Mine har også fået alle de almindelige i børneprogrammet minus corona.
De har heller ikke fået HPV, og skal bestemt ikke have den. Når man gør det op, så kan det ikke "betale" sig. Alt for stor risiko og for mange piger og kvinder har fået ødelagt deres liv. Når man i denne vaccine kun er "dækket" (hvilket man ikke helt er) ind over for 2 ud af, var det 14 eller 17 kræftformer, man kan få dernede, så er det SIMPELTHEN ikke godt nok. Jeg TØR ikke. Hvis de en dag kommer op med en, som dækker langt over halvdelen, og bivirkningsraten er langt lavere, så vil jeg overveje den. Måske 
Men jeg kan godt forstå jer, det må ikke være sjovt at være uenige på et sådanne vigtigt område. Min x og jeg er heldigvis enige, og min mand og jeg, som ofte ser forskelligt på tingene, er også her enige (ikke at han har noget at skulle have sagt, men selv her har vi samme syn på sagen). Jeg kender personligt kun til én, som har fået den, og hun kæmper med celleforandringer trods vaccinen, hun fik at vide, den ikke havde effekt på hende, så det er også en faktor at tage med i ligningen foruden alt det andet 
Anmeld
Citér