Testtråd august og september

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. september 2023

__anonym

Profilbillede for __anonym
Love Angel skriver:

Ked af på dine vegne. Håber sådan at du snart stå med 2 streger. Hvor længe har i prøvet?

Mange tak, håber jeg også I gør

Lige knap 6 mdr. på nr. 2, så ikke særlig længe. Men der er bare så meget andet der også giver modstand synes jeg. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. september 2023

__anonym

Bby3 skriver:

Måske den er der nu.

tør ikke tro på den endnu. Jeg er 6 dage over tid og testen er meget utydelig.

Det kan være ægløsning har rykket sig, og du derfor ikke er særlig langt henne

Anmeld Citér

15. september 2023

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4
__anonym skriver:

Mange tak, håber jeg også I gør

Lige knap 6 mdr. på nr. 2, så ikke særlig længe. Men der er bare så meget andet der også giver modstand synes jeg. 

Tak.   Og ked af at du oplever så meget modstand. Det hårdt at skulle holde sig stærk og oprejst når der perioder med meget modstand. Jeg var gravid sidste år, og da jeg var 41+5 uger henne var det den dag hvor jeg fik veer og blødte og kom på hospitalet, men fik mareridtet at se i øjnene da jordmoderen sagde at vores baby var død( vi kendte ikke kønnet) vores lille Danny døde ca et døgn før jeg fødte ham. ❤️ og februar i år bliv jeg gravid igen blot 2 måneder efter vi begyndte at forsøg igen, men det viste sig at jeg var gravid udenfor livmoderen og måtte opereres og få fjernet højere æggeleder. Og vi er  lige startet på 5 cyklus og det har aldrig taget så længe. Så er bange for om hvor længe det vil tag os at blive gravid. 

Anmeld Citér

15. september 2023

Bby3

Den er god nok, den er der ��

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

15. september 2023

Lambi90

Profilbillede for Lambi90
__anonym skriver:

Vi startede på nr. 2 da vores datter ca. var 6 mdr. så lige knap 6 mdr. og vi mistede desværre i juni hvad med jer? 

Fedt, krydser for en positiv g-test inden længe så!

Det er jeg ked af at høre, hvor langt var du henne?

jamen vi havde et “u”held omkring slut maj tror jeg det var, der gjorde os klar over at vi var klar til at prøve på nr. 2, da vi faktisk blev skuffede over, at testen blev negativ dengang. Men med en lang og uregelmæssig cyklus er det kun cyklus 2 lige nu, hvor vi gør en aktiv indsats

Anmeld Citér

15. september 2023

__anonym

Love Angel skriver:

Tak.   Og ked af at du oplever så meget modstand. Det hårdt at skulle holde sig stærk og oprejst når der perioder med meget modstand. Jeg var gravid sidste år, og da jeg var 41+5 uger henne var det den dag hvor jeg fik veer og blødte og kom på hospitalet, men fik mareridtet at se i øjnene da jordmoderen sagde at vores baby var død( vi kendte ikke kønnet) vores lille Danny døde ca et døgn før jeg fødte ham. ❤️ og februar i år bliv jeg gravid igen blot 2 måneder efter vi begyndte at forsøg igen, men det viste sig at jeg var gravid udenfor livmoderen og måtte opereres og få fjernet højere æggeleder. Og vi er  lige startet på 5 cyklus og det har aldrig taget så længe. Så er bange for om hvor længe det vil tag os at blive gravid. 

Ja det er møj hårdt, og til tider også meget opgivende

Er ked af I har mistet jeres søn, hvor er det bare forfærdeligt og uretfærdigt! Og oveni også at miste den ene æggeleder  

Krydser for I snart får jeres ønske opfyldt

Anmeld Citér

15. september 2023

__anonym

Lambi90 skriver:

Det er jeg ked af at høre, hvor langt var du henne?

jamen vi havde et “u”held omkring slut maj tror jeg det var, der gjorde os klar over at vi var klar til at prøve på nr. 2, da vi faktisk blev skuffede over, at testen blev negativ dengang. Men med en lang og uregelmæssig cyklus er det kun cyklus 2 lige nu, hvor vi gør en aktiv indsats

Mange tak heldigvis var jeg kun 4+1/4+2, men vidste godt den ville gå tabt/allerede var tabt da min test var meget svag 3+6. Det er ikke et godt tegn hos mig. 

Det er simpelthen SÅ træls med lange og uregelmæssige cyklusser

Anmeld Citér

15. september 2023

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4
__anonym skriver:

Ja det er møj hårdt, og til tider også meget opgivende

Er ked af I har mistet jeres søn, hvor er det bare forfærdeligt og uretfærdigt! Og oveni også at miste den ene æggeleder  

Krydser for I snart får jeres ønske opfyldt

Tak

og ja kender følelsen.  
Og håber i også snart stå med 2 streger.

Anmeld Citér

15. september 2023

__anonym

Love Angel skriver:

Tak

og ja kender følelsen.  
Og håber i også snart stå med 2 streger.

Mange tak

Anmeld Citér

16. september 2023

Tanj3147

Love Angel skriver:

Hej og velkommen til. Og hvor spændende giv os gerne Update når du tester igen.

Mange tak :-)

Jeg tog igår en Alm. Test fra babyplan, da jeg ikke havde flere tidlige tests. Tog en igen her til eftermiddag, og der er i hvert fald sket en udvikling - er 3+2/3 i dag

håber så meget den hænger ved denne gang

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.