Anonym skriver:
Min kæreste og jeg er dybt uenige om vores datter som bliver 12 år skal vaccineres med HPV vaccinen.
Så jeg vil gerne høre både fra jer der har fået jeres børn vaccineret om hvorfor og fra jer hvor I vælger den fra om hvorfor??
Vi kan simpelthen ikke blive enige, så hvad foreslår I at vi gør?? Min kæreste vil ikke engang gå med til at tage til lægen og høre en lægefaglig grund/vurdering osv. Så det er faktisk ikke særlig fedt at være så uenige
Det ender nok med at jeg ikke kan få ham overbevidst om at hun skal vaccineres og så må jeg bare håbe at når hun bliver 18 år, at hun lader sig vaccinere, krydse fingre for at hun lader sig screene jævnligt og håbe på, at hun ikke får kræft 

Mine drenge får selv valget.
Jeg selv har fået den og reagerede ret dårligt. (Kronisk træt hele tiden son det væreste symptom, og har det stadig selvom det er mange år siden jeg fik den)
Men jeg vil aldrig nægte dem det hvis de selv vil have det. Det eneste krav jeg har er de sætter sig ind i den først før de siger ja.
Så længe din datter ikke er seksuelt aktiv, kan i godt vente. Hvad siger hun selv? Vil hun gerne have den?
(Tænker godt hun kan få den før hun er 18, hvis hun selv vil, selvom han nægter. Tror dog det er ret besværligt, og nok først når hun er 15år)
Kan godt forstå din mand er bange, for der er en del grimme historier på nettet.
Anmeld
Citér