Min kæreste vil have hans eks og børn ud og spise

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

39.379 visninger
74 svar
167 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
11. januar 2023

Anonym trådstarter

Hej, jeg har boet med min kæreste i knap et år. 

Jeg har mødt hans eks flere gange, og undre lig så over han her til aften siger han lige pludselig vil invitere dem ud og spise 

Er det normalt ved jer at de gør det? Han har aldrig gjort det før. Og jeg er ikke inviterer. Ligger jeg for meget i det. Eller virker det også mærkeligt for jer, når vi har været sammen i over et år, og han så yd af det blå vil invitere hende og deres børn ud og spise, og jeg ikke skal med? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. januar 2023

Soonmom

Nu har jeg ikke kæreste med børn fra tidligere, men jo det har man da hørt før.

Synes det er så dejligt for børnene at have deres forældre sammen uden evt nye påhæng. Så det er da fantastisk at de kan finde ud af at samarbejde på den måde

Anmeld Citér

11. januar 2023

Anonym trådstarter

Soonmom skriver:

Nu har jeg ikke kæreste med børn fra tidligere, men jo det har man da hørt før.

Synes det er så dejligt for børnene at have deres forældre sammen uden evt nye påhæng. Så det er da fantastisk at de kan finde ud af at samarbejde på den måde

Jeg forstår godt hvad du mener, og synes også det er dejligt de kan samarbejde, men han har aldrig ville hvis jeg ikke var med, og de har begge ytret at det var vigtigt vi alle var med da børnene er glade for vi alle kan samarbejde, dette var også tilfældet med hendes tidligere kæreste. Og tænker også det bliver med den nye. Jeg undrede bare hvorfor han altid har sagt han vil have mig med når det var og efter over et år vil han pludselig invitere dem ud alene 

Anmeld Citér

11. januar 2023

Soonmom

Anonym skriver:

Jeg forstår godt hvad du mener, og synes også det er dejligt de kan samarbejde, men han har aldrig ville hvis jeg ikke var med, og de har begge ytret at det var vigtigt vi alle var med da børnene er glade for vi alle kan samarbejde, dette var også tilfældet med hendes tidligere kæreste. Og tænker også det bliver med den nye. Jeg undrede bare hvorfor han altid har sagt han vil have mig med når det var og efter over et år vil han pludselig invitere dem ud alene 

Hvad siger han selv når du spørger ham?

Anmeld Citér

11. januar 2023

AnoMor

Anonym skriver:

Jeg har mødt hans eks flere gange, og undre lig så over han her til aften siger han lige pludselig vil invitere dem ud og spise 

Er det normalt ved jer at de gør det? Han har aldrig gjort det før. Og jeg er ikke inviterer. Ligger jeg for meget i det. Eller virker det også mærkeligt for jer, når vi har været sammen i over et år, og han så yd af det blå vil invitere hende og deres børn ud og spise, og jeg ikke skal med? 

Nu er min kæreste og hans ex på ingen måde på et stadie med kommunikation. Men hvis de havde er godt venskab efter de var gået fra hinanden så ville jeg ikke løfte på øjenbrynene over det overhovedet. 
jeg spiser også ude på med min ex og vores fælles barn. Det siger min kæreste heller ikke noget til. 

Anmeld Citér

11. januar 2023

BAE

Profilbillede for BAE
Tidligere tnbc (med ny profil)
Anonym skriver:

Tja vi kan jo alle ændre os. Måske har børn spurgt om det eller bare en spontan tur med de fælles børn, som andre siger uden de nye kærester. 

Tænker vis det går dig Sådan på, så må du jo snakke med ham.

Og nej jeg ville sige det ikke er unormalt at spise med sin ex og børn. 

Anmeld Citér

11. januar 2023

Alonebreak

Profilbillede for Alonebreak
Anonym skriver:

Jeg synes at det er noget mærkeligt noget.

har kæmpe respekt for folk der kan samarbejde for børnenes skyld. Men kan slet ikke se meningen med at du ikke skal med. Du er jo en del af hans og børnenes liv nu? 

kan sagtens følge og forstå dig 

Anmeld Citér

11. januar 2023

IenFart

Profilbillede for IenFart

De har delt en masse i og med de har børn sammen. Jeg synes det er naturligt nok at de kan mødes og spise ude med børnene en gang imellem og tale sammen uden at der skal være ekstra publikum. Det kan vel næsten kun være en fordel at de har et godt forhold.

Anmeld Citér

11. januar 2023

Anonym

Jeg ville gøre det samme med min x, hvis ikke han havde fucket alt op, det var ellers planen at kunne ses og lave ting sammen med børnene- spise, være op oplevelser sammen.

Dog gør man da ALDRIG sådan noget uden ens partner. Ellers kan man lige så godt finde sammen med sin x, eller som minimum smutte fra sin partner, hvis man ikke engang vil have denne med ?!?!?! Totalt mærkeligt, unormalt og konfliktoptrappende. Jeg ville undre mig, MEGET.. 

Anmeld Citér

11. januar 2023

Loubaby

Anonym skriver:

Jeg ville gøre det samme med min x, hvis ikke han havde fucket alt op, det var ellers planen at kunne ses og lave ting sammen med børnene- spise, være op oplevelser sammen.

Dog gør man da ALDRIG sådan noget uden ens partner. Ellers kan man lige så godt finde sammen med sin x, eller som minimum smutte fra sin partner, hvis man ikke engang vil have denne med ?!?!?! Totalt mærkeligt, unormalt og konfliktoptrappende. Jeg ville undre mig, MEGET.. 

Ej det er simpelthen for mærkeligt og kontrollerende hvis ens tidligere partner, med hvem man har børn, ikke kan lave noget med børnene i fællesskab med sin eks uden at du (eller en ny partner) SKAL være med. Det skriger af manglende tillid. Står du også og kigger din kæreste over skulderen når han skal hente/bringe børnene fra/til samvær med eksen? Langt ude. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.