Tidligere tnbc (med ny profil)
Alonebreak skriver:
Børnene kan sagtens lave noget alene med far ELLER mor. Men sammen som en familie, det tænker jeg ikke. Der er en grund til at de ikke er en samlet familie længere, så kan ikke se ideen med at lege familie over en middag ? Hvis den ene forældre har fået en partner kan partneren da godt deltage til den middag? Hvad er problemet med det? Havde det været far alene med børnene vil jeg ikke tænke at der er noget galt i det, men med ex’eb også?
Men bare fordi de ikke er sammen, er de jo ikke mindre en familie. Ja de ELSKER ikke hinanden som partnere, men de er jo stadig venner og har et fælles ansvar i deres børn. Så hvorfor kan de ikke lave noget mor og far?
Det er EN gang på ET år...
Så hvis børnene ønsker at kun mor og far kommer til julefesten eller en fodboldkamp, skal forældrene sige: nej vores partner skal med?
De viser deres børn at de kan samarbejde selvom de ikke er sammen, også UDEN de nye partnere. Det er jo DERES børn, de skal sku også have lov til at være alene med begge deres forældre.
Og hvis min partner stejlede over det, så er ikke mit problem, for jeg gør intet forkert.
Anmeld
Citér