Nu hvor juleaften er overstået er jeg lidt nysgerrig på hvad jeres gave budget er?
1: Til jeres børn?
2: Til jeres kæreste/mand?
Vores børn på 7 og 1,5 fik ikke julegaver af os. Eller, vores den ældste fik. Men en gave der ikke kostede noget. Jeg vandt en iPad i en konkurrence. Han blev - selvfølgelig - lykkelig. Men deres ønskelister blev så rigeligt fyldt ud med gaver fra familien. Og mit betalingskort har siddet ret løst, for den store, med spil til PlayStation og iPad her i juleferien. Den lille har ikke engang åbnet alle gaver endnu. Og om det er en håndklæde eller bog; hun er bare glad for båndet.
Børnene gav en gave til hinanden. Storebror havde udvalgt noget fint trælegemad og lillesøster havde betænksomt købt en hue med den fodboldklub, storebror holder med. Og som jeg synes, der mangler på hovedet af ham, når han vintertræner
.
Min mand og jeg giver ikke julegaver til hinanden. Men lidt fra børnene gør vi. En gave til 300-500 kr. alt efter hvad der lige passer. Nogen andre i familien har vi fast aftale om budget med og andre er efter ønskeliste, lyst, sol og vind.
Vh.
Anmeld
Citér