Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Men du kan nå det endnu, som du sagde til mig. Men ellers må vi lave ny tråd, september/oktober
Jeg sagde det til dig pga du skrev at du en af dem der danner HCG langsomt. Men for mig er det for sent. Da jeg plejer at kunne teste positiv ca 3+2 eller 3+3 så løbet er kørt for mig. Derfor venter jeg bare på min menses skulle komme på tirsdag. Og hvis ikke du tester positiv den her månede så skal jeg nok starte en ny test tråd der hedder oktober/november. Hvis vi skal lave en ny tråd så duer det ikke at kalde den september/oktober med mindre du har meget kort cyklus at du kan nå at teste allerede i september igen. men for mig har jeg først ægløsning igen D. 25 september så kan slet ikke nå at teste i den månede igen men vi kunne vente lidt og når vi nærmere os oktober så kan jeg lave en ny tråd og kalde den oktober/ november.
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Love Angel skriver: Jeg sagde det til dig pga du skrev at du en af dem der danner HCG langsomt. Men for mig er det for sent. Da jeg plejer at kunne teste positiv ca 3+2 eller 3+3 så løbet er kørt for mig. Derfor venter jeg bare på min menses skulle komme på tirsdag. Og hvis ikke du tester positiv den her månede så skal jeg nok starte en ny test tråd der hedder oktober/november. Hvis vi skal lave en ny tråd så duer det ikke at kalde den september/oktober med mindre du har meget kort cyklus at du kan nå at teste allerede i september igen. men for mig har jeg først ægløsning igen D. 25 september så kan slet ikke nå at teste i den månede igen men vi kunne vente lidt og når vi nærmere os oktober så kan jeg lave en ny tråd og kalde den oktober/ november.
Ah okay, det kan jeg godt se. Øv amen jeg når det heller ikke nu da. Vi må op på hesten igen
jeg har nemlig kort cyklus. Er lidt spændt på længden af min mens periode, for sidst havde jeg kun 3 dage og så passer min cyklus med 23 dage, normalt er den 26 dage. Men holder den sig på 3 dage igen, så vil den forventelige mens komme d.4 oktober. Men god idé med en oktober/november og så lander vi lige begge en positiv test eller mange i oktober ❤️
Sbb1990 skriver: Ah okay, det kan jeg godt se. Øv amen jeg når det heller ikke nu da. Vi må op på hesten igen jeg har nemlig kort cyklus. Er lidt spændt på længden af min mens periode, for sidst havde jeg kun 3 dage og så passer min cyklus med 23 dage, normalt er den 26 dage. Men holder den sig på 3 dage igen, så vil den forventelige mens komme d.4 oktober. Men god idé med en oktober/november og så lander vi lige begge en positiv test eller mange i oktober ❤️
Nårh ja okay, du har kort cyklus har du prøvet at teste idag?
Love Angel skriver: Nårh ja okay, du har kort cyklus har du prøvet at teste idag?
Yes, negativ no surprise
Sbb1990 skriver: Yes, negativ no surprise
Øv hvor træls. mig jeg har fået min menses idag selvom den er forventet først på tirsdag men det er ikke en surprise at den vil komme før eller siden.
Love Angel skriver: Øv hvor træls. mig jeg har fået min menses idag selvom den er forventet først på tirsdag men det er ikke en surprise at den vil komme før eller siden.
Mit plejer også at starte om morgenen, men har ikke de mindste symptomer på at det er på vej og det er ikke startet endnu, men kan jo nå det endnu
Sbb1990 skriver: Mit plejer også at starte om morgenen, men har ikke de mindste symptomer på at det er på vej og det er ikke startet endnu, men kan jo nå det endnu
Det er da et godt tegn så kan det være at du måske snart tester positiv. Men hvis din menses kommer så kan du gør mig selvskab næste månede. Og min menses kom jo igår (2 dage forventede) så næste månede har vi testdag tæt på hinanden
er din menses kommet eller er den ikke dukket op?
Love Angel skriver: Det er da et godt tegn så kan det være at du måske snart tester positiv. Men hvis din menses kommer så kan du gør mig selvskab næste månede. Og min menses kom jo igår (2 dage forventede) så næste månede har vi testdag tæt på hinanden er din menses kommet eller er den ikke dukket op?
Hehe ja, det vil være tæt Ingenting dukket op. Og jeg har aldrig forsinket mens før, men den må jo komme før eller siden, for ellers tænker jeg, jeg var testet positiv. Aner ikke hvor sent man ellers kan det?
Sbb1990 skriver: Hehe ja, det vil være tæt Ingenting dukket op. Og jeg har aldrig forsinket mens før, men den må jo komme før eller siden, for ellers tænker jeg, jeg var testet positiv. Aner ikke hvor sent man ellers kan det?
Prøv at teste igen imorgen. Og husk at giv en Update. Tror jeg har læst på et tidspunkt at der nogle der tester sent positiv, ca tæt på 5 uger henne.
Love Angel skriver: Prøv at teste igen imorgen. Og husk at giv en Update. Tror jeg har læst på et tidspunkt at der nogle der tester sent positiv, ca tæt på 5 uger henne.
hold da op, det var alligevel sent. Ved sgu ikke om manden kan lokkes til at købe endnu en graviditetstest Skal nok opdatere
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128