Testtråd december og januar

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. december 2023

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4
Whimsicalmouse skriver:

Hvad tænker I? 4+0 i dag, kan man begynde at tro på det? 

Den her flot positiv tillykke

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. december 2023

Lja

Hej

Helt ny i det her game. Vi er på 3. cyklus med forsøg. Jeg testede positivt for ægløsning 2/12, hvornår vil I anbefale at jeg kan begynde at teste for graviditet?

Anmeld Citér

8. december 2023

Love Angel

Mor til 4
Lja skriver:

Hej

Helt ny i det her game. Vi er på 3. cyklus med forsøg. Jeg testede positivt for ægløsning 2/12, hvornår vil I anbefale at jeg kan begynde at teste for graviditet?

Velkommen til. 
Så forventer du nok mens D. 17 eller 18 

men vil du teste tidlig end forventet mens?

Anmeld Citér

8. december 2023

Lja

Tak

ja det tænkte jeg da, det ligner da meget normalen herinde at man gør det, eller er det mig der er helt tabt? ��

Anmeld Citér

8. december 2023

Love Angel

Mor til 4
Lja skriver:

Tak

ja det tænkte jeg da, det ligner da meget normalen herinde at man gør det, eller er det mig der er helt tabt? ��

Ark ja det er det mest normale herinde

Så kan du begynde at teste fra d.12 eller 13 

eller 1-2 endnu tidligere hvis du virkelig ikke kan vente

Anmeld Citér

9. december 2023

Junia

Lja skriver:

Hej

Det er ligesom mig (var godt nok positiv d 1, men så er der jo æg d 2 formentlig)

Jeg har allerede testet idag (som en idiot) kan ikke anbefales.

Jeg ville ikke regne med at se noget før 13/14, evt først 15 december med en tidlig test (der kan måle ned til 10 hcg)

Anmeld Citér

9. december 2023

Sbb1990

Anonym98 skriver:

Godt spørgsmål. Jeg er omkring 3+ noget. Mon cyklus har ikke været regelmæssig siden jeg fødte for 6 måneder siden

I er vilde. Fedt I vil have dem så tæt igen tillykke

Anmeld Citér

9. december 2023

Sbb1990

Kan se mange har fået positive graviditetstest her i starten af december. Fantastisk og tillykke til jer! 

Vi  er spændte herhjemme. Jeg fulgte rådet om en clearblue ægløsningstest denne gang. Har hørt mange får blinke smily op mod en positiv ægløsningstest. Jeg havde en negativ test torsdag morgen, hvor jeg få timer senere fik ondt i maven, som jeg altid får ved ægløsning. Da jeg så testede igen kl.14.00 var der fast smily. Så fik vi sgu pludselig travlt. Vi var sammen to gange torsdag aften og har ikke haft muligheden siden, så vi tror ikke den er der, men ved jo ikke, om det lige har ramt plet. Samtidig har vi taget chancen. Jeg skal i fuld narkose d.18 (knæoperation), forhåbentlig kan jeg få den rykket til den kommende uge, men de vil ikke operere, hvis jeg er gravid, så vi tester muligvis ikke tidligt denne gang. Mens forventes d.22/23 december. Lægen anbefalede prævention, så vi tog chancen torsdag, og ja, har ikke haft tid yderligere, men så gør det ikke helt så meget, hvis den ikke er der denne måned. Har nogen oplevet at være i fuld narkosen under en graviditet? Han sagde faktisk, de tre første uger var de mest sårbare, men kunne jo ikke sige, om de havde opereret på andre som var tidligt gravide, så ingen ved, om det har stor betydning. Vi får se. 

Anmeld Citér

9. december 2023

Anonym98

Sbb1990 skriver:

I er vilde. Fedt I vil have dem så tæt igen tillykke

Det var slet slet ikke meningen men sådan kan det jo gå når man har det sjovt og tak!

Anmeld Citér

9. december 2023

Sbb1990

Anonym98 skriver:

Det var slet slet ikke meningen men sådan kan det jo gå når man har det sjovt og tak!

Ja, hvis man ikke er på prævention jo. Det var vi, men synes det sejt når folk får så tæt, det er virkelig overskudsagtigt

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.