Testtråd juni og juli

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. juni 2023

Lambi90

Profilbillede for Lambi90
M.Rose skriver:

Der er vist ingen tvivl om at den er positiv. Spændende om i skal have en 2'er lidt tidligere end planlagt  

Ja meget spændende

jeg kan se jeg har fået skrevet at nr 1 var fra August 20 - men der skulle altså stå August 22. Jeg var vidst lidt kulret

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juni 2023

Lambi90

Love Angel skriver:

Status for mig af. Jeg havde testet med graviditetstest 3+0 og 3+1 og 3+3 og 3+4 og 3+6. Men den var helt blank. Sidst jeg var gravid kunne jeg teste 3+3, så løbet er nok kørt for mig. Men min menses skulle ha været der igår, men den er ikke kommet endnu. Hvis ikke jeg er gravid så må den godt tag og komme nu. Så vi kan starte en ny cyklus op.

Jeg håber for dig at du “bare” tester sent fenne gang   Med nr 1 testede jeg blankt negativt 3+5 og positiv 4+0. 

Anmeld Citér

21. juni 2023

Lambi90

M.Rose skriver:

Så er det i morgen spiralen skal fjernes! Er blevet mega nervøs og har flere gange været i tvivl om det nu er den rigtige beslutning Men ønsket er der helt klart for os begge

Er sikker på at i har besluttet jer, på helt rigtige forhold - men mon ikke hjernen godt kan lege med en når man venter

Anmeld Citér

21. juni 2023

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4
Lambi90 skriver:

Jeg håber for dig at du “bare” tester sent fenne gang   Med nr 1 testede jeg blankt negativt 3+5 og positiv 4+0. 

Tak det sødt af dig. Men jeg har ikke håb for denne her første cyklus, der er jeg sikker på at løbet er kørt for mig. Fordi når jeg kunne teste positiv 3+3 i sidste graviditet hvor graviditet var udenfor livmoderen. Og i den her cyklus har jeg testet blank så sent som 3+6, plus idag har jeg senere idag begyndte at få meget meget lidt lyserød udflåd.

men det er okay at jeg ikke bliver gravid i første cyklus ( selvom jeg ønsket virkelig meget at blive gravid allerede første cyklus) men det jeg frygter er om jeg overhovedet kan blive gravid med en æggeleder og om en ny graviditet overhovedet kan blive til et sund og rask barn, eller om jeg ender med at miste den sidste æggeleder. Men selvf er det kun tiden der viser hvad der kommer til at ske.

Anmeld Citér

22. juni 2023

Lambi90

Love Angel skriver:

Tak det sødt af dig. Men jeg har ikke håb for denne her første cyklus, der er jeg sikker på at løbet er kørt for mig. Fordi når jeg kunne teste positiv 3+3 i sidste graviditet hvor graviditet var udenfor livmoderen. Og i den her cyklus har jeg testet blank så sent som 3+6, plus idag har jeg senere idag begyndte at få meget meget lidt lyserød udflåd.

men det er okay at jeg ikke bliver gravid i første cyklus ( selvom jeg ønsket virkelig meget at blive gravid allerede første cyklus) men det jeg frygter er om jeg overhovedet kan blive gravid med en æggeleder og om en ny graviditet overhovedet kan blive til et sund og rask barn, eller om jeg ender med at miste den sidste æggeleder. Men selvf er det kun tiden der viser hvad der kommer til at ske.

Puh, du har da også været igennem noget af en omgang kan godt forstå hvis det også bidrager til ekstra bekymringer.

Jeg håber at det hele går lige som det skal, når du forhåbentlig snart tester positiv

Anmeld Citér

22. juni 2023

Love Angel

Mor til 4
Lambi90 skriver:

Puh, du har da også været igennem noget af en omgang kan godt forstå hvis det også bidrager til ekstra bekymringer.

Jeg håber at det hele går lige som det skal, når du forhåbentlig snart tester positiv

Ja rigtig mange bekymringer hele tiden. Men ja min menses har her til aften taget lidt mere til i styrke. Så min menses er igang.så op på hesten igen.  Forhåbelig at næste cyklus hvor jeg kommer til at se 2 streger.

Anmeld Citér

23. juni 2023

M.Rose

Profilbillede for M.Rose
Lambi90 skriver:

Ja meget spændende

jeg kan se jeg har fået skrevet at nr 1 var fra August 20 - men der skulle altså stå August 22. Jeg var vidst lidt kulret

Haha, man kan hurtigt blive lidt kulret 

Mor til 3 banditter

Anmeld Citér

23. juni 2023

M.Rose

Profilbillede for M.Rose
Love Angel skriver:

Ja rigtig mange bekymringer hele tiden. Men ja min menses har her til aften taget lidt mere til i styrke. Så min menses er igang.så op på hesten igen.  Forhåbelig at næste cyklus hvor jeg kommer til at se 2 streger.

Krydser fingre for positiv test (til os begge)om en måneds tid

Mor til 3 banditter

Anmeld Citér

23. juni 2023

M.Rose

Profilbillede for M.Rose

Det gik fint ved lægen i går, så nu er spiralen ude! også konstaterede hun ellers at vi godt vidste hvad vi skulle bruge sommerferien på

Mor til 3 banditter

Anmeld Citér

23. juni 2023

Love Angel

Mor til 4
M.Rose skriver:

Krydser fingre for positiv test (til os begge)om en måneds tid

Håber også for os begge og alle andre herinde  

hvor langt er du henne i din cyklus?

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.