Testtråd august og september

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. august 2023

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4
Solskin88 skriver:

Statistikken siger jo chancerne øges hver gang 

Har en tidlig test til imorgen, så må vi se. Er bare stolt af mig selv for ikke at gøre det i dag

Lad os håbe det ja

og det også godt gået,

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. august 2023

Love Angel

Mor til 4
Mortil_2 skriver:

Ha ha nej det kan jeg godt forstå. Jeg tør slet ikke prøve at teste for så bliver jeg helt sikkert også testoman

Spændende med din test i morgen

Ja er godt at du kan styre det. For man bliver helt skør af det

og jeg har slet ikke forventning om andet end at den er negativ. Da jeg har aldrig fået en positiv test så tidlig. Ja hverken 3+0 eller 3+1 . Også t

ænker man ja hvorfor tester man så tidlig så, når man ved med sikkerhed at testen kommer til at vise negativt??? Tja det bare fordi jeg meget dum

Anmeld Citér

8. august 2023

Love Angel

Mor til 4
Lambi90 skriver:

Jamen måske 3+2 idag, men det er kun baseret på æltest, og de har snydt før

Nårh okay men hvordan ved man præcis dag udefra æltest når man siger at når æltest er positiv så falder æl alt mellem 1-3 dage? 
når jeg tænker at jeg er 3+0 imorgen så det også kun et gæt ud fra æltest og min app

Anmeld Citér

9. august 2023

Lambi90

Profilbillede for Lambi90
Love Angel skriver:

Nårh okay men hvordan ved man præcis dag udefra æltest når man siger at når æltest er positiv så falder æl alt mellem 1-3 dage? 
når jeg tænker at jeg er 3+0 imorgen så det også kun et gæt ud fra æltest og min app

Det ved jeg heller ikke, også derfor jeg skriver måske, og jeg skrev også forkert, tror nærmere at igår har været 3+4. Men det er lidt skørt, vidste godt at de ikke giver et helt konkret svar, men brugte dem lige alligevel, for at få en ide om hvor længe cyklus ca. skulle blive.

Men altså, testen imorges var negativ, så jeg tror ikke længere det mindste på det og afventer mens

Anmeld Citér

9. august 2023

Mortil_2

Profilbillede for Mortil_2
Love Angel skriver:

Ja er godt at du kan styre det. For man bliver helt skør af det

og jeg har slet ikke forventning om andet end at den er negativ. Da jeg har aldrig fået en positiv test så tidlig. Ja hverken 3+0 eller 3+1 . Også t

ænker man ja hvorfor tester man så tidlig så, når man ved med sikkerhed at testen kommer til at vise negativt??? Tja det bare fordi jeg meget dum

Nogle gange har man sine laster Jeg går tilgengæld ind hver dag på min cyklus app og tjekker hvor langt jeg er. Det er også totalt skørt

Var testen negativ som forventet?

Anmeld Citér

9. august 2023

__anonym

Profilbillede for __anonym

Så er den fertile periode startet. På dag dag 11 kan ikke huske hvornår det sidst er sket, at den er startet så tidligt Håber det er et godt tegn, og at jeg snart får en positiv æl-test

Anmeld Citér

9. august 2023

Solskin88

Jeg testede her til morgen, 3+2 på en tidlig test abblo som skulle kunne måle fra 5 HCG og 8 dage efter befrugtning.

og den var total negativ, ikke en antydning af skygge

Anmeld Citér

9. august 2023

Mortil_2

Profilbillede for Mortil_2
Solskin88 skriver:

Jeg testede her til morgen, 3+2 på en tidlig test abblo som skulle kunne måle fra 5 HCG og 8 dage efter befrugtning.

og den var total negativ, ikke en antydning af skygge

Æv æv. Men der er stadig god tid til at den kan blive positiv

Her har jeg tiltagende ondt i lænden, helt typisk mens tegn, så jeg er 98% sikker på at mens er på trapperne 

Anmeld Citér

9. august 2023

Sommersol2021

Profilbillede for Sommersol2021
__anonym skriver:

Så er den fertile periode startet. På dag dag 11 kan ikke huske hvornår det sidst er sket, at den er startet så tidligt Håber det er et godt tegn, og at jeg snart får en positiv æl-test

Så er det game on

Anmeld Citér

9. august 2023

Love Angel

Mor til 4
Lambi90 skriver:

Det ved jeg heller ikke, også derfor jeg skriver måske, og jeg skrev også forkert, tror nærmere at igår har været 3+4. Men det er lidt skørt, vidste godt at de ikke giver et helt konkret svar, men brugte dem lige alligevel, for at få en ide om hvor længe cyklus ca. skulle blive.

Men altså, testen imorges var negativ, så jeg tror ikke længere det mindste på det og afventer mens

Når ja okay. 
mig ja øv kender følelsen af skuffelsen og man ikke længere tror på at der kan nå at komme en streg. Det hårdt den følelse månede efter månede. Jeg burdte ca være 3+0 idag, og som forventet var testen negativ. Tester nok hver dag indtil 3+5. Må se hvad der sker. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.