Testtråd juni og juli

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. juni 2023

Ento

Diana95 skriver:

Ny dag ny test. Synes at den er tydligere end igår

Jeg kan godt se hvad du ser jeg har dog virkelig dårlige erfaringer med skyggestreger så jeg ville ikke stole på dem endnu. Krydser fingre for dig

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juni 2023

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4

Ny dag ny test. Synes at den er tydligere end igår

Jeg synes også at den er en anelse tydeligere end igår. Det mega spændende gider du give en Update igen imorgen når du tester?

Anmeld Citér

9. juni 2023

Diana95

Love Angel skriver:

Jeg synes også at den er en anelse tydeligere end igår. Det mega spændende gider du give en Update igen imorgen når du tester?

Iih hvor hodt at jeg ikke er den eneste der mener at den er tydligere. Jeg kommer ikke til at teste før på Søndag Skal i sommerhus med manden og har bevidst valgt at lade dem blive hjemme for at få en lille pause fra testeriet

Anmeld Citér

9. juni 2023

Diana95

Love Angel skriver:

Jeg mente iih hvor fedt haha.

Anmeld Citér

9. juni 2023

Love Angel

Mor til 4
Diana95 skriver:

Iih hvor hodt at jeg ikke er den eneste der mener at den er tydligere. Jeg kommer ikke til at teste før på Søndag Skal i sommerhus med manden og har bevidst valgt at lade dem blive hjemme for at få en lille pause fra testeriet

Okay. Det også klogt. Det kan virkelig fylde ekstrem meget sådan noget oppe i ens hovede. Så giv et Update på søndag.

Anmeld Citér

9. juni 2023

Ento

Så starter mine 2 ugers ventetid er blevet insemineret her til morgen. Så ud til at der denne gang var 2-3 æg (plejer kun at have 1) og mandens prøve var ekstrem god i dag håber 3. insemination er lykkens gnag

Anmeld Citér

9. juni 2023

Diana95

Ento skriver:

Så starter mine 2 ugers ventetid er blevet insemineret her til morgen. Så ud til at der denne gang var 2-3 æg (plejer kun at have 1) og mandens prøve var ekstrem god i dag håber 3. insemination er lykkens gnag

Ih hvor spændene Krydser fingre for os alle sammen

Anmeld Citér

9. juni 2023

Love Angel

Mor til 4
Ento skriver:

Håber for dig at trejde gang er lykkens gang for jer håber at vi alle står med 2 streger ingen juni er omme.

Anmeld Citér

9. juni 2023

Ento

Tak, det håber jeg også for os alle

Anmeld Citér

11. juni 2023

Diana95

Hej er idag begyndt at bløde lyserødt da jeg tørrede mig efter toilet besøg. Tror desværre det bliver bio nr 4. Håber for jer andre. Diana.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.