Testtråd august og september

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. august 2023

Mortil_2

Profilbillede for Mortil_2
Love Angel skriver:

Da min ægløsningstest var tæt på at blive positiv. Så havde vi først sex 1 gang også gik der en dag uden sex også dagen efter igen så havde vi sex og næste dag også. Det vil sige søndag aften havde vi sex og igen tirsdag aften og onsdag aften.  

men hvis du tror at ægløsning er 17 eller 18 så har i da ramt flot indenfor vinduet?!

Det er godt ramt så

Hm. Der står at sædceller kan leve op til 2-5 dage, men tror det er meget individuelt og kommer an på sædkvaliteten. Jeg ved heller ikke om min krop er helt klar efter fødslen. Jeg har ikke haft noget fertllt udflåd hvilket jeg ellers havde hver måned da vi prøvede at lave den lille. Men tænker der er en chance

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. august 2023

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4
Mortil_2 skriver:

Det er godt ramt så

Hm. Der står at sædceller kan leve op til 2-5 dage, men tror det er meget individuelt og kommer an på sædkvaliteten. Jeg ved heller ikke om min krop er helt klar efter fødslen. Jeg har ikke haft noget fertllt udflåd hvilket jeg ellers havde hver måned da vi prøvede at lave den lille. Men tænker der er en chance

Ja det kommer nok helt an på sædkvalitet. 
nogle gange undre det mig og har søgt på nettet hvor længe tar det for sædceller at når helt op men har ikke rigtig kunne få svar. Og tænker hvor længe tar det for de hurtigste og hvor længe tar det for de mest langsomme. Hmm.

mig hmm har du prøvet at tag ægløsningstest?

Anmeld Citér

4. august 2023

Mortil_2

Love Angel skriver:

Ja det kommer nok helt an på sædkvalitet. 
nogle gange undre det mig og har søgt på nettet hvor længe tar det for sædceller at når helt op men har ikke rigtig kunne få svar. Og tænker hvor længe tar det for de hurtigste og hvor længe tar det for de mest langsomme. Hmm.

mig hmm har du prøvet at tag ægløsningstest?

Ja det er det. Så tør ikke håbe på for meget. Min kæreste vil gerne vente nogle måneder med æl test desværre. Sidst tog det 5 måneder med æl test så jeg vil bare gerne igang

Anmeld Citér

4. august 2023

Love Angel

Mor til 4
Mortil_2 skriver:

Ja det er det. Så tør ikke håbe på for meget. Min kæreste vil gerne vente nogle måneder med æl test desværre. Sidst tog det 5 måneder med æl test så jeg vil bare gerne igang

Nårh ja undskyld glemte at Det har du nævnt før. Og ja det lidt surt at i nød til at vente noget tid med at bruge æl test. Kan godt forstår at du gerne vil bruge dem nu

Anmeld Citér

5. august 2023

Lambi90

Profilbillede for Lambi90
Love Angel skriver:

Tak håber også for jer.

Hvor langt er du henne i din cyklus nu?

Jeg er i idag på dag 33. Jeg fik positive test for ægløsning, så det passer med at jeg har testdag d. 11 (ca), men min erfaring siger mig, at jeg ligeså godt kan have haft ægløsning senere, eller måske endda ikke haft det endnu. Så Vi må se

Anmeld Citér

5. august 2023

Mortil_2

Love Angel skriver:

Nårh ja undskyld glemte at Det har du nævnt før. Og ja det lidt surt at i nød til at vente noget tid med at bruge æl test. Kan godt forstår at du gerne vil bruge dem nu

Ja det er primært fordi kæresten gerne vil til festival næste sommer. Så han vil gerne vente med målrettet at gå efter baby. Men så længe vi ikke bruger beskyttelse er der jo en chance. Synes dog allerede jeg begynder at mærke pms symptomer

Anmeld Citér

5. august 2023

Love Angel

Mor til 4
Mortil_2 skriver:

Ja det er primært fordi kæresten gerne vil til festival næste sommer. Så han vil gerne vente med målrettet at gå efter baby. Men så længe vi ikke bruger beskyttelse er der jo en chance. Synes dog allerede jeg begynder at mærke pms symptomer

Ja det nævnt du godt nok før.

det også noget øv. For forstår dig godt at du bare vil  bruge ægløsningstest hver månede, når nu det tog jer 5 måneder sidste gang med ægløsningstest. Og ja self, så længe i ikke bruger beskyttelse. Så er der helt sikkert   En Chance for at blive gravid.   Hvornår vil du begynde at teste?

Anmeld Citér

6. august 2023

Mortil_2

Love Angel skriver:

Ja det nævnt du godt nok før.

det også noget øv. For forstår dig godt at du bare vil  bruge ægløsningstest hver månede, når nu det tog jer 5 måneder sidste gang med ægløsningstest. Og ja self, så længe i ikke bruger beskyttelse. Så er der helt sikkert   En Chance for at blive gravid.   Hvornår vil du begynde at teste?

Ja jeg er totalt skruk. Gad også godt have dem tæt så jeg har svært ved at finde tålmodigheden frem ha ha

Åh det bliver nok tidligst næste weekend. Sidst kom min mens på dag 28, hvilket er på torsdag, men jeg tror stadig min cyklus er ustabil. Og jeg hader bare at tage negative tests så jeg har altid ventet til jeg er gået over tid med at teste Meen tror heller ikke den er der denne her gang

Hvornår havde du test dag?

Anmeld Citér

6. august 2023

Solskin88

Hej alle sammen

Melder mig ind her, vi er på 8. cyklus. 
Skulle være 3+0 i morgen, kunne nok godt nok finde på teste på onsdag 3+2 ��

Anmeld Citér

8. august 2023

Lambi90

Profilbillede for Lambi90

Er der nogen der er begyndt at teste ?

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.