Tak for alle beskeder.
læser alle.
Kæresten har givet et ultimatum, der siger At hvis jeg vil have den Ekstra seng så flytter han han er ikke interesseret i at sove sammen børn. Da vi snakkede om det i dag sagde han at jeg skulle pakke hans ting og han vil komme og hente dem senere, sagde til ham “ok så køber jeg ikke en seng.”
Jeg er rigtig forvirret angående hvad jeg skal gøre, hvad jeg egentlig skal vælge.
I går sagde han da jeg spurgte hvordan det ville være hvis vi eventuelt have et fælles barn, at barnet skulle sove i egen seng for dag 1. At det ville være det samme..
Han siger at jeg burde tænke på andre mennesker end mig selv og mine børn og at jeg gør noget fuldstændig stort ud af det.
I går spurgte jeg om han har sovet godt dertil svarede han ja han havde sovet dejligt. Mine børn har vågen mange gange jeg endte med at sove på en madras på gulvet med dem. Av i ryggen.
i morges spurgte jeg igen “godmorgen har du sovet godt”. Han svarede “ikke super godt. Første gang i lang tid”
han spurgte “hvad med dig”
jeg svarede “nej har faktisk ikke sovet særlig godt” (jeg sov på madrassen med børnene som igen var kede i nattens løb)
han svarede “nå okay, du har da ellers samsovet som du ville” 
Kære du
Jeg tror ikke, du kommer igennem til ham. Og jeg synes, du skal mærke efter, om han er det værd.
Udefra (på mig) virker det som om, I er langt fra hinanden ift syn på, hvordan man har børn, og hvordan man er et par.
Man stiller som voksen i min verden ikke ultimative krav, derimod finder man løsninger sammen i fællesskab, og det virker ikke, som din kæreste ser det sådan.
I et forhold ser man hinanden, støtter og hjælper og vil hinanden det bedste. Din kæreste burde se, især da du jo har sagt det til ham, at du ikke er glad og trives, og arbejde for, at I sammen fandt en god løsning for alle. Key-ordet er sammen, for han dikterer jo blot sine krav, og siger nu til dig, at du skal tænke på andre end dig selv og dine børn.
Og der knækker den fuldstændig. Hvad f..... så med ham! Kunne han ikke sætte nogen før sig selv. Egoistiske #€@*
Og du gør noget stort ud af det. Ja slf gør du det. Som en god mor tager du det alvorligt, når dine børn ikke trives.
Hvis det var mig, så pakkede jeg hans ting..egentlig så skulle han selv, du er jo ikke et serviceorgan, men gør du slipper du for, han kommer ind..stillede dem udenfor, låste min dør, sendte besked om at de er klar til afhentning og tog ikke tlf - bloker hans nummer. Fik besøg af en god veninde til moralsk opbakning eller tog på en overnatning hos en veninde/forælder/søskende.
Ud med ham