Anonym skriver:
Vi diskuterede noget i går.
han gav mig et ultimatum igen, hvis ikke bl.a. bl.a. så flytter jeg.
så jeg tog mine nøgler som han havde, og sagde så flyt.
han pakkede alle sine ting, imens han svinede mig til, kaldte mig utrolig grimme ting, truede mig med diverse ting og bare talte så grimt til mig. Jeg bevarede roen, selvom jeg rystede og rystede også inden i men gad ikke diskutere med ham, så jeg tog bare imod svineriet.
efter han havde pakket sine ting, så gik han endelig. Ham havde heldigvis ikke særlig store ting her, og de møbler han havde, ville han ikke have med.
han har skrevet og hakket mig ned på sms efterfølgende. Han har også undskyldt på denne måde “undskyld jeg svinede dig til osv men du var selv skyld i det osv” , så det er vel slet ikke en undskyldning ?
nu svare jeg ham ikke længere og for nogle timer siden svarede jeg ham på en sms og skrev også i den, at det her er sidste sms og sidste gang du hører fra mig.
har set han allerede har rakt hånden ud til at kontakte andre damer på sociale medier.
Av mit hjerte
Hvor er du sej og stærk og også en god mor, sikke et flot billede til efterlevelse, du her giver dine 2 børn både i forhold til dem og til dig selv.
Hertil og ikke længere og så uden at gå ind i den negative spiral, som din nu eks - HURRA - forsøgte at hive dig med ind i mens han pakkede og efterfølgende pr SMS.
Jeg håber, han lader dig være, men ellers er mit bedste råd ikke at gå i dialog på nogen måde.
Og nej det er overhovedet ikke en undskyldning. En undskyldning gives uden forbehold altså uden noget men du gjorde/sagde/tænkte også.
Og ja han roder rundt med andre damer, for han har brug for at vise for sig selv, at det er i hvert fald ikke ham, der er noget 'galt' med, men dig fordi du ikke vil ham.
Og det vil du ikke. Du vil dig selv, som den fantastiske kvinde, du er med meninger og holdninger af dine egne, du vil dine skønne børn, og så vil du med tiden en lækker mand, der påskønner dig og vil et ligeværdigt forhold, hvor I taler sammen om tingene og finder en fælles vej.
Han er der også til dig, bare vent ❤️