Tidligere tnbc (med ny profil)
Alonebreak skriver:
Der er forskel på, om det er fodbold eller skole/børnehave relateret, og om det er en invitation på restaurant ude at spise.
ja det er deres børn, det er der heller ingen som vil tage fra dem. Derfor mener JEG ikke at de behøver at tage ude at spise sammen med begge forældre kun. Det er min mening, og den rigtige oppe i mit hovede. Bare fordi du mener noget andet betyder det ikke, at det er det rigtige for alle andre..
forældre der ikke kan sammen som en familie behøver ikke lege familie. Når børnene bliver store og vil invitere kun deres forældre til middag, er det noget andet. Her er det far som ligger op til den middag.
Og om det er en gang om året ved du ikke en skid om. Hun skriver blot at hun har været sammen med sin kæreste i et år, og det er første gang han vælger at invitere sin ex med børnene ude at spise..
Hvorfor er der forskel? Så hvis datteren vil have en fødselsdags middag kun med søskende og forældre/bedsteforældre? Så skal forældrene sige nej?
De LEGER ikke familie, de giver deres børn en god aften.
Hvorfor må en far ikke invitere sin kone og deres børn ud og spise? Det kan jo være et ønske fra et af børnene og at det så er FAR der har inviteret.
Jeg forstår bare ikke hvorfor det er så slemt ved en middag?
Og du siger det ikke er rigtig i dit hoved, men det er rigtig i de her forældres hoved, for deres børn skyld.
Anmeld
Citér