Testtråd august og september

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. september 2023

Bubbi11

Profilbillede for Bubbi11
Lambi90 skriver:

Ja, stort tillykke ����

jamen kun 3+1, og efter testen havde lagt en times tid, så var skyggen/stregen faktisk væk igen. Men jeg håber nu alligevel, at jeg står med en som din om et par dage

Det håber jeg også du gør! Dagene kommer til at føles sååå lange

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. september 2023

__anonym

Profilbillede for __anonym
Bubbi11 skriver:

3+4 i dag - fornemmer noget ser i det også? Eller er jeg bare blevet skør?

Kan sagtens se en ekstra streg

Anmeld Citér

23. september 2023

Bubbi11

__anonym skriver:

Kan sagtens se en ekstra streg

Hååååber!!!

Anmeld Citér

23. september 2023

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4
Bubbi11 skriver:

3+4 i dag - fornemmer noget ser i det også? Eller er jeg bare blevet skør?

Jeg kan sagens se den, forsigtig tillykke

Anmeld Citér

23. september 2023

Bubbi11

Love Angel skriver:

Tusind tak - håber sådan den hænger ved!!!!

Anmeld Citér

23. september 2023

Bubbi11

Love Angel skriver:

Ser sådan ud her til aften

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

23. september 2023

Sbb1990

Bubbi11 skriver:

Ser sådan ud her til aften

Misunder jer bigtime ��

Anmeld Citér

23. september 2023

Bubbi11

Sbb1990 skriver:

Misunder jer bigtime ��

Kender SÅ godt den følelse! Man føler alle omkring sig bliver gravide mens men selv kæmper! 
jeg har en MA, SA og en bio i baggagen indenfor det sidste år, så for mig er en positiv graviditetstest begyndelsen på en masse bekymringer - men selvfølgelig dejligt at den er positiv men kan også allerede mærke at jeg frygter de næste par uger lidt 

sender et kæmpe læs babystøv i din retning

Anmeld Citér

24. september 2023

Sbb1990

Bubbi11 skriver:

Kender SÅ godt den følelse! Man føler alle omkring sig bliver gravide mens men selv kæmper! 
jeg har en MA, SA og en bio i baggagen indenfor det sidste år, så for mig er en positiv graviditetstest begyndelsen på en masse bekymringer - men selvfølgelig dejligt at den er positiv men kan også allerede mærke at jeg frygter de næste par uger lidt 

sender et kæmpe læs babystøv i din retning

Jeg havde en MA i 2020, blev gravid igen 3 måneder senere og hat nu en dejlig dreng på 2 år, men vi begyndte at arbejde på nr to i december, i marts blev jeg gravid og det gik til grunde og i juni blev jeg gravid oven i, at de fandt ud af ved det rutinemæssige celleskrab, at jeg var på grænsen til kræft. Der startede et mareridt uden lige. Jeg skulle have lavet biopsier mens jeg var gravid og på dagen ved keglesnittet fandt de ud af, jeg igen havde en MA og begyndte først at abortere oven i blødningen fra keglesnittet. Vi har virkelig arbejdet hårdt i den cyklus jeg er i nu, så er spændt på start oktober, om det er lykkes. Men fordi jeg var/er i kræftpakken (fik grønt lys for at blive gravid), skal jeg have lavet fire kontroller på et år, hvor man når har en efter 6 mdr. Den første kontrol er her d.3 oktober, hvor jeg forventer mens d.6 oktober. Jeg er SÅ nervøs for det hele. Kan næsten ikke magte at miste igen. Du kender det sikkert, det er SÅ hårdt. Vi har dog allerede snakket med sygehuset om udredning, hvis vi aborterer igen. 
men ja, følelsen af at alle omkring en rammer plet i første hug og bliver gravide, den sidder virkelig og man skal være glade på alles vegne og det er jeg bestemt også, men også hårdt at kæmpe selv. Mange kommer med råd og har sine holdninger til, at man tænker for meget, indretter sit liv for meget efter at ville være gravid osv. og når folk ikke har mistet, så tror jeg de har svært ved at sætte sig ind i følelsen af at stå med en positiv test og det hele smuldrer bagefter.

Anmeld Citér

24. september 2023

Bubbi11

Sbb1990 skriver:

Jeg havde en MA i 2020, blev gravid igen 3 måneder senere og hat nu en dejlig dreng på 2 år, men vi begyndte at arbejde på nr to i december, i marts blev jeg gravid og det gik til grunde og i juni blev jeg gravid oven i, at de fandt ud af ved det rutinemæssige celleskrab, at jeg var på grænsen til kræft. Der startede et mareridt uden lige. Jeg skulle have lavet biopsier mens jeg var gravid og på dagen ved keglesnittet fandt de ud af, jeg igen havde en MA og begyndte først at abortere oven i blødningen fra keglesnittet. Vi har virkelig arbejdet hårdt i den cyklus jeg er i nu, så er spændt på start oktober, om det er lykkes. Men fordi jeg var/er i kræftpakken (fik grønt lys for at blive gravid), skal jeg have lavet fire kontroller på et år, hvor man når har en efter 6 mdr. Den første kontrol er her d.3 oktober, hvor jeg forventer mens d.6 oktober. Jeg er SÅ nervøs for det hele. Kan næsten ikke magte at miste igen. Du kender det sikkert, det er SÅ hårdt. Vi har dog allerede snakket med sygehuset om udredning, hvis vi aborterer igen. 
men ja, følelsen af at alle omkring en rammer plet i første hug og bliver gravide, den sidder virkelig og man skal være glade på alles vegne og det er jeg bestemt også, men også hårdt at kæmpe selv. Mange kommer med råd og har sine holdninger til, at man tænker for meget, indretter sit liv for meget efter at ville være gravid osv. og når folk ikke har mistet, så tror jeg de har svært ved at sætte sig ind i følelsen af at stå med en positiv test og det hele smuldrer bagefter.

Puha det var også noget af en omgang du har været igennem ja det er unfair at det skal være så svært for nogle

øv hvor jeg håber du snart står med en positiv test og får en sund graviditet

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.