Testtråd august og september

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. august 2023

M.Rose

Profilbillede for M.Rose
Love Angel skriver:

Er der nogle der ved at nærme sig test dag?

den her gang har vi kunne ha sex 3 dage juhuu når men min ægløsning budte ha været der i hvert fald. Jeg havde fået brændende positiv ægløsningstest for nogle dage siden. Og efter hvad min app siger så forventer jeg menses D. 16. Men håber self ikke at den kommer pga graviditet. Jeg kan self ikke vente og tester nok allerede 3+0

Det lyder om om i et godt dækket ind Krydser fingre for positiv test  

Jeg venter på at mens slutter, så skal først teste i slutningen af måneden.. *vente vente*

Mor til 3 banditter

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. august 2023

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4
Bubbi11 skriver:

Spændende! Jeg krydser for mens holder sig langt væk og du får en positiv test  

Her er mens først slut nu så nu begynder æggejagten. Så først testdag slut august

Det håber jeg også. 
Og årh ja der jagt hele måneden igennem. Det godt nok skørt at tænke på.  

Anmeld Citér

4. august 2023

Love Angel

Mor til 4
M.Rose skriver:

Det lyder om om i et godt dækket ind Krydser fingre for positiv test  

Jeg venter på at mens slutter, så skal først teste i slutningen af måneden.. *vente vente*

Ja det håber jeg også at vi er rigtig godt dækket ind.

og okay, ja der ventes hele måneden. 

Anmeld Citér

4. august 2023

Sommersol2021

Profilbillede for Sommersol2021
Love Angel skriver:

den her gang har vi kunne ha sex 3 dage juhuu når men min ægløsning budte ha været der i hvert fald. Jeg havde fået brændende positiv ægløsningstest for nogle dage siden. Og efter hvad min app siger så forventer jeg menses D. 16. Men håber self ikke at den kommer pga graviditet. Jeg kan self ikke vente og tester nok allerede 3+0

Jeg er stadig en uge fra test dag. Manden er faktisk mere utålmodig end jeg denne gang

Anmeld Citér

4. august 2023

Mortil_2

Profilbillede for Mortil_2
Love Angel skriver:

Uh spændende. Var det 3 dage i træk lige omkring ægløsning?

Testdag her er om 8-10 dage, men er ikke super optimistisk. Ud fra symptomer gætter jeg på ægløsning på dag 17 eller 18. Vi var sammen på dag 11, 15, 19 så tænker ikke vi har ramt den optimalt denne gang 

Anmeld Citér

4. august 2023

Lambi90

Profilbillede for Lambi90
Love Angel skriver:

Hvor godt! Håber for jer

Testdag her er om 1 uge, men jeg er heller ikke super optimistisk, på trods af at vi i dén grad har “set noget til hinanden” lige omkring, før og efter forventet ægløsning. Jeg testede negativ imorges (testmonsteret kunne bare ikke mere)

Anmeld Citér

4. august 2023

Love Angel

Mor til 4
Sommersol2021 skriver:

Jeg er stadig en uge fra test dag. Manden er faktisk mere utålmodig end jeg denne gang

Hvor langt er du i din cyklus? 
og haha okay min mand spørger også hver månede er ægløsning positiv, og efter ægløsning er forbi så spørger han om hvornår jeg skal teste mm

Anmeld Citér

4. august 2023

Love Angel

Mor til 4
Mortil_2 skriver:

Uh spændende. Var det 3 dage i træk lige omkring ægløsning?

Testdag her er om 8-10 dage, men er ikke super optimistisk. Ud fra symptomer gætter jeg på ægløsning på dag 17 eller 18. Vi var sammen på dag 11, 15, 19 så tænker ikke vi har ramt den optimalt denne gang 

Da min ægløsningstest var tæt på at blive positiv. Så havde vi først sex 1 gang også gik der en dag uden sex også dagen efter igen så havde vi sex og næste dag også. Det vil sige søndag aften havde vi sex og igen tirsdag aften og onsdag aften.  

men hvis du tror at ægløsning er 17 eller 18 så har i da ramt flot indenfor vinduet?!

Anmeld Citér

4. august 2023

Love Angel

Mor til 4
Lambi90 skriver:

Hvor godt! Håber for jer

Testdag her er om 1 uge, men jeg er heller ikke super optimistisk, på trods af at vi i dén grad har “set noget til hinanden” lige omkring, før og efter forventet ægløsning. Jeg testede negativ imorges (testmonsteret kunne bare ikke mere)

Tak håber også for jer.

Hvor langt er du henne i din cyklus nu?

Anmeld Citér

4. august 2023

Sommersol2021

Profilbillede for Sommersol2021
Love Angel skriver:

Hvor langt er du i din cyklus? 
og haha okay min mand spørger også hver månede er ægløsning positiv, og efter ægløsning er forbi så spørger han om hvornår jeg skal teste mm

Jeg havde ægløsning for en uge siden. Tester tidligst 3+5. Helst 3+6 eller 4+0 

Det er da godt de er investerede i

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.