Vi har ikke er budget - udover selvsagt hvor mange penge der er på kontoen 
Der handler om, hvad de kan ønske sig og hvad de mangler (nok hvad jeg synes de mangler). Vores store datter bliver student i år, og ved at hun i år ønskede at komme på Roskilde uden at skulle arbejde for ar fejre huen uden for mange forpligtelser. Det ville jeg gerne give hende og kunne ikke vente med det til studenterhue, for så havde hun nok selv, så hun fik udover en hjemmestrikket sweater en alt for dyr gave nemlig en roskilde billet til 2400.
Drengene fik også oplevelser nemlig fodboldbilletter til landsholdskampe de koster 840 kroner, men så er der også en billet til en voksen. Så 400 kroner til hver, derudover en fodbold bluse købt på udsalg til 300 kroner hver, en bog fra julemanden (fik min datter forresten også) og en fælles gave = fifa23. Så omkring de 1200 til dem hver.
Min mand fik til østre gasværk an other brick in the wall og en t shirt, lige under 1000 kroner.
Så det blev en lidt dyr jul, men skønne fælles oplevelser fik også selv søren huss koncert. Så det bliver gaver der bliver ved at give 
Anmeld
Citér