Gave budget

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18.295 visninger
100 svar
63 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
25. december 2022

Omsorgsgiver

Profilbillede for Omsorgsgiver
Den stolte mor til 2

Nu hvor juleaften er overstået er jeg lidt nysgerrig på hvad jeres gave budget er? 

1: Til jeres børn?

2: Til jeres kæreste/mand? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. december 2022

AnoMor

Omsorgsgiver skriver:

Nu hvor juleaften er overstået er jeg lidt nysgerrig på hvad jeres gave budget er? 

1: Til jeres børn?

2: Til jeres kæreste/mand? 

Mit budget svinger fra år til år. Det afhænger meget af hvad jeg har af penge i december.  

men i år har jeg brugt for 600 kr til min søn. 
min kæreste har ikk fået julegave. Vi valgte at prioriterer børnene og egne familier da ingen af os havde så meget at gøre godt med denne måned.  

i alt har jeg brugt ca 2000 kr på julegaver. 

Anmeld Citér

25. december 2022

Mom

Profilbillede for Mom

Vi har brugt omkring kr. 1.500 pr barn, vi har 3 børn.

Vi har ikke købt julegaver til hinanden i år, da vi ikke rigtigt havde nogle ønsker.

Anmeld Citér

25. december 2022

fehår

Vi gav børnene for 400 hver i år. Der var ikke mange penge, men vi købte en del ting brugt og fik pengene til at række langt. Børnene blev glade. 

Vores bil skal snart til syn, så vi gav hinanden reservedele i julegave. 

Anmeld Citér

25. december 2022

Tami

Profilbillede for Tami

Det er lidt forskelligt hvor meget vi giver hinanden for. Det kommer lidt an på ønskesedlen fra år til år. I år har min kæreste fået for godt og vel 2000 kr af mig + adventsgaver i løbet af december. 
Mine 2 børn har fået for omkring 1000 kr hver - igen svinger det fra år til år alt efter ønskerne 

Anmeld Citér

25. december 2022

IenFart

Profilbillede for IenFart

Jeg tror vi ligger omkring de 1000-1200 kr til barnet og ca 500 os forældre imellem. 

Anmeld Citér

25. december 2022

Mor-til-Alfred

Profilbillede for Mor-til-Alfred
Gravid

Ham på knap 8 år har fået for ca 1500kr. Den lille på 2,5 år har fået for 500kr. 

De får ikke for samme beløb (endnu) da lillebror er pænt ligeglad �� han ville bare åbne mange gaver. Storebror ønskede sig fodboldtøj og fodboldstøvler, hvilket er ret dyrt. Men brugbart.

Vi gir ikke julegaver til hinanden min mand og jeg. Han får dog ca for 2000kr i fødselsdagsgave (d. 31/12)

Anmeld Citér

25. december 2022

lineog4

Vi har ikke er budget - udover selvsagt hvor mange penge der er på kontoen

Der handler om, hvad de kan ønske sig og hvad de mangler (nok hvad jeg synes de mangler). Vores store datter bliver student i år, og ved at hun i år ønskede at komme på Roskilde uden at skulle arbejde for ar fejre huen uden