Testtråd august og september

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. september 2023

Lambi90

Profilbillede for Lambi90
Bby3 skriver:

Den er god nok, den er der ��

Stort tillykke

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. september 2023

Lambi90

Profilbillede for Lambi90
__anonym skriver:

Mange tak heldigvis var jeg kun 4+1/4+2, men vidste godt den ville gå tabt/allerede var tabt da min test var meget svag 3+6. Det er ikke et godt tegn hos mig. 

Det er simpelthen SÅ træls med lange og uregelmæssige cyklusser

Det må stadig være hårdt jeg håber at denne gang er den gang, hvor det lykkes jer

ja det er virkelig ikke fedt! Tilgengæld er jeg denne gang sikker på, at æltesten har målt rigtigt, for nøj hvor jeg mærkede min ægløsning! Så meget at jeg ikke tøver et øjeblik med at komme på noget prævention der kan gøre smerterne lettere. Jeg tør slet ikke tænke på hvordan min mens vil føles denne gang, hvis jeg ikke er blevet gravid

men, vi har også ramt timingen ret godt denne gang, så nu er det bare at vente, og håbe

Anmeld Citér

18. september 2023

__anonym

Profilbillede for __anonym
Lambi90 skriver:

Det må stadig være hårdt jeg håber at denne gang er den gang, hvor det lykkes jer

ja det er virkelig ikke fedt! Tilgengæld er jeg denne gang sikker på, at æltesten har målt rigtigt, for nøj hvor jeg mærkede min ægløsning! Så meget at jeg ikke tøver et øjeblik med at komme på noget prævention der kan gøre smerterne lettere. Jeg tør slet ikke tænke på hvordan min mens vil føles denne gang, hvis jeg ikke er blevet gravid

men, vi har også ramt timingen ret godt denne gang, så nu er det bare at vente, og håbe

Mange tak

Krydser for, at g-testen er positiv inden længe så!

Anmeld Citér

18. september 2023

Fnuggi86

Profilbillede for Fnuggi86

Jeg er i dag 4+0, ingen mens er dukket op endnu, og testene er så svage de kun kommer på en tidlig test, så tror ikke på den er der, klinikken vil først have jeg tester på torsdag, for at være sikker på om der er noget. 

Anmeld Citér

18. september 2023

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4
Fnuggi86 skriver:

Jeg er i dag 4+0, ingen mens er dukket op endnu, og testene er så svage de kun kommer på en tidlig test, så tror ikke på den er der, klinikken vil først have jeg tester på torsdag, for at være sikker på om der er noget. 

Så prøv at vent til på torsdag, også tag en ny test og se hvad den siger. Håber for dig at den er der

Anmeld Citér

18. september 2023

Tiller

Er også med i næste måneds test tråd. Fik min menstruation på dag 28 så ingen maj baby.
Det gode er at det tyder på jeg stadig har min normale cyklus - så må vi prøve igen

Anmeld Citér

19. september 2023

Sbb1990

Tillykke til jer med de positive test! Jeg håber virkelig de holder ved, hvor er det bare spændende. Min cyklus er jo så kort, at jeg allerede tracker ægløsning igen. Jeg har en cyklus app + testene, og i ALLE de fertile dage før og efter æl, giver vi den gas, så må der sgu da komme en baby på et tidspunkt  

Anmeld Citér

20. september 2023

Fnuggi86

Profilbillede for Fnuggi86

Jeg fik desværre mens i dag, 1 dag før testdag  

Anmeld Citér

20. september 2023

Sbb1990

Fnuggi86 skriver:

Jeg fik desværre mens i dag, 1 dag før testdag  

Øv også Du må med på næste måned med nogle af os andre

Anmeld Citér

20. september 2023

MBV

Hej, 

Jeg vil bare høre, er denne ægløsningstest positiv? Jeg har lige taget den��

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.