Testtråd august og september

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. august 2023

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4
M.Rose skriver:

Øv Stopper du helt med at teste nu, eller bliver du ved til evt mens kommer? 

Jeg håber du bliver positivt overrasket, selvom det ikke tegner så godt lige nu

Jeg er helt stoppet med at teste. Derfor har jeg ikke testet idag. Jeg venter på mens skal komme på onsdag. Ja det tyder nemlig ikke godt derfor jeg er stoppet med at teste og afventer bare menses. Hvad med dig er du slet ikke begyndt at teste? Og hvis ikke du har testet, hvornår vil du begynde at teste?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. august 2023

M.Rose

Profilbillede for M.Rose
Love Angel skriver:

Jeg er helt stoppet med at teste. Derfor har jeg ikke testet idag. Jeg venter på mens skal komme på onsdag. Ja det tyder nemlig ikke godt derfor jeg er stoppet med at teste og afventer bare menses. Hvad med dig er du slet ikke begyndt at teste? Og hvis ikke du har testet, hvornår vil du begynde at teste?

Håber nu stadig du bliver overrasket af udeblivende mens MEn kan godt forstå du stopper med at teste nu

Jeg havde æl i weekenden (formnetlig lørdag), så der går lige lidt før det giver mening at teste

Tror jeg forsøger at vente til lørdag i næste uge hvor jeg er 4+0 

Mor til 3 banditter

Anmeld Citér

14. august 2023

Mortil_2

Profilbillede for Mortil_2
M.Rose skriver:

ØV, det er simpelthen så ubehageligt.. Håber det går hurtigt over Er du begyndt at teste eller venter du lidt endnu?

Tak, ja det virker faktisk som om jeg fik skyllet det ud i går med litervis af vand jeg har ikke testet endnu. Min forrige cyklus var 37 dage så jeg vil gerne over der før jeg begynder at teste. Men har også bare på fornemmelsen at den ikke er der denne gang

Hvornår skal du teste ?

Anmeld Citér

14. august 2023

M.Rose

Profilbillede for M.Rose
Mortil_2 skriver:

Tak, ja det virker faktisk som om jeg fik skyllet det ud i går med litervis af vand jeg har ikke testet endnu. Min forrige cyklus var 37 dage så jeg vil gerne over der før jeg begynder at teste. Men har også bare på fornemmelsen at den ikke er der denne gang

Hvornår skal du teste ?

Fedt hvis det allerede er overstået Nåede du forbi lægen eller har du "bare" drukket en masse? 

Kan godt forstå du gerne vil vente  

Jeg regner med at teste lørdag i næste uge hvor jeg er ca. 4+0

Mor til 3 banditter

Anmeld Citér

14. august 2023

Mortil_2

Profilbillede for Mortil_2
M.Rose skriver:

Fedt hvis det allerede er overstået Nåede du forbi lægen eller har du "bare" drukket en masse? 

Kan godt forstå du gerne vil vente  

Jeg regner med at teste lørdag i næste uge hvor jeg er ca. 4+0

Jeg drak bare en hel masse i går. Havde nemlig mega ondt da jeg vågnede. Det hjalp åbenbart

Ja har godt nok ikke nogle tegn på at mens er på vej, udover murren i lænden, men denne cyklus føles ret meget som den jeg havde på 37 dage

Uh så har du lige haft æl. Er det første cyklus du prøver ?

Anmeld Citér

14. august 2023

Lambi90

Profilbillede for Lambi90
M.Rose skriver:

Hvor meget er du gået over tid? Krudser fingre for at du snart får afklaring

Jamen jeg ville være 4+0 i fredags

Igår sen aftes murrede det så meget, at jeg var 100 % sikker på, at jeg ville vågne til min mens, men der er stadig ingen spor af den.

Anmeld Citér

14. august 2023

Lambi90

Love Angel skriver:

Har ikke testet idag. Tester ikke mere for den her månede. Venter bare på min menses skal komme. Forventer at den kommer på onsdag. 
og okay. Er alle dine teste negative? Men husk kan være dine teste bliver positive snart når nu du er over tid og intet menses. Har du testet idag?

Alle test er negative. Ikke så meget som en skygge

Anmeld Citér

14. august 2023

Love Angel

Mor til 4
Lambi90 skriver:

Alle test er negative. Ikke så meget som en skygge

Hmm det godt nok mærkeligt. Kan din ægløsning ha rykket sig? 
håber snart du stå med en positiv test

Anmeld Citér

14. august 2023

Love Angel

Mor til 4

Så dum jeg er. Havde indstillet mig selv at jeg ikke skal teste efter igår. Nu faldt jeg i og testede for lidt siden og den var jo blank negativ self. Nu må onsdag gerne komme hurtig så vi kan starte en ny cyklus op. 

Anmeld Citér

14. august 2023

Lambi90

Love Angel skriver:

Hmm det godt nok mærkeligt. Kan din ægløsning ha rykket sig? 
håber snart du stå med en positiv test

Jeg tog ægløsningstest igår og idag, og de er meget negative. Men jeg er måske begyndt at tro, at det godt kan være derfor jeg mærker så meget murren. Altså fordi jeg måske har ægløsning nu  

Det koster godt nok nogle tests at være så usikker på cyklus

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.