på om du kan klare det - overhovedet ikke. Det tror jeg heller ikke at nogle af de andre, der har været mere kristiske i deres svar gør. Det er jo ikke det, det handler om, men om at der ind imellem er en tendens til at give manden skylden for at er blevet gravid og når man efterfølgende ikke er enige i om man skal beholde barnet eller ej, skal manden bare "makke ret".

Jeg har intet andet end fuld respekt for at du vælger at få barnet i en ung alder og måske - formentlig - alene.

Held og lykke med det hele.

Knus Tulle

Anmeld

3. november 2009

Sophia'smor

BlyViol skriver:

SÅDAN! det er fa..... stærkt.... respekt for det og mange gange held og lykke med det.

husk altid at skrive herinde hvis du mangler opbakning!

nåhr ja og tillykke med spiren - vi er næsten lige langt og jeg er selv kommende ung mor

Hvor langt henne r du ?

Tak for det, og selv mange gange tillykke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.