Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Det gik fint ved lægen i går, så nu er spiralen ude! også konstaterede hun ellers at vi godt vidste hvad vi skulle bruge sommerferien på
Godt at det gik godt med at få den ud. så nu afventer du bare på at du få din menses?! Bruger du ægløsningstest ?
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Love Angel skriver: Godt at det gik godt med at få den ud. så nu afventer du bare på at du få din menses?! Bruger du ægløsningstest ?
Jeps, burdefå mens om en uges tid... Jeg plejer at kunne mærke når jeg har ægløsning så bruger ikke ægløsningstest Gør du ?
Kan ikke huske om jeg brugte temperaturmetoden sidst eller om jeg bare overvejede det
M.Rose skriver: Jeps, burdefå mens om en uges tid... Jeg plejer at kunne mærke når jeg har ægløsning så bruger ikke ægløsningstest Gør du ? Kan ikke huske om jeg brugte temperaturmetoden sidst eller om jeg bare overvejede det
Okay det godt at du selv kan mærke det. Og ja jeg bruger dem. Men brugte dem ikke i sin tid med mine piger på nu 8 år og 4 år de er snart ( 9 år og 5 år om ikke længe. men brugte ægløsningstest de sidste 2 gange jeg har været gravid. Har i børn i forvejen?
Love Angel skriver: Okay det godt at du selv kan mærke det. Og ja jeg bruger dem. Men brugte dem ikke i sin tid med mine piger på nu 8 år og 4 år de er snart ( 9 år og 5 år om ikke længe. men brugte ægløsningstest de sidste 2 gange jeg har været gravid. Har i børn i forvejen?
Det kan også være jeg ombestemmer mig og køber dem alligevel
Vi har to drenge på hhv 6 år og 2,5 år
3+1 i dag og fornemmer et eller andet på testen - om det er rester fra SA, skygge eller ren og skær indbildning vil de næste dage vise har dog haft en anelse brunt udflåd som plejer være tegn på mens er på vej
Bubbi11 skriver: 3+1 i dag og fornemmer et eller andet på testen - om det er rester fra SA, skygge eller ren og skær indbildning vil de næste dage vise har dog haft en anelse brunt udflåd som plejer være tegn på mens er på vej
Den ser desværre helt negativ ud. Men du er også kun 3+1 alt kan ske de kommende 2-3 dage. Giv gerne en update næste gang du tester
Håber jeg når at være med i juli
Mine cyklusser er lange og uregelmæssige, og så har jeg lige mistet for 4. Gang, så min cyklus rykker sig nok endnu mere da jeg stadig har HCG i kroppen.Det er 3. Forsøg på at lave lillebror/lillesøster
__anonym skriver: Håber jeg når at være med i juli Mine cyklusser er lange og uregelmæssige, og så har jeg lige mistet for 4. Gang, så min cyklus rykker sig nok endnu mere da jeg stadig har HCG i kroppen.Det er 3. Forsøg på at lave lillebror/lillesøster
Ked af at høre at du har mistet så mange gange. håber at juli bliver en god månede for os alle.
Har du testet igen? Jeg kan desværre heller ikke se noget på billedet
Krydser fingre for at juli bliver en god måned
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128