Testtråd juni og juli

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. juni 2023

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4
Diana95 skriver:

Hej er idag begyndt at bløde lyserødt da jeg tørrede mig efter toilet besøg. Tror desværre det bliver bio nr 4. Håber for jer andre. Diana.

Årh nej øv øv. Håber for dig at juli er god for dig.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juni 2023

M.Rose

Profilbillede for M.Rose

Jeg vil også gerne følge med Spiralen bliver fjernet i næste uge (hvis det lykkes ) Det passer lidt dumt ift. ægløsning, så skal umiddelbart først teste i slutningen af juli

Mor til 3 banditter

Anmeld Citér

19. juni 2023

Misse91

Jeg vil også gerne være med

Vi er i gang med at prøve at få nr. 2. Fødte sidst i Maj 20. 

Blev så gravid i oktober 22, hvor det desværre viste sig at være en graviditet udenfor livmoderen, som blev opdaget meget sent. På trods af smerter, blødninger og besvimelse anfald, så lagde min læge ikke to og to sammen så jeg gik med smerter i 2-3 uger, før jeg endte ved vagtlægen som kunne konstatere at jeg var gravid. 

Der var min æggeleder så bristet, og der var en masse blod i bughulen (sådan ca 2 liter ) de fjernede selvfølgelig den ødelagte æggeleder, men sagde at den anden så fin ud. 

Siden da har vi prøvet og prøvet, men der er ikke rigtig sket noget.. indtil nu

For en uge siden testede jeg positiv, og nu skal jeg til lægen på onsdag, og så få en henvisning til tidlig scanning, så vi kan sikre os at fosteret sidder rigtig

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

19. juni 2023

Lambi90

Profilbillede for Lambi90

Jeg vil gerne melde mig ind i denne tråd.

Jeg fødte i August 20, og vi har siden beskyttet os med kondom, men idag sprang det (iøvrigt aldrig sket for nogen af os før). Vi var slet ikke klar på, at det skulle være nu med nr 2, men det er et klart ønske for fremtiden. Min kæreste styrtede ud og købte ægløsningstest, for at vi kunne vide bare ét eller andet (jeg har kun haft 1 menstruation, og det var i marts) - og venner, den er bragende positiv.

vi ved ærligtalt ikke rigtigt hvordan det hele lige skal foregå, men nr 1 var heller ikke planlagt, så nu har vi valgt at det må være skæbnen, hvis det allerede er nu

billedet er ægløsningstest, taget 20 minutter efter samleje.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

21. juni 2023

M.Rose

Profilbillede for M.Rose
Misse91 skriver:

Blev så gravid i oktober 22, hvor det desværre viste sig at være en graviditet udenfor livmoderen, som blev opdaget meget sent. På trods af smerter, blødninger og besvimelse anfald, så lagde min læge ikke to og to sammen så jeg gik med smerter i 2-3 uger, før jeg endte ved vagtlægen som kunne konstatere at jeg var gravid. 

Der var min æggeleder så bristet, og der var en masse blod i bughulen (sådan ca 2 liter ) de fjernede selvfølgelig den ødelagte æggeleder, men sagde at den anden så fin ud. 

For en uge siden testede jeg positiv, og nu skal jeg til lægen på onsdag, og så få en henvisning til tidlig scanning, så vi kan sikre os at fosteret sidder rigtig

Krydser fingre for en god scanning i dag

Mor til 3 banditter

Anmeld Citér

21. juni 2023

M.Rose

Profilbillede for M.Rose
Lambi90 skriver:

Jeg vil gerne melde mig ind i denne tråd.

Jeg fødte i August 20, og vi har siden beskyttet os med kondom, men idag sprang det (iøvrigt aldrig sket for nogen af os før). Vi var slet ikke klar på, at det skulle være nu med nr 2, men det er et klart ønske for fremtiden. Min kæreste styrtede ud og købte ægløsningstest, for at vi kunne vide bare ét eller andet (jeg har kun haft 1 menstruation, og det var i marts) - og venner, den er bragende positiv.

vi ved ærligtalt ikke rigtigt hvordan det hele lige skal foregå, men nr 1 var heller ikke planlagt, så nu har vi valgt at det må være skæbnen, hvis det allerede er nu

billedet er ægløsningstest, taget 20 minutter efter samleje.

Der er vist ingen tvivl om at den er positiv. Spændende om i skal have en 2'er lidt tidligere end planlagt  

Mor til 3 banditter

Anmeld Citér

21. juni 2023

M.Rose

Profilbillede for M.Rose

Så er det i morgen spiralen skal fjernes! Er blevet mega nervøs og har flere gange været i tvivl om det nu er den rigtige beslutning Men ønsket er der helt klart for os begge

Mor til 3 banditter

Anmeld Citér

21. juni 2023

Love Angel

Mor til 4
Misse91 skriver:

Stort tillykke. Håber alt går som det skal for dig.�� Update os gerne efter du har været til scaning.

Anmeld Citér

21. juni 2023

Love Angel

Mor til 4
M.Rose skriver:

Så er det i morgen spiralen skal fjernes! Er blevet mega nervøs og har flere gange været i tvivl om det nu er den rigtige beslutning Men ønsket er der helt klart for os begge

Ønsket fra jer begge er nok til at springe ud i det.

Anmeld Citér

21. juni 2023

Love Angel

Mor til 4

Status for mig af. Jeg havde testet med graviditetstest 3+0 og 3+1 og 3+3 og 3+4 og 3+6. Men den var helt blank. Sidst jeg var gravid kunne jeg teste 3+3, så løbet er nok kørt for mig. Men min menses skulle ha været der igår, men den er ikke kommet endnu. Hvis ikke jeg er gravid så må den godt tag og komme nu. Så vi kan starte en ny cyklus op.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.