Testtråd august og september

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. september 2023

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4
Sbb1990 skriver:

Så kan vi krydse fingre sammen Synes den uge er laaaaaang!

Ja lad os gøre det synes jeg også, selvom jeg ellers har rigelig at se til.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. september 2023

Sbb1990

Love Angel skriver:

Ja lad os gøre det synes jeg også, selvom jeg ellers har rigelig at se til.

Også her. Rejser på ferie med familien på lørdag, men alligevel er dette det eneste som fylder

Anmeld Citér

6. september 2023

Love Angel

Mor til 4
Sbb1990 skriver:

Også her. Rejser på ferie med familien på lørdag, men alligevel er dette det eneste som fylder

Hvor hyggeligt. Men ja forstår dig fuldt ud. Giv en Update når du tester igen.

Anmeld Citér

6. september 2023

Sbb1990

Love Angel skriver:

Hvor hyggeligt. Men ja forstår dig fuldt ud. Giv en Update når du tester igen.

Testede i dag, den var negativ igen. Jeg ved, jeg er langsom til at producere hcg, men tror ikke den er der, desværre

Anmeld Citér

6. september 2023

Love Angel

Mor til 4
Sbb1990 skriver:

Testede i dag, den var negativ igen. Jeg ved, jeg er langsom til at producere hcg, men tror ikke den er der, desværre

Hvis du er langsom til at danne HCG og du er stadig mange dage til mens dag, så der stadig masser af håb. Du har jo stadig 5 dage til menses. Hvornår testede du positiv sidste gang?

Anmeld Citér

6. september 2023

Sbb1990

Love Angel skriver:

Hvis du er langsom til at danne HCG og du er stadig mange dage til mens dag, så der stadig masser af håb. Du har jo stadig 5 dage til menses. Hvornår testede du positiv sidste gang?

Ja, ved det, men er så nervøs alligevel �� Sidst testede jeg positiv tirsdag og skulle have mens fredag. Og tror det var det samme i marts. En af gangene lå mit hcg tal på 29 dagen før mens, så ret lavt. Hvornår tester du igen?

Anmeld Citér

6. september 2023

Love Angel

Mor til 4

Ja, ved det, men er så nervøs alligevel �� Sidst testede jeg positiv tirsdag og skulle have mens fredag. Og tror det var det samme i marts. En af gangene lå mit hcg tal på 29 dagen før mens, så ret lavt. Hvornår tester du igen?

Årh jamen så har du stadig en del tid. Du er meget tidlig på den. Så skal du mere nærme dig fredag eller lørdag før en positiv test kan måske vise sig på din test. jeg har testede jo igår, men har ikke testede idag. Måske tester jeg igen imorgen eller på fredag. Men har desværre dårlig fornemmelse af at det er desværre heller ikke den her gang. Tester du igen imorgen? Og 
har i barn/børn?

Anmeld Citér

6. september 2023

Sbb1990

Love Angel skriver:

Årh jamen så har du stadig en del tid. Du er meget tidlig på den. Så skal du mere nærme dig fredag eller lørdag før en positiv test kan måske vise sig på din test. jeg har testede jo igår, men har ikke testede idag. Måske tester jeg igen imorgen eller på fredag. Men har desværre dårlig fornemmelse af at det er desværre heller ikke den her gang. Tester du igen imorgen? Og 
har i barn/børn?

Du er hardcore, at du kan vente. Det synes jeg er så mega svært og har bare testet hver dag, dumt!

vi har en som lige er fyldt 2 år. Havde en abort før ham også. Så et dejlig sundt barn ud af fire graviditeter - jeg er lykkelig over at have ham, men ønsket mig sådan en søskende til ham ❤️ Har I?

Anmeld Citér

7. september 2023

Sbb1990

Love Angel skriver:

har i barn/børn?

Tog lige en test - negativ. Til gengæld kastede jeg så op en time senere. Dybt forvirret.

Anmeld Citér

7. september 2023

Love Angel

Mor til 4

Du er hardcore, at du kan vente. Det synes jeg er så mega svært og har bare testet hver dag, dumt!

vi har en som lige er fyldt 2 år. Havde en abort før ham også. Så et dejlig sundt barn ud af fire graviditeter - jeg er lykkelig over at have ham, men ønsket mig sådan en søskende til ham ❤️ Har I?

Årh ked af dine tab. Dejligt i har en sund og rask barn. Men forstå fuldt ud at i vil ha en søskende til jeres barn. Og øv med en negativ test, men der stadig tid. Og okay mærkeligt at du kastede op. Men pas på hvis du tænker for meget mm så kan kroppen bare snyde en.  Jeg selv ops på om det rigtig jeg mærker eller indbildning. Da jeg føler at igår og idag at jeg har lidt ømme berystvorter og igår aftes følte jeg at min Venstre bryst spænder lidt. Men bliver også ved med at fortælle mig selv tænk hvis det indbildning når sådan symptomer kommer til mig.

og Hehe nej jeg er ikke hardcore. Jeg tester ikke så meget den her månede fordi jeg føler ikke at den er der desværre. Kan være jeg har det sådan pga det er 4 månede vi prøver. Selvom det ikke er længe så føler jeg at det længe nok. Vil så gerne være hurtig gravid igen. Min mand og jeg har 2 levende dejlige piger på 9 og 5 år. Sidste år var jeg gravid, men i september da jeg var 41+5 uger henne og fik veer og skulle føde, så fik vi af vide på fødegangen  at vores lille dreng var død. Senere hen fik vi af vide at han døde under et døgn før jeg fødte ham. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.