En svær situation

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. marts 2023

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Vores pige er ikke blevet vaccineret,og bliver det heller ikke.

vi synes ikke der har kunne bevises,at det ikke er vaccinen,der er skyld i flere sunde og raske unge piger og kvinder,er blevet meget syge efterfølgende.

kondom er vejen frem,for både graviditet - kønssygdomme og HPV.

Har I læst op på det?? Altså siden du skriver at der ikke er kunne blive bevidst at det er vaccinen der beskytter? 

Ja kondom beskytter, men hvad når/hvis hun får en fast partner og de ønsker børn?? Så er kondom jo ikke en mulighed mere?? 

Jeg spørger af ren nysgerrighed og for at blive klogere

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. marts 2023

AnoMor

Jeg er generelt af den overbevisning når det kommer til vacciner at nej overtrumfer ja. Som en anden er inde på, så kan man ikke trække en vaccine tilbage. Venter i derimod et par år kan det være at hun selv ytre ønske om den også synes jeg at hun skal høres. 

Anmeld Citér

28. marts 2023

Anonym trådstarter

Aalborgtøsen skriver:

Generelt - hvis man ikke kan blive enige om at gøre noget, så er status quo det mindst indgribende. Dvs. at man ikke gør noget ændrer mindst, for så er tingene som de altid har været. Har man først gjort noget, så kan det ikke ændres tilbage igen. 
Ud fra det skal I ikke lade hende vaccinere - endnu. Måske hun selv har et ønske om det om et par år, måske din kæreste ændrer mening, måske gør du. Giv det et par år og tag det så op igen. 

Min datter er kun 7 år, men jeg er selv i tvivl. Jeg kender en, som har ladet begge sine piger vaccinere og de har begge fået bivirkninger af det som de aldrig kommer over. Omvendt er det mange år siden og vaccinen er vel blevet videreudviklet siden. Min datter har i øvrigt fulgt børnevaccinationsprogrammet. 

Hvilke bivirkninger har de piger?? 

Jeg er også næsten “bange” for at jeg er nødt til at “give” mig og ikke få hende vaccineret selvom jeg virkelig er imod at hun ikke bliver det  Så må jeg virkelig bare håbe på at når hun bliver 18 så vælger selv at lade sig vaccinere, at hun tager imod tilbud om screening og at hun ikke bliver ramt af kræft  

Jeg vil aldrig nogensinde kunne tilgive mig selv hvis hun fik lige netop den kræfttype velvidende om, at vi højst sandsynlig havde kunne forebygge det!!

Anmeld Citér

28. marts 2023

Anonym trådstarter

AnoMor skriver:

Jeg er generelt af den overbevisning når det kommer til vacciner at nej overtrumfer ja. Som en anden er inde på, så kan man ikke trække en vaccine tilbage. Venter i derimod et par år kan det være at hun selv ytre ønske om den også synes jeg at hun skal høres. 

Ja, det bliver nok enden af det desværre…

Anmeld Citér

28. marts 2023

StineW79

Profilbillede for StineW79

Vores pige på 14, blev vaccineret da hun var 13. 

Jeg var rigtig meget i tvivl, om hva det var det rigtige at gøre. Men da vi i vores familier, har rigtig mange forskellige tilfælde af kræft typer indover, valgte vi at det nok var bedre at forsøge, at "forbygge" hvor vi forhåbentlig kan. 

Inden vaccinationen kom hendes mens helt fast, og varede i ca 1 uges tid. Efterfølgende er den blevet lidt mere ustabil og varriere fra 5 dage til 12 dage ad gangen. 

Hun var selv med til at indsamle information omkring vaccinationen osv.

Hun har fulgt det alm børne vaccinationprogram. Vi har dog bevist fravalgt coronavaccinationen. Vh Stine 

Anmeld Citér

28. marts 2023

Carina:-)

De er vaccineret. 

Og grunden er at ligesom smeartest og mammografi kan redde kvindes liv - ligesådan kan HPV vaccinen.

Så selvfølgelig skulle mine børn have den.

Anmeld Citér

28. marts 2023

Anonym

Anonym skriver:

Vores pige er ikke blevet vaccineret,og bliver det heller ikke.

vi synes ikke der har kunne bevises,at det ikke er vaccinen,der er skyld i flere sunde og raske unge piger og kvinder,er blevet meget syge efterfølgende.

kondom er vejen frem,for både graviditet - kønssygdomme og HPV.

Det er jo op til en selv om man vil lade sig vaccinere. Men det er bevist mange gange, at "bivirkningerne" intet har med vaccinen at gøre. Men det behøver I naturligvis ikke tro på, hvis I ikke vil.

Anmeld Citér

28. marts 2023

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Det er jo op til en selv om man vil lade sig vaccinere. Men det er bevist mange gange, at "bivirkningerne" intet har med vaccinen at gøre. Men det behøver I naturligvis ikke tro på, hvis I ikke vil.

Har du et link eller andet hvorpå der står det som jeg vise min kæreste??

Anmeld Citér

28. marts 2023

BAE

Profilbillede for BAE
Tidligere tnbc (med ny profil)
Anonym skriver:

Ja, han har hørt de der skræk historier og er bange for at vores datter bliver ramt af grimme bivirkninger! Jeg fik den også selv lige da den kom i sin tid og jeg har/fik ingen bivirkninger

Jeg tænker du skal have ham til en læge, for jeres datter skal ikke ligge under for at far kun går ud fra skrækhistorier 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.