Mine børn og jeg har altid samsovet.
jeg har dem 100% af tiden.
jeg fik en kæreste der endte med at flytte ind.
han ville ikke samsove, børnene er så med de her to års tid som der nu er gået, kommet i egne senge i samme værelse. Vi bor småt.
men jeg synes bare ikke det fungere.
hver evig eneste aften når de skal sove, vil de sove sammen med mig. Og jeg har nu taget madras på gulvet, så de nogle gange kan falde i søvn tæt. Og ikke bare med en hånd til hver
. De vågner hver eneste nat flere gange om natten og da “voksen”sengen kun er en almindelig dobbelt seng, er der slet ikke plads til at de begge kan komme over om natten
synes ikke det er deres behov det her. Og jeg kan ikke holde ud at skulle vågne om natten og stå ud og “putte” børn og i min egen seng, og så om igen. Kan slet ikke fungere med den afbrudte søvn på den måde. Og tanken om Hvis vi en dag skal have et fælles barn, som også skal sove i egen seng, gør mig bare ikke glad
jeg synes det er skide hårdt.
(altså jeg kan sagtens stå op om natten med børnene hvis de har brug for vand, tisset igennem, eller sndet, men det er nok bare hele det her “i-skal-sove-alene” som gør ondt på mig, når vi altid har samsovet. Ville også gerne stå op med en baby hvis det var det men håber i forstår Hvsd jeg mener)
jeg har lyst til at købe ekstra “voksen”senge for at sætte dem sammen, så det bliver en rigtig stor en.
Jeg synes det eneste behov det her er, er min kærestes.
mit ene barn bliver ofte så ked og sur når h*n vågner om natten og ser at det andet barn er kravlet op til mig før h*n
jeg skal være hård og sige de skal sove i deres egne senge og det er bare ikke mig.
jeg har bare brug for at komme ud med det og høre hvad i ville gøre og hvad i selv gør derhjemme.
har luftet tanken om ekstra senge for kæresten, han er ikke med på den, og han mener at alt det her samsovning ikke er for børns behov men mit behov.
Anmeld
Citér