Love Angel skriver:
Årh ked af dine tab.
Dejligt i har en sund og rask barn. Men forstå fuldt ud at i vil ha en søskende til jeres barn. Og øv med en negativ test, men der stadig tid. Og okay mærkeligt at du kastede op. Men pas på hvis du tænker for meget mm så kan kroppen bare snyde en. Jeg selv ops på om det rigtig jeg mærker eller indbildning. Da jeg føler at igår og idag at jeg har lidt ømme berystvorter og igår aftes følte jeg at min Venstre bryst spænder lidt. Men bliver også ved med at fortælle mig selv tænk hvis det indbildning når sådan symptomer kommer til mig. 
og Hehe nej jeg er ikke hardcore. Jeg tester ikke så meget den her månede fordi jeg føler ikke at den er der desværre.
Kan være jeg har det sådan pga det er 4 månede vi prøver.
Selvom det ikke er længe så føler jeg at det længe nok.
Vil så gerne være hurtig gravid igen.
Min mand og jeg har 2 levende dejlige piger på 9 og 5 år. Sidste år var jeg gravid, men i september da jeg var 41+5 uger henne og fik veer og skulle føde, så fik vi af vide på fødegangen at vores lille dreng var død. 
Senere hen fik vi af vide at han døde under et døgn før jeg fødte ham.
Ej nej nej, det er jeg virkelig ked af at høre. Det er jo ens værste mareridt! Ved de, hvad der har forårsaget det? Selvom man har en eller to raske, og elsker dem overalt i verden og er lykkelig over at have dem, så kan man stadig synes det er hårdt når det ikke lykkes, og man har sat sig i hovedet, at man ønsker et barn mere. Og kæmpe stort, at trods jeres traume, at I har mod på at forsøge igen. Jeg sender al mulig kærlighed og varme tanker jeres vej - det vil lykkes. Og med vores fornuft ved vi jo godt, at fire mdr er kort tid, men det føles som evigheder! ❤️
Anmeld
Citér