Testtråd august og september

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. september 2023

Sbb1990

Lambi90 skriver:

Ej jeg håber at svaret er godt

Mht til dit spørgsmål om mavekramper, så havde/har jeg mange. Føltes hele tiden som om mens kommer nu

Er eu vant til de smerter/kramper? Og hvor længe er der til din mens? Jeg er 3+1, stadig negative tests, men håber virkelig der har været en grund til kramper, smerter og ubehag. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. september 2023

Lambi90

Profilbillede for Lambi90
Sbb1990 skriver:

Er eu vant til de smerter/kramper? Og hvor længe er der til din mens? Jeg er 3+1, stadig negative tests, men håber virkelig der har været en grund til kramper, smerter og ubehag. 

Ja, de plejer at komme før mens, men jeg testede MEGA svagt positivt 3+2, og de er blevet meget positive nu 4+0 Håber det samme for dig

Anmeld Citér

29. september 2023

Sbb1990

Lambi90 skriver:

Ja, de plejer at komme før mens, men jeg testede MEGA svagt positivt 3+2, og de er blevet meget positive nu 4+0 Håber det samme for dig

Ej hvor godt! Stort tillykke altså Jeg er 3+2, men har ikke rigtig kunnet se noget. Håber der sker noget de næste dage og ja, så er det mens om en uge.

Anmeld Citér

29. september 2023

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4
Lambi90 skriver:

Stort tillykke med graviditet. Må jeg se din test fra 3+2 ? Og kunne du Ane en streg hvis du har testede 3+1 ?

Anmeld Citér

29. september 2023

Love Angel

Mor til 4
Sbb1990 skriver:

Ej hvor godt! Stort tillykke altså Jeg er 3+2, men har ikke rigtig kunnet se noget. Håber der sker noget de næste dage og ja, så er det mens om en uge.

Jeg er også 3+2 idag og har testet igår 3+1 hvor jeg knap lige kunne Ane noget på testen. Og i dag testet jeg også men stregen var det samme som igår. Men klart da HCG kun fordobles hver 2-3 dag. Så man skal lige være lidt tålmodig. Tester du igen imorgen? 

Anmeld Citér

30. september 2023

Sbb1990

Love Angel skriver:

Jeg er også 3+2 idag og har testet igår 3+1 hvor jeg knap lige kunne Ane noget på testen. Og i dag testet jeg også men stregen var det samme som igår. Men klart da HCG kun fordobles hver 2-3 dag. Så man skal lige være lidt tålmodig. Tester du igen imorgen? 

Ville ønske jeg kunne lade være at teste, men jeg ender helt sikkert med at teste igen til morgen ja

Har du billede af testen fra 3+2?

Anmeld Citér

30. september 2023

Love Angel

Mor til 4
Sbb1990 skriver:

Ville ønske jeg kunne lade være at teste, men jeg ender helt sikkert med at teste igen til morgen ja

Har du billede af testen fra 3+2?

Hehe ja man kan ikke lad være, og man bliver bims af det. 
her er min 3+2 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

30. september 2023

Lambi90

Love Angel skriver:

Stort tillykke med graviditet. Må jeg se din test fra 3+2 ? Og kunne du Ane en streg hvis du har testede 3+1 ?

Tak det er så dejligt

Billeder af testene ligger på side 39 her i tråden.

Uh, jeg håber at det er noget. Det var hvertfald virkelig også meget svagt på første test, men omvendt, så testede jeg negativt 3+4 og positivt 3+6 i min sidste graviditet. Så det er nok meget forskelligt

Anmeld Citér

30. september 2023

Lambi90

Love Angel skriver:

Hehe ja man kan ikke lad være, og man bliver bims af det. 
her er min 3+2 

Jeg kan godt ane noget

Anmeld Citér

30. september 2023

Lambi90

Sbb1990 skriver:

Tak det er så dejligt

Billeder af testene ligger på side 39 her i tråden.

Uh, jeg håber at du snart får streger. Det var hvertfald virkelig også meget svagt på første test, men omvendt, så testede jeg negativt 3+4 og positivt 3+6 i min sidste graviditet. Så det er nok meget forskelligt

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.