Er det kun mig der er træt af brudepar der mener : Den ene dag ud af ÅRET, er DERES dag, og de skal bestemme alt 
Vi giver nu over 2000kr for to polterabend, jeg skal ha en ny kjole, vi skal ha børnene passet, oveni så lige skrive: Et bestemt dresscode 

Kig også på hvilken tid vi er i nu? - Der er ingen penge -
Jeg synes altså det er arrogant 
Men det er deres dag..?
hvorfor skal man se på jeans til et bryllup på et fint sted..? Det er i mine øjne uforskammet.
Man kan altså heller ikke sige at man skal ud og købe nyt tøj, og det skal trækkes fra gaven. Det svarer til at man siger ..” jamen jeg skal jo have sko på så, jeg skal jo betale for at have sko på til denne fødselsdag. … det må trækkes fra?”
Man skal have både hjemmetøj, arbejdstøj og tøj til pæne lejligheder..? Sneaks, høje hæle/ pæne sko.. i sin garderobe..? På samme måde som man har sommertøj og vintertøj. Jeg har da genbrugt mine pæne kjoler flere gange (nytår, runde fødselsdag, bryllupper). Det er da ikke brudeparrets ansvar at man ikke har en bred garderobe også med pænt tøj..?
Og selv om man er håndværker bør man altså også have en jakke til mere formelle/ festlige situationer..? I gamle dage kaldte man det søndagstøjet.
og mht behageligt … selvfølgelig vil det være mest komfortabelt med et joggingsæt… det er bare mindre festligt ..??? Det pæne tøj er med til at gøre dagen.??? Og gøre den anderledes end de andre sf årets dage.
Anmeld
Citér