En svær situation

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. marts 2023

Anonym

Når man bliver ramt af en sygdom kort til efter at været blevet vaccineret, så er der med høj sandsynlighed en sammenhæng mellem de to. Det kan fx være, at der har været noget i vaccinen, som har aktiveret en sygdom i kroppen, der har været i dvale.

Der er masser af studier omkring det. Søg evt. på Google.

Mit barn skal i hvertfald aldrig have den vaccine.

Dit barn kan jo vælge selv når han/hun bliver 18 år.

Kan desværre ingen studier finde, der understøtter din påstand efter jeg har googlet

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. marts 2023

Anonym

Anonym skriver:

Mine har også fået alle de almindelige i børneprogrammet minus corona. 

De har heller ikke fået HPV, og skal bestemt ikke have den. Når man gør det op, så kan det ikke "betale" sig. Alt for stor risiko og for mange piger og kvinder har fået ødelagt deres liv. Når man i denne vaccine kun er "dækket" (hvilket man ikke helt er) ind over for 2 ud af, var det 14 eller 17 kræftformer, man kan få dernede, så er det SIMPELTHEN ikke godt nok. Jeg TØR ikke. Hvis de en dag kommer op med en, som dækker langt over halvdelen, og bivirkningsraten er langt lavere, så vil jeg overveje den. Måske

Men jeg kan godt forstå jer, det må ikke være sjovt at være uenige på et sådanne vigtigt område. Min x og jeg er heldigvis enige, og min mand og jeg, som ofte ser forskelligt på tingene, er også her enige (ikke at han har noget at skulle have sagt, men selv her har vi samme syn på sagen). Jeg kender personligt kun til én, som har fået den, og hun kæmper med celleforandringer trods vaccinen, hun fik at vide, den ikke havde effekt på hende, så det er også en faktor at tage med i ligningen foruden alt det andet

Hvad man vælger at lade sig selv eller sine børn vaccinere imod er jo helt op til en selv. Og børn bliver jo heldigvis voksne og kan bestemme for sig selv.

Men kan simpelthen ikke finde studier der siger, at mange kvinder og piger har fået ødelagt deres liv. Har du mulighed for at linke til nogle studier?

Anmeld Citér

29. marts 2023

Ravnholt

Profilbillede for Ravnholt
Anonym skriver:

Min kæreste og jeg er dybt uenige om vores datter som bliver 12 år skal vaccineres med HPV vaccinen. 

Så jeg vil gerne høre både fra jer der har fået jeres børn vaccineret om hvorfor og fra jer hvor I vælger den fra om hvorfor?? 

Vi kan simpelthen ikke blive enige, så hvad foreslår I at vi gør?? Min kæreste vil ikke engang gå med til at tage til lægen og høre en lægefaglig grund/vurdering osv. Så det er faktisk ikke særlig fedt at være så uenige  Det ender nok med at jeg ikke kan få ham overbevidst om at hun skal vaccineres og så må jeg bare håbe at når hun bliver 18 år, at hun lader sig vaccinere, krydse fingre for at hun lader sig screene jævnligt ����og håbe på, at hun ikke får kræft

Mine drenge får selv valget. 

Jeg selv har fået den og reagerede ret dårligt. (Kronisk træt hele tiden son det væreste symptom, og har det stadig selvom det er mange år siden jeg fik den) 

Men jeg vil aldrig nægte dem det hvis de selv vil have det. Det eneste krav jeg har er de sætter sig ind i den først før de siger ja. 

Så længe din datter ikke er seksuelt aktiv, kan i godt vente. Hvad siger hun selv? Vil hun gerne have den? 

(Tænker godt hun kan få den før hun er 18, hvis hun selv vil, selvom han nægter. Tror dog det er ret besværligt, og nok først når hun er 15år) 

Kan godt forstå din mand er bange, for der er en del grimme historier på nettet. 

