Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Love Angel skriver: Okay krydser for dig. Hvis du tester imorgen så giv et Update
Okay krydser for dig. Hvis du tester imorgen så giv et Update
Troede jeg kunne se en meget meget svag streg, men tror testøjet driller.
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anonymvic skriver: Det var ikke gonasi sprøjten der drillede. Er 4+0 i dag og vi har arbejdet på en 2.0 siden december 2021
Det var ikke gonasi sprøjten der drillede. Er 4+0 i dag og vi har arbejdet på en 2.0 siden december 2021
Ih kæmpe tillykke.
Kæmpe tillykke
Sbb1990 skriver: Troede jeg kunne se en meget meget svag streg, men tror testøjet driller.
Jeg kan desværre ikke se noget. Men ja kender det alt for godt. Man står og stirrer sig blind i testen. Du kunne ikke lad være med at teste
Love Angel skriver: Du er velkommen. Og ja det hårdt med ventetid. Håber du opnår snart 2 streger.
Du er velkommen. Og ja det hårdt med ventetid. Håber du opnår snart 2 streger.
Tak
Ja lige nu vil det bare være ovitrelle, så den må gerne smutte
Love Angel skriver: Jeg kan desværre ikke se noget. Men ja kender det alt for godt. Man står og stirrer sig blind i testen. Du kunne ikke lad være med at teste
Nej, er simpelthen for dum altså
Sbb1990 skriver: Nej, er simpelthen for dum altså
Nej du er bestemt ikke dum. og jeg har taget en test idag som var negativ self og jeg er ellers 3+3 idag. Så jeg er nok ude for den her månede. Øv altså
Stort tillykke!
Tillykke til jer med positive test. Og held og Lykke til jer der stadig kan nå at teste positiv.
jeg er desværre ude for den her månede. Har testet negativ idag 3+3. Så nu venter jeg kun på at menses dukker op på tirsdag.
Love Angel skriver: Nej du er bestemt ikke dum. og jeg har taget en test idag som var negativ self og jeg er ellers 3+3 idag. Så jeg er nok ude for den her månede. Øv altså
Men du kan nå det endnu, som du sagde til mig. Men ellers må vi lave ny tråd, september/oktober
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128