Testtråd juni og juli

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. juni 2023

Bubbi11

Profilbillede for Bubbi11
Love Angel skriver:

Nej du husker desværre ikke forkert. Jeg er desværre den der har født i uge 41+5 en dødfødt dreng, for 8 måneder siden.

den graviditet udenfor livmoderen og at jeg fik fjernet min æggeleder, for ca 2 måneder siden. De ting kan umulig samlingens med min store sorg til min lille dreng.  De her ting er ligepludselig meget små ting i mit liv, til forhold til det kæmpe sorg jeg har i hjertet over at miste ham.

Ej puha en historie   Det må have været frygteligt hårdt for dig.. kæmpe krammer herfra
håber så meget det snart lykkedes dig!

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juni 2023

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4
__anonym skriver:

Er ked af dine tab

Vi er i gang med 2. Forsøg efter jeg fødte vores datter i efteråret 2022. Jeg tester om 1 uges tid hvor jeg er 3+2

Vores historik er ret kedelig… Vi mistede 3 graviditeter, og var i udredning for gentagne graviditetstab inden det lykkedes os med vores datter Problemet er ikke (håber jeg stadig ikke det er), at blive gravid men at holde på graviditeten. 

Tak

og Det ikke noget med kedelig. Jeg ked af det har været hårdt for jer at få jeres datter. Håber du stå med 2 streger om 1 uge

og vi tester tæt på hinanden. Jeg tester nok 2-3 dage efter dig

Anmeld Citér

7. juni 2023

Love Angel

Mor til 4

Ej puha en historie   Det må have været frygteligt hårdt for dig.. kæmpe krammer herfra
håber så meget det snart lykkedes dig!

Ja der findes ikke noget værre end at miste sit barn. Danny er vores trejde barn. Og takhåber også du snart stå med 2 streger.

Anmeld Citér

7. juni 2023

__anonym

Profilbillede for __anonym
Love Angel skriver:

Tak

og Det ikke noget med kedelig. Jeg ked af det har været hårdt for jer at få jeres datter. Håber du stå med 2 streger om 1 uge

og vi tester tæt på hinanden. Jeg tester nok 2-3 dage efter dig

Kedelig ment som trist/træls agtigt historik. 

Håber også du står med to streger i næste uge

Anmeld Citér

8. juni 2023

Diana95

Hej jeg hopper med her.
Vi har forsøgt nu i 3 måneder og min mens er lige nu 4 dage forsinket (Hvilket ikke er sket før) Jeg har indtil videre haft 3 bio’er så er ret nervøs i denne omgang. 
Jeg har haft en meget svag positiv her idag, men ikke noget jeg tør tro på endu. 

Anmeld Citér

8. juni 2023

Diana95

Bubbi11 skriver:

Jeg vil også gerne være med! Vi er også i gang med nummer 2, men det har vist sig ikke at være helt let - i løbet af de sidste 10 måneder har jeg været gravid 3 gange (bliver åbenbart nemt gravid - yay!), men alle er ikke blevet til noget - først en MA (opdaget ved NF, men gået til grunde i uge 9), en bio og sidst en SA (for halvanden uge siden - var 7+4). Nu er jeg stoppet med at bløde efter SA og venter på ÆL som jeg håååber kommer om 2 ugers tid.. er begyndt at teste for ÆL da jeg tidligere har haft stor succes med dét

Sikke en omgang. Det er simpelthen så hårdt at gå igennem. Jeg har også selv haft 3 bio’er og ingen der har holdt ved indtilvidere. Håber Juni bliver vores alle sammen’s måned

Anmeld Citér

8. juni 2023

Bubbi11

Profilbillede for Bubbi11
Diana95 skriver:

Sikke en omgang. Det er simpelthen så hårdt at gå igennem. Jeg har også selv haft 3 bio’er og ingen der har holdt ved indtilvidere. Håber Juni bliver vores alle sammen’s måned

Det håber jeg også på for os alle sammen

Anmeld Citér

8. juni 2023

Love Angel

Mor til 4
Diana95 skriver:

Hej jeg hopper med her.
Vi har forsøgt nu i 3 måneder og min mens er lige nu 4 dage forsinket (Hvilket ikke er sket før) Jeg har indtil videre haft 3 bio’er så er ret nervøs i denne omgang. 
Jeg har haft en meget svag positiv her idag, men ikke noget jeg tør tro på endu. 

Det skal du være velkommen til og helt forståeligt at du er så nervøs. Det meget spændende. Har du et billede af testen?

Anmeld Citér

8. juni 2023

Diana95

Det skal du være velkommen til og helt forståeligt at du er så nervøs. Det meget spændende. Har du et billede af testen?

Ja men du har set den faktisk da du havde kommenteret på mit opslag Men du får den lige igen. Der er dog mange herinde der ikke kan se nogle nr 2 streg.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

9. juni 2023

Diana95

Love Angel skriver:

Ny dag ny test. Synes at den er tydligere end igår

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.