Testtråd august og september

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. september 2023

Sbb1990

Love Angel skriver:

Årh ked af dine tab. Dejligt i har en sund og rask barn. Men forstå fuldt ud at i vil ha en søskende til jeres barn. Og øv med en negativ test, men der stadig tid. Og okay mærkeligt at du kastede op. Men pas på hvis du tænker for meget mm så kan kroppen bare snyde en.  Jeg selv ops på om det rigtig jeg mærker eller indbildning. Da jeg føler at igår og idag at jeg har lidt ømme berystvorter og igår aftes følte jeg at min Venstre bryst spænder lidt. Men bliver også ved med at fortælle mig selv tænk hvis det indbildning når sådan symptomer kommer til mig.

og Hehe nej jeg er ikke hardcore. Jeg tester ikke så meget den her månede fordi jeg føler ikke at den er der desværre. Kan være jeg har det sådan pga det er 4 månede vi prøver. Selvom det ikke er længe så føler jeg at det længe nok. Vil så gerne være hurtig gravid igen. Min mand og jeg har 2 levende dejlige piger på 9 og 5 år. Sidste år var jeg gravid, men i september da jeg var 41+5 uger henne og fik veer og skulle føde, så fik vi af vide på fødegangen  at vores lille dreng var død. Senere hen fik vi af vide at han døde under et døgn før jeg fødte ham. 

Ej nej nej, det er jeg virkelig ked af at høre. Det er jo ens værste mareridt! Ved de, hvad der har forårsaget det? Selvom man har en eller to raske, og elsker dem overalt i verden og er lykkelig over at have dem, så kan man stadig synes det er hårdt når det ikke lykkes, og man har sat sig i hovedet, at man ønsker et barn mere. Og kæmpe stort, at trods jeres traume, at I har mod på at forsøge igen. Jeg sender al mulig kærlighed og varme tanker jeres vej - det vil lykkes. Og med vores fornuft ved vi jo godt, at fire mdr er kort tid, men det føles som evigheder! ❤️

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. september 2023

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4
Sbb1990 skriver:

Ej nej nej, det er jeg virkelig ked af at høre. Det er jo ens værste mareridt! Ved de, hvad der har forårsaget det? Selvom man har en eller to raske, og elsker dem overalt i verden og er lykkelig over at have dem, så kan man stadig synes det er hårdt når det ikke lykkes, og man har sat sig i hovedet, at man ønsker et barn mere. Og kæmpe stort, at trods jeres traume, at I har mod på at forsøge igen. Jeg sender al mulig kærlighed og varme tanker jeres vej - det vil lykkes. Og med vores fornuft ved vi jo godt, at fire mdr er kort tid, men det føles som evigheder! ❤️

Tak ja nej der er ikke noget værre i verden end at miste et barn. Og ja selvom jeg føler mig vildt heldig at have vores 2 dejlige  piger og dem som styrker mig. Så er jeg virkelig optaget af og ønsker virkelig graviditet hurtigst muligt. 4 måneder er kort tid. Men ja det føles som et evighed. 
Vil du teste igen imorgen?

Anmeld Citér

7. september 2023

Sbb1990

Love Angel skriver:

Tak ja nej der er ikke noget værre i verden end at miste et barn. Og ja selvom jeg føler mig vildt heldig at have vores 2 dejlige  piger og dem som styrker mig. Så er jeg virkelig optaget af og ønsker virkelig graviditet hurtigst muligt. 4 måneder er kort tid. Men ja det føles som et evighed. 
Vil du teste igen imorgen?

Åh, jeg vil prøve at lade være, men det bliver svært �� Jeg tror virkelig ikke, jeg er heldig denne gang, men føler alligevel et eller andet, det er så mærkeligt og i dag været voldsomt træt og ugidelig, let til irritation osv., men det kan jo være alt muligt andet.

Anmeld Citér

7. september 2023

Love Angel

Mor til 4
Sbb1990 skriver:

Åh, jeg vil prøve at lade være, men det bliver svært �� Jeg tror virkelig ikke, jeg er heldig denne gang, men føler alligevel et eller andet, det er så mærkeligt og i dag været voldsomt træt og ugidelig, let til irritation osv., men det kan jo være alt muligt andet.

Okay krydser for dig. Hvis du tester imorgen så giv et Update

Anmeld Citér

8. september 2023

Anonymvic

Profilbillede for Anonymvic

Det var ikke gonasi sprøjten der drillede. Er 4+0 i dag og vi har arbejdet på en 2.0 siden december 2021

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

8. september 2023

Bby3

Er det muligt at man tester negativ 3+6 og den stadig bliver positiv 4+0? ��

Anmeld Citér

8. september 2023

M.Rose

Profilbillede for M.Rose
Anonymvic skriver:

Det var ikke gonasi sprøjten der drillede. Er 4+0 i dag og vi har arbejdet på en 2.0 siden december 2021

Stort tillykke

Mor til 3 banditter

Anmeld Citér

8. september 2023

Fnuggi86

Profilbillede for Fnuggi86

Jeg vil også gerne være med. 

Blev insemineret mandag d 4. Tog ovitrelle natten til søndag, så den første uge er snart gået, men syns godt nok det er svært og vente. Har testdag den 21. 

Anmeld Citér

8. september 2023

AnoAno

Anonymvic skriver:

Ihh tillykke

Anmeld Citér

8. september 2023

Love Angel

Mor til 4
Fnuggi86 skriver:

Jeg vil også gerne være med. 

Blev insemineret mandag d 4. Tog ovitrelle natten til søndag, så den første uge er snart gået, men syns godt nok det er svært og vente. Har testdag den 21. 

Du er velkommen. Og ja det hårdt med ventetid. Håber du opnår snart 2 streger.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.