Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20
Maricella skriver:
Vi har et budget fordi vi lægger penge til side til julegaver løbende gennem året. På SU hiver man ikke bare lige et par tusinde ud af budgettet fordi det lige er december. Og så er vi bare fortsat med det efter vi blev færdiguddannet. Det er ikke fordi en gave skal koste noget bestemt. Men det er rart at vide at man har penge med og at man ikke skal tænke på hvad man selv skal undvære i december for st andre kan få en gave
Mine forældre arbejder meget med at alle gaver skal koste præcis det samme. Og at alle skal give det samme hvis man giver fælles gave. Det får jeg røde knopper af 
hehe jeg drømmer om at kunne sætte tilside til opsparing i løbet af året udover de få rester af børnepengene der måske er hver 3 måned...
vi har intet at gemme af.. ikke engang 50 kr kunne jeg sætte af om måneden..
det er præcis den der med at det skal være for samme gavebeløb jeg absolut ikke forstår..
her er børnene så forskellige så den ene ønsker sig noget til 200 kr, den anden til 50 kr og den sidste ville være lykkelig for at få kasserne de andres gaver har været i :P ville være hul i hovedet at skulle påtvinge dem noget de ikke ønsker sig blot for at tilfredsstille et beløb der er sat...
Anmeld
Citér