Testtråd august og september

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. juli 2023

Sommersol2021

Profilbillede for Sommersol2021
Mortil_2 skriver:

Nå sex på dag 11 og 15 så tænker der er en chance selvom æl er ukendt Forventet mens omkring 10 august

Ja mon ikke I har ramt inden for vinduet så

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juli 2023

Mortil_2

Profilbillede for Mortil_2
Sommersol2021 skriver:

Ja mon ikke I har ramt inden for vinduet så

Det håber jeg, men min cyklus er ret uregelmæssig da jeg ammer  

Anmeld Citér

28. juli 2023

__anonym

Profilbillede for __anonym
Love Angel skriver:

Tak ked af også at høre jeres tab. 
det rigtig man siger en streg er en streg men man få også erfaringer. 

og tak håber endelig at vi snart oplever 2 streger som ender med et lille barn i armene som er sund og rask.

Mange tak

Krydser så meget for jer

Anmeld Citér

28. juli 2023

Sommersol2021

Profilbillede for Sommersol2021
Mortil_2 skriver:

Det håber jeg, men min cyklus er ret uregelmæssig da jeg ammer  

Ah ja, samme her

Anmeld Citér

31. juli 2023

Bubbi11

Profilbillede for Bubbi11

Hopper med her mens er desværre kommet i dag så vi starter på en frisk igen forventer ÆL omkring d. 17.

Anmeld Citér

31. juli 2023

M.Rose

Profilbillede for M.Rose

Så kan jeg også melde mig ind her.. Forventer at skulle teste d. 26 august  

Mor til 3 banditter

Anmeld Citér

2. august 2023

Lambi90

Profilbillede for Lambi90

Jeg håber sådan for alle herinde, at der kommer 2 streger i løbet af måneden

Vores barn Stod idag på alle 4 med rumpen i vejret og kiggede mellem sine ben. Jeg grinte og fortalte min kæreste, at jeg havde hørt, at når de gjorde sådan, så sagde en gammel “skrøne” at de kiggede efter søskende, fordi de kunne mærke at mor var gravid igen. Han troede slet ikke på mig, og jeg kan INTET finde på nettet om det!

Er der mon nogle der kan hjælpe mig med at overbevise min kæreste om at det ikke er noget jeg har drømt? (Indsæt grinesmiley)

Anmeld Citér

2. august 2023

__anonym

Profilbillede for __anonym
Lambi90 skriver:

Jeg håber sådan for alle herinde, at der kommer 2 streger i løbet af måneden

Vores barn Stod idag på alle 4 med rumpen i vejret og kiggede mellem sine ben. Jeg grinte og fortalte min kæreste, at jeg havde hørt, at når de gjorde sådan, så sagde en gammel “skrøne” at de kiggede efter søskende, fordi de kunne mærke at mor var gravid igen. Han troede slet ikke på mig, og jeg kan INTET finde på nettet om det!

Er der mon nogle der kan hjælpe mig med at overbevise min kæreste om at det ikke er noget jeg har drømt? (Indsæt grinesmiley)

Ha ha jeg har faktisk også læst/set det flere steder. Nok videoer fra Tik Tok og Facebook

Anmeld Citér

3. august 2023

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4

Er der nogle der ved at nærme sig test dag?

den her gang har vi kunne ha sex 3 dage juhuu når men min ægløsning budte ha været der i hvert fald. Jeg havde fået brændende positiv ægløsningstest for nogle dage siden. Og efter hvad min app siger så forventer jeg menses D. 16. Men håber self ikke at den kommer pga graviditet. Jeg kan self ikke vente og tester nok allerede 3+0

Anmeld Citér

4. august 2023

Bubbi11

Profilbillede for Bubbi11
Love Angel skriver:

Er der nogle der ved at nærme sig test dag?

den her gang har vi kunne ha sex 3 dage juhuu når men min ægløsning budte ha været der i hvert fald. Jeg havde fået brændende positiv ægløsningstest for nogle dage siden. Og efter hvad min app siger så forventer jeg menses D. 16. Men håber self ikke at den kommer pga graviditet. Jeg kan self ikke vente og tester nok allerede 3+0

Spændende! Jeg krydser for mens holder sig langt væk og du får en positiv test  

Her er mens først slut nu så nu begynder æggejagten. Så først testdag slut august

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.