Anmeld Citér

1. april 2023

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Har du fremlagt for ham at de andre vacciner også har bivirkninger osv,

Nej, det har jeg ikke.

Anmeld Citér

1. april 2023

Anonym trådstarter

fehår skriver:

Måske mærkeligt spørgsmål, men kan han være i fornægtelse omkring, at jeres datter bliver større og kommer til at få et seksualliv snart?

Der tror jeg ikke. Det er ihvertfald ikke det jeg fornemmer på ham.

Anmeld Citér

1. april 2023

Anonym trådstarter

MoarHvidovre skriver:

Jeg har en pige og en dreng som begge har fået den og begge dyrker sport på højt plan. De har ingen bivirkninger haft. Jeg kunne ikke drømme om, at de ikke fik den. Jeg vil på ingen måder være med til, at øge risikoen for, at de ville kunne få kræft velvidende om, at der faktisk er en vaccine som hjælper dem. 

Når hun er 18 år skal hun selv betale for den og det afholder rigtig mange for, at få den. Men hun kan gå til lægen uden din kæreste (og din) viden når hun er 15 år og få den. Så må man håbe på, at hun ikke har være seksuelt aktiv inden. 

Jeg betaler gerne for hende hvis det skulle komme dertil, at hun vælger den når hun bliver 18. Det håber jeg ihvertfald selvom risikoen/chancen for, at hun allerede har været/er seksuel aktiv er stor. Der er heldigvis nogle måneder endnu inden hun bliver 12 år, så både far og jeg kan nå at ombestemme os.

Anmeld Citér

1. april 2023

Linemor93

Profilbillede for Linemor93

Vi talte om det fornyeligt mig og min datters far, da han også var imod den i starten 

vi kom til den konklusion 

kunne vi tilgive os selv hvis vores datter fik af livmorhalskræft, når vi havde en mulighed for at forhindrer det? Og her er svaret klart NEJ 

kan vi tilgive os selv hvis vores datter for bivirkninger af vaccinen selvom det ikke er bevist at denne vaccine skal kunne give de bivirkninger der bliver fremstillet i medierne- JA det kunne vi godt, for så har vi gjordt det vi kunne for at forhindre et meget voldsomt kræftforløb som mange unge kvinder dør af. 

Anmeld Citér

1. april 2023

Anonym trådstarter

Linemor93 skriver:

Vi talte om det fornyeligt mig og min datters far, da han også var imod den i starten 

vi kom til den konklusion 

kunne vi tilgive os selv hvis vores datter fik af livmorhalskræft, når vi havde en mulighed for at forhindrer det? Og her er svaret klart NEJ 

kan vi tilgive os selv hvis vores datter for bivirkninger af vaccinen selvom det ikke er bevist at denne vaccine skal kunne give de bivirkninger der bliver fremstillet i medierne- JA det kunne vi godt, for så har vi gjordt det vi kunne for at forhindre et meget voldsomt kræftforløb som mange unge kvinder dør af. 

Men så “langt” kan jeg desværre ikke få ham til at se/overveje/tænke Han tager det bare som om at jeg vil give ham skyld for hvis hun gud forbyde det skulle få kræft, og det er slet ikke det jeg mener eller hensigten

Anmeld Citér

1. april 2023

Linemor93

Profilbillede for Linemor93
Anonym skriver:

Men så “langt” kan jeg desværre ikke få ham til at se/overveje/tænke Han tager det bare som om at jeg vil give ham skyld for hvis hun gud forbyde det skulle få kræft, og det er slet ikke det jeg mener eller hensigten

Men jeg ville give min mand skylden hvis det væreste skulle ske og han havde bestemt han ikke ville give hende vaccinen, ville aldrig kunne tilgive det. 

Anmeld Citér

1. april 2023

fehår

Anonym skriver:

Hvorfor skulle han ikke have skylden? Det er jo noget, som han med stor sandsynlighed kunne have afværget ved at oplyse sig selv.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.