Anonym skriver:
Kan jo ikke svare for andre end mig selv. Men nej jeg er ikke nogens bonusforælder.
Jeg er ikke tilhænger af samsovning generelt. Men folk kan jo da gøre, hvad de vil - jeg er helt ligeglad. Nu efterspørger TS jo blot holdninger. Mit eget barn sover på eget værelse og trives med det. Det er jo helt fint, hvis du har den lyst. Men det er vel ok, at andre ikke har
.
Hvis kæresten ikke ønsker samsovning med hendes børn (TS har ikke svaret på, hvor gamle børn hun har) så er det vel også hans ret til ikke at ønske det.
Jeg er bonusmor og deler fuldstændig samme holdning som dig! Jeg skal altså heller ikke sove med andres børn. Elsker min bonusdatter som jeg har haft i mange år og vi har et rigtig godt forhold men jeg skal have frirum i mit soveværelse! Ville slet ikke kunne være intim med min kæreste hvis der var andre i soveværelset! Børn som voksne!
Ikke derned sagt at de ikke må komme ind og natten hvis der er noget eller hvis de er syge. Men er der noget der er så akut de ikke kan sove i egen seng bliver det heller ikke i vores. Så hedder det en madras på gulvet. Det har dog aldrig været noget vi har været nød til.
Min mand og jeg har nu fået et fælles barn og her er min holdning præcis den samme. Hun er lige knapt 2 måneder og har sovet på eget værelse nu i et par dage uden problemer. Min mand og jeg deler heldigvis samme holdning så det har aldrig været et emne at snakke om herhjemme. Hvis vi ikke gjorde ville jeg også have det rigtig svært og tror aldrig vi var komme ret langt i forholdet hvis han var gået ind for det.
Jeg har intet imod andre der vælger det men for mig er det fuldstændig udelukket og der skal vel være plads til alles holdninger.
Når det så er sagt må jeg nok sige at hvis trådstarter har fundet en mand der ikke er meget for det må han jo have vidst da de flyttede sammen at det var vilkårene og hvis ikke må der jo være aftalt inden at der ikke skulle være samsovning når de skulle flytte sammen. Så der må vel være indgået en aftale et sted i processen?? Det kan næsten ikke passe han ikke har vidst det eller hun ikke er gået med til at det ikke skulle være sådan når han rykkede ind.
Jeg er helt enig i at børnenes behov skal sættes højt men i min husstand skal vi altså være her allesammen. 
Anmeld
Citér