Min kæreste vil have hans eks og børn ud og spise

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. januar 2023

Anonym

Det lyder skønt at de kan gå ud sammen og hygge med børnene. Kan sagtens forstå kærester ikke skal med. Nyd du bare de har et velfungerende forhold og relation og vægter børnenes trivsel højt

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. januar 2023

BAE

Profilbillede for BAE
Tidligere tnbc (med ny profil)
Alonebreak skriver:

Jeg synes at det er noget mærkeligt noget.

har kæmpe respekt for folk der kan samarbejde for børnenes skyld. Men kan slet ikke se meningen med at du ikke skal med. Du er jo en del af hans og børnenes liv nu? 

kan sagtens følge og forstå dig 

Så partnere skal ALTID med til noget med børnene? Hvorfor må børnene ikke lave noget alene med DERES forældre? (jeg spørg undrende) 

Anmeld Citér

11. januar 2023

BAE

Profilbillede for BAE
Anonym skriver:

Jeg ville gøre det samme med min x, hvis ikke han havde fucket alt op, det var ellers planen at kunne ses og lave ting sammen med børnene- spise, være op oplevelser sammen.

Dog gør man da ALDRIG sådan noget uden ens partner. Ellers kan man lige så godt finde sammen med sin x, eller som minimum smutte fra sin partner, hvis man ikke engang vil have denne med ?!?!?! Totalt mærkeligt, unormalt og konfliktoptrappende. Jeg ville undre mig, MEGET.. 

Så børnene må ALDRIG lave noget alene med DERES forældre?

Det er jo heller ikke hver gang, det er EN gang på ET år. 

Det er sku da fantastisk at have forældre der kan være i Samme rum uden at råbe af hinanden 

Anmeld Citér

11. januar 2023

Alonebreak

Profilbillede for Alonebreak
BAE skriver:

Så partnere skal ALTID med til noget med børnene? Hvorfor må børnene ikke lave noget alene med DERES forældre? (jeg spørg undrende) 

Børnene kan sagtens lave noget alene med far ELLER mor. Men sammen som en familie, det tænker jeg ikke. Der er en grund til at de ikke er en samlet familie længere, så kan ikke se ideen med at lege familie over en middag ? Hvis den ene forældre har fået en partner kan partneren da godt deltage til den middag? Hvad er problemet med det? Havde det været far alene med børnene vil jeg ikke tænke at der er noget galt i det, men med ex’eb også? 

Anmeld Citér

11. januar 2023

BAE

Profilbillede for BAE
Alonebreak skriver:

Børnene kan sagtens lave noget alene med far ELLER mor. Men sammen som en familie, det tænker jeg ikke. Der er en grund til at de ikke er en samlet familie længere, så kan ikke se ideen med at lege familie over en middag ? Hvis den ene forældre har fået en partner kan partneren da godt deltage til den middag? Hvad er problemet med det? Havde det været far alene med børnene vil jeg ikke tænke at der er noget galt i det, men med ex’eb også? 

Men bare fordi de ikke er sammen, er de jo ikke mindre en familie. Ja de ELSKER ikke hinanden som partnere, men de er jo stadig venner og har et fælles ansvar i deres børn. Så hvorfor kan de ikke lave noget mor og far?

Det er EN gang på ET år...

Så hvis børnene ønsker at kun mor og far kommer til julefesten eller en fodboldkamp, skal forældrene  sige: nej vores partner skal med? 

De viser deres børn at de kan samarbejde selvom de ikke er sammen, også UDEN de nye partnere. Det er jo DERES børn, de skal sku også have lov til at være alene med begge deres forældre. 

Og hvis min partner stejlede over det, så er ikke mit problem, for jeg gør intet forkert. 

Anmeld Citér

11. januar 2023

BAE

Profilbillede for BAE
Alonebreak skriver:

Ja de KAN!! De skal ikke. 

Anmeld Citér

11. januar 2023

Anonym trådstarter

BAE skriver:

Jeg siger ikke de ikke må lave noget og gør det også i forvejen. Men min kæreste sagde en gang til mig han ikke selv ville ud alene med dem at få det til at ligne familie liv, de har en datter der nemt bliver forvirret og rammerne gerne skal være faste. Sø når han selv ytre de ikke vil og de aldrig har snakket om det i over det år vi har været sammen, virker det mærkeligt for mig de pludseligt vil 

Anmeld Citér

11. januar 2023

Alonebreak

BAE skriver:

Men bare fordi de ikke er sammen, er de jo ikke mindre en familie. Ja de ELSKER ikke hinanden som partnere, men de er jo stadig venner og har et fælles ansvar i deres børn. Så hvorfor kan de ikke lave noget mor og far?

Det er EN gang på ET år...

Så hvis børnene ønsker at kun mor og far kommer til julefesten eller en fodboldkamp, skal forældrene  sige: nej vores partner skal med? 

De viser deres børn at de kan samarbejde selvom de ikke er sammen, også UDEN de nye partnere. Det er jo DERES børn, de skal sku også have lov til at være alene med begge deres forældre. 

Og hvis min partner stejlede over det, så er ikke mit problem, for jeg gør intet forkert. 

Der er forskel på, om det er fodbold eller skole/børnehave relateret, og om det er en invitation på restaurant ude at spise. 

ja det er deres børn, det er der heller ingen som vil tage fra dem. Derfor mener JEG ikke at de behøver at tage ude at spise sammen med begge forældre kun. Det er min mening, og den rigtige oppe i mit hovede. Bare fordi du mener noget andet betyder det ikke, at det er det rigtige for alle andre.. 

forældre der ikke kan sammen som en familie behøver ikke lege familie. Når børnene bliver store og vil invitere kun deres forældre til middag, er det noget andet. Her er det far som ligger op til den middag.
Og om det er en gang om året ved du ikke en skid om. Hun skriver blot at hun har været sammen med sin kæreste i et år, og det er første gang han vælger at invitere sin ex med børnene ude at spise.. 

Anmeld Citér

11. januar 2023

Alonebreak

BAE skriver:

Ja de KAN!! De skal ikke. 

Hvad ?? Det fatter jeg ikke lige hvad du mener her? 

Anmeld Citér

11. januar 2023

BAE

Profilbillede for BAE
Anonym skriver:

Jeg siger ikke de ikke må lave noget og gør det også i forvejen. Men min kæreste sagde en gang til mig han ikke selv ville ud alene med dem at få det til at ligne familie liv, de har en datter der nemt bliver forvirret og rammerne gerne skal være faste. Sø når han selv ytre de ikke vil og de aldrig har snakket om det i over det år vi har været sammen, virker det mærkeligt for mig de pludseligt vil 

De kan have ændret mening eller datteren har spurgt om det, ting kan jo godt ændre sig, der er jo gået et år.

Men hvis du har de tanker, må du jo tale med ham. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.