Testtråd august og september

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. juli 2023

Sommersol2021

Profilbillede for Sommersol2021
Lambi90 skriver:

Jeg har netop testet positiv for ægløsning idag! Sidste cyklus var mere end 3 mdr, så jeg synes vi er virkelig heldige

Jeg tror måske min reelle ægløsning så må være imorgen, og testdag 11/8 - meeeen jeg kan nok ikke vente helt så længe

Skønt!

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juli 2023

Mortil_2

Profilbillede for Mortil_2
Sommersol2021 skriver:

Det altså også lidt af et logistikarbejde med den æl og tid til at sexe

Ja det er det nemlig. Og heller ikke super romantisk Men det gør en hel del for chancen for succes. Åh og jeg ville så gerne have et forårsbarn 

Anmeld Citér

28. juli 2023

__anonym

Profilbillede for __anonym
Love Angel skriver:

Din graviditetstest kan vel stadig nå at blive positiv der stadig længe til på mandag.

Ja da, men det er ikke gode tegn for mig hvis jeg først får en positiv test der. Forventer ikke en graviditet, og skulle der alligevel være en, ja så forventer jeg ikke den er levedygtig

Anmeld Citér

28. juli 2023

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4
__anonym skriver:

Ja da, men det er ikke gode tegn for mig hvis jeg først får en positiv test der. Forventer ikke en graviditet, og skulle der alligevel være en, ja så forventer jeg ikke den er levedygtig

Måske dum spørgsmål. Men hvorfor skulle den ikke være levedygtig?

Anmeld Citér

28. juli 2023

__anonym

Love Angel skriver:

Måske dum spørgsmål. Men hvorfor skulle den ikke være levedygtig?

De gange jeg “først” har kunne teste positiv dagen før mens/på mens dag, og de samtidig har været svage, er jeg endt med at abortere. Så min erfaring ud fra at have mistet 4 gange, og kun har 1 barn, så vil jeg mene at jeg kender mine odds. Man skal selvfølgelig aldrig sige aldrig. Dog tror jeg ikke selv på en levedygtig graviditet hvis det er tilfældet

Anmeld Citér

28. juli 2023

Love Angel

Mor til 4
__anonym skriver:

De gange jeg “først” har kunne teste positiv dagen før mens/på mens dag, og de samtidig har været svage, er jeg endt med at abortere. Så min erfaring ud fra at have mistet 4 gange, og kun har 1 barn, så vil jeg mene at jeg kender mine odds. Man skal selvfølgelig aldrig sige aldrig. Dog tror jeg ikke selv på en levedygtig graviditet hvis det er tilfældet

Årh okay på den måde. Når nu jeg tænker over det så sidst jeg var gravid var den meget meget længe om at blive meget tydelig positiv i forhold til mine 3 tidligere graviditeter.  ( dog kun vores 2 piger er hos os, vores trejde barn Danny døde i min mave et døgn før jeg fødte ham. Fødte ham 41+5 ) så For den sidste graviditet her for nogle måneder siden endte med at det var uden for livmoderen og fik fjernet højere æggeleder. Det var den graviditet hvor min test bliv kun meget meget langsomt tydelig positivt. Har aldrig tænkt eller læst at det kan ha en sammenhæng.

Anmeld Citér

28. juli 2023

__anonym

Love Angel skriver:

Årh okay på den måde. Når nu jeg tænker over det så sidst jeg var gravid var den meget meget længe om at blive meget tydelig positiv i forhold til mine 3 tidligere graviditeter.  ( dog kun vores 2 piger er hos os, vores trejde barn Danny døde i min mave et døgn før jeg fødte ham. Fødte ham 41+5 ) så For den sidste graviditet her for nogle måneder siden endte med at det var uden for livmoderen og fik fjernet højere æggeleder. Det var den graviditet hvor min test bliv kun meget meget langsomt tydelig positivt. Har aldrig tænkt eller læst at det kan ha en sammenhæng.

Det er jeg ked af at læse, at I også har mistet

Altså, om det har en sammenhæng ved jeg ikke. Man siger jo “en streg er en streg”, og at så er man gravid. Og det er jo rigtigt nok. Men derfor kan man godt få andre erfaringer. 

Håber snart lykken tilsmiler jer

Anmeld Citér

28. juli 2023

Sommersol2021

Profilbillede for Sommersol2021

Så kom min æl, så testdag 11. august

Anmeld Citér

28. juli 2023

Love Angel

Mor til 4
__anonym skriver:

Det er jeg ked af at læse, at I også har mistet

Altså, om det har en sammenhæng ved jeg ikke. Man siger jo “en streg er en streg”, og at så er man gravid. Og det er jo rigtigt nok. Men derfor kan man godt få andre erfaringer. 

Håber snart lykken tilsmiler jer

Tak ked af også at høre jeres tab. 
det rigtig man siger en streg er en streg men man få også erfaringer. 

og tak håber endelig at vi snart oplever 2 streger som ender med et lille barn i armene som er sund og rask.

Anmeld Citér

28. juli 2023

Mortil_2

Profilbillede for Mortil_2

Nå sex på dag 11 og 15 så tænker der er en chance selvom æl er ukendt Forventet mens omkring 10 august

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.