Testtråd august og september

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. september 2023

Mortil_2

Profilbillede for Mortil_2
Sommersol2021 skriver:

Det er en anelse frisk blod. Ved ikke om det ene er bedre end det andet… Vi havde planlagt en scanning på søndag, men kan mærke jeg skal have en afklaring i dag, så jeg kan forholde mig til det. 

Min lille pige har fødselsdag i dag, så jeg er bare virkelig ked af det optager mine tanker frem for jeg kan fokusere på hende 

Det er så forståeligt at ser fylder Håber i finder et sted der har en tid allerede i dag. Så kan i forhåbentlig nyde resten af dagen sammen med jeres datter. Krydser fingre for at det er noget ubetydeligt 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. september 2023

Sommersol2021

Profilbillede for Sommersol2021
Mortil_2 skriver:

Det er så forståeligt at ser fylder Håber i finder et sted der har en tid allerede i dag. Så kan i forhåbentlig nyde resten af dagen sammen med jeres datter. Krydser fingre for at det er noget ubetydeligt 

Vi har lige været til scanning og svaret var noget tvetydigt. Hun satte mig en uge tilbage til 6+2 hvilket ikke passer med æl eller hvornår jeg testede positiv på g-test. Men der var hjerteblink. Når hun scannede udenpå var det som om rytmen ikke var stabil, men når hun scannede indvendigt så hjerteblinket fint ud. Suk. Hun anbefalede blodprøver og scanning igen på søndag. 

Anmeld Citér

5. september 2023

Mortil_2

Profilbillede for Mortil_2
Sommersol2021 skriver:

Vi har lige været til scanning og svaret var noget tvetydigt. Hun satte mig en uge tilbage til 6+2 hvilket ikke passer med æl eller hvornår jeg testede positiv på g-test. Men der var hjerteblink. Når hun scannede udenpå var det som om rytmen ikke var stabil, men når hun scannede indvendigt så hjerteblinket fint ud. Suk. Hun anbefalede blodprøver og scanning igen på søndag. 

Dejligt at der var hjerteblink! Jeg tænker at det er den indvendige scanning du skal stole på. Jeg tror normalt ikke man bliver scannet udefra så tidligt. Krydser fingre for at det hele ser godt ud på søndag

Anmeld Citér

5. september 2023

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4
Sommersol2021 skriver:

Har lige læst det hele det du skrev. Årh ked af at det forskrækkelse du fik da du opdaget at du havde dråber af blod

men godt at i har set hjerteblink. Og er enig med mortil2. Du skal gå efter den indvendig scanning, da det er meget tidlig.  Krydser for at alt er som det skal være på søndag.

Anmeld Citér

5. september 2023

Sommersol2021

Profilbillede for Sommersol2021

Tak skal I have Ja det er selvfølgelig bekymrende at blive sat en uge tilbage, men lige nu hæfter jeg mig også ved at der var hjerteblink. Og jeg har ikke set skyggen af blod i dag.

Anmeld Citér

5. september 2023

Sbb1990

Hej med jer

må jeg mon være med? (Er ny herinde og savner nogle at spare lidt med omkring test osv.). jeg kan se I startede tilbage for lige over en måned siden, men jeg afventer min mens. Her på mandag og er noget så nervøs. Testede i dag negativ på en digital test (ret tidligt, I know), men hold op hvor bliver min hjerne fanget i det her.

Jeg har med mig, en graviditet jeg vidste lidt for tidligt i marts og i juni havde vi en missed abortion i uge 7 - som vi dog aldrig nåede at glæde os til, da vi samtidig fandt ud af, jeg via celleskrab lå på grænsen til kræft. Jeg fandt ud af på dagen for keglesnittet, at der ikke var noget foster, men blommesæk og noget mere, så det var gået tidligt til, og formentlig påvirket af mine biopsier (tidsmæssigt passer det).

Nu står vi og har fået grønt lys og jeg håber snart på en positiv test igen �� 

Hvordan kan I andre lade være at teste for tidligt? Synes virkelig det er svært ��

Anmeld Citér

5. september 2023

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4

Hej med jer

må jeg mon være med? (Er ny herinde og savner nogle at spare lidt med omkring test osv.). jeg kan se I startede tilbage for lige over en måned siden, men jeg afventer min mens. Her på mandag og er noget så nervøs. Testede i dag negativ på en digital test (ret tidligt, I know), men hold op hvor bliver min hjerne fanget i det her.

Jeg har med mig, en graviditet jeg vidste lidt for tidligt i marts og i juni havde vi en missed abortion i uge 7 - som vi dog aldrig nåede at glæde os til, da vi samtidig fandt ud af, jeg via celleskrab lå på grænsen til kræft. Jeg fandt ud af på dagen for keglesnittet, at der ikke var noget foster, men blommesæk og noget mere, så det var gået tidligt til, og formentlig påvirket af mine biopsier (tidsmæssigt passer det).

Nu står vi og har fået grønt lys og jeg håber snart på en positiv test igen �� 

Hvordan kan I andre lade være at teste for tidligt? Synes virkelig det er svært ��

Hej og velkommen til. Og self må du det, du er mere end velkommen. Jeg er den der har startet denne her test tråd. 

dernæst skal du vide at de fleste af os herinde der prøver at blive gravide, er ikke bedre selv og vi er ligeså utålmodig som dig, så du er bestemt ikke alene.

jeg forventer menses på tirsdag ( som jeg selvf ikke håber at den dukker op og at håber at jeg er gravid) men har allerede taget en test idag som var negativ.

Anmeld Citér

5. september 2023

Sbb1990

Love Angel skriver:

Hej og velkommen til. Og self må du det, du er mere end velkommen. Jeg er den der har startet denne her test tråd. 

dernæst skal du vide at de fleste af os herinde der prøver at blive gravide, er ikke bedre selv og vi er ligeså utålmodig som dig, så du er bestemt ikke alene.

jeg forventer menses på tirsdag ( som jeg selvf ikke håber at den dukker op og at håber at jeg er gravid) men har allerede taget en test idag som var negativ.

Så kan vi krydse fingre sammen Synes den uge er laaaaaang!

Anmeld Citér

5. september 2023

Anonymvic

Profilbillede for Anonymvic

Jeg vil også gerne være med .. Vi har prøvet længe på en 2’er. Vi er videre i behandling, men gyn. Turde ikke inseminere mig, da jeg havde 3 modnet æg og vi lavede derfor hjemmearbejde. Er der nogen der har forstand på gonasi? Det er samme effekt som ovitrelle. Står her 13 dage efter gonasi sprøjten med en positiv g-test  

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

5. september 2023

Sbb1990

Anonymvic skriver:

Jeg vil også gerne være med .. Vi har prøvet længe på en 2’er. Vi er videre i behandling, men gyn. Turde ikke inseminere mig, da jeg havde 3 modnet æg og vi lavede derfor hjemmearbejde. Er der nogen der har forstand på gonasi? Det er samme effekt som ovitrelle. Står her 13 dage efter gonasi sprøjten med en positiv g-test  

Kender intet, men krydser fingre for dig

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.