Gave budget

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. december 2022

Anonym

700 pr barn… vi har tre. 
vi har købt en lille gave til hinanden - 200-300kr. 
vi mangler ingenting - men synes generel julen er for frådset i mange henseender  derfor budgettere vi som vi gør 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. december 2022

Anonym

4 børn .

5000 pr barn

Køber kun gaver til dem . Og de får ikke fra andre .

Tøj sko oplevelser  til 2 af dem

Ps5 plus spil til hver af de 2 andre .

Alle var glade .  

Har en konto hvor der ryger 5000 ind hver måned. Så er der til fødselsdag jul og nytår 

Og is om sommeren

Anmeld Citér

25. december 2022

HilliHallo

3  børn herhjemme. De har hver i sær fået for ca 400-500kr. Alle ønsker opfyldt. Min mand fik for 150kr og mine forældre for 150kr hver. Vi kunne godt give for mere, men synes det er en fin værdi at lære ungerne at ting ikke bare kommer af sig selv. Og være bevidste om hvad ting koster og er værd  

Anmeld Citér

25. december 2022

EKAB

Profilbillede for EKAB

Den mindste på 4 har fået for ca 1000 kr. 

den mellemste på 8 har fået for ca 1000 kr. 

den store på 15 har fået for 1700 kr. 

Min mand og jeg har ikke givet hinanden gaver i år, da vi lige er flyttet i hus.

Anmeld Citér

25. december 2022

Anonym

Vi har intet budget, vi køber det folk ønsker sig. Min kæreste og jeg køber det vi lige mangler eller en oplevelse til jul. 

Anmeld Citér

25. december 2022

Anonym

Omsorgsgiver skriver:

Nu hvor juleaften er overstået er jeg lidt nysgerrig på hvad jeres gave budget er? 

1: Til jeres børn?

2: Til jeres kæreste/mand? 

Omkring 500-1.000 kr. pr. barn (har 3 stk.)

Manden fik for 5.500 kr, da han længe har ønsket sig en iPad inkl. pencil og faldt over et godt tilbud. Normalt giver vi for langt mindre til hinanden.

Anmeld Citér

25. december 2022

StineW79

Profilbillede for StineW79

Her har vi brugt ca 1500 kr pr barn.

De er 10 og 14 år, og ønskede sig begge 2 lidt dyre ting i år.

Kærsten fik også for ca 1500.

Vi har ik rigtig noget fast beløb, men køber for det, vi syntes vi har råd til, fra år til år. Vh Stine 

Anmeld Citér

26. december 2022

Tip!

Meget forskelligt.. Jeg køber hvad jeg syns min søn og resten af familien skal ha. 
Tror jeg endte med at købe for små 8-900 kr til min søn. - Han er enebarn lidt endnu  

Min lillebror fik en bog han ønskede sig til 135 kr, min mor en spring cph figur til 370 kr, min søster/mormor ting fra Matas til ca 200 kr pr næse. Min nevø og niece for 100 kr hver, min stedfar for 250 kr. 

Jeg har intet fast budget, hos os bliver det aldrig for flere 1000 kr. 

Alle skal kunne være med, og jeg holder aldrig øje med hvilken værdi gaven har. 

Anmeld Citér

26. december 2022

heaven

Vores budget er omkring 600 pr familiemedlem…  dem er der 6 af….  Vores 2 x olde får dog “ kun’ for 300 hver og det samme gør min lillebror - vores 2 børn får for ca 1000 hver og det giver vi også hinanden for, min mand og jeg…

Anmeld Citér

26. december 2022

Anonym

Vi brugte 100 kr på den 3årige og 600 kr på den 1årige

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.