En svær situation

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. marts 2023

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Hvordan har han det med de andre vacciner ? 
hpv vaccinen er jo en del af børnevaccine programmet. Da de andre vacciner kom frem i sin tid var der også en masse bivirkninger og de er blevet tilpasset med årene. Det samme er sket med hpv vaccinen og alle andre vacciner for den sags skyld. 

Havde forstået ham hvis den stadig var helt ny. Men den er over 10 år gammel nu. 

Han har det fint med de andre vacciner og vores børn har også fået dem… 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. marts 2023

Anonym

Jeg valgte den fra dengang. Fik selv lov at styre det. Jeg har celleforandringer nu. Jeg har 100% gerne have gået tilbage og fået den 

Anmeld Citér

28. marts 2023

Anonym

Anonym skriver:

Han har det fint med de andre vacciner og vores børn har også fået dem… 

Har du fremlagt for ham at de andre vacciner også har bivirkninger osv,

Anmeld Citér

28. marts 2023

fehår

Måske mærkeligt spørgsmål, men kan han være i fornægtelse omkring, at jeres datter bliver større og kommer til at få et seksualliv snart?

Anmeld Citér

28. marts 2023

Gæsten1984

Profilbillede for Gæsten1984

Min mor har haft livmoderhalskræft, så vores store pige er vaccineret, og skal have 2. Omgang næste måned. 

Da den lige kom frem var jeg meget modstander af den, pga alt der kom frem. Men tiden er gået og de har jo kunne udvikle på den og jeg har læst med omkring den, og sat mig ind i den. 

Anmeld Citér

28. marts 2023

Anonym

Ja ja ja ja ja!!!!!!

Jeg har selv fået den og min søn med 

Lille historie 

Jeg er 36 nu da jeg fik den (18år) var den lige kommet til byen. Jeg fik den da jeg tænke den den mindste risikoen eller gøre jeg ikke for kræft ville være fantastisk fordi min mor selv kunne ha udviklet kræft men de fik det stoppet i tide.

Da jeg var 18 gik jeg på skole med en pige 2år yngre ind mig hun sagde ja så må jeg få kræft, for 4mdr siden døde hun af livmordshalskræf og nu står der 3 børn uden deres mor

Anmeld Citér

28. marts 2023

Anonym

Mine har også fået alle de almindelige i børneprogrammet minus corona. 

De har heller ikke fået HPV, og skal bestemt ikke have den. Når man gør det op, så kan det ikke "betale" sig. Alt for stor risiko og for mange piger og kvinder har fået ødelagt deres liv. Når man i denne vaccine kun er "dækket" (hvilket man ikke helt er) ind over for 2 ud af, var det 14 eller 17 kræftformer, man kan få dernede, så er det SIMPELTHEN ikke godt nok. Jeg TØR ikke. Hvis de en dag kommer op med en, som dækker langt over halvdelen, og bivirkningsraten er langt lavere, så vil jeg overveje den. Måske

Men jeg kan godt forstå jer, det må ikke være sjovt at være uenige på et sådanne vigtigt område. Min x og jeg er heldigvis enige, og min mand og jeg, som ofte ser forskelligt på tingene, er også her enige (ikke at han har noget at skulle have sagt, men selv her har vi samme syn på sagen). Jeg kender personligt kun til én, som har fået den, og hun kæmper med celleforandringer trods vaccinen, hun fik at vide, den ikke havde effekt på hende, så det er også en faktor at tage med i ligningen foruden alt det andet

Anmeld Citér

28. marts 2023

Anonym

Jeg har lige set en dokumentar om en ung pige, der blev ramt af sclerose kort tid efter at have fået HPV vaccinen, og hun kan dårligt nok gå den dag i dag. Hun er desværre langt fra den eneste, der er blevet ramt af slemme bivirkninger pga. vaccinen.

Jeg er ikke vaccine modstander, men lige præcis den her vil jeg ikke give min datter.

Anmeld Citér

28. marts 2023

Anonym

Anonym skriver:

Jeg har lige set en dokumentar om en ung pige, der blev ramt af sclerose kort tid efter at have fået HPV vaccinen, og hun kan dårligt nok gå den dag i dag. Hun er desværre langt fra den eneste, der er blevet ramt af slemme bivirkninger pga. vaccinen.

Jeg er ikke vaccine modstander, men lige præcis den her vil jeg ikke give min datter.

Ja, flere er ramt af det, og det er frygteligt  

Jeg er som dig, ikke vax-modstander, men her takker vi nej tak, uden tvivl.

Anmeld Citér

28. marts 2023

Baby.mamma

Aalborgtøsen skriver:

Generelt - hvis man ikke kan blive enige om at gøre noget, så er status quo det mindst indgribende. Dvs. at man ikke gør noget ændrer mindst, for så er tingene som de altid har været. Har man først gjort noget, så kan det ikke ændres tilbage igen. 
Ud fra det skal I ikke lade hende vaccinere - endnu. Måske hun selv har et ønske om det om et par år, måske din kæreste ændrer mening, måske gør du. Giv det et par år og tag det så op igen. 

Min datter er kun 7 år, men jeg er selv i tvivl. Jeg kender en, som har ladet begge sine piger vaccinere og de har begge fået bivirkninger af det som de aldrig kommer over. Omvendt er det mange år siden og vaccinen er vel blevet videreudviklet siden. Min datter har i øvrigt fulgt børnevaccinationsprogrammet. 

Må jeg spørge, hvilke bivirkninger?

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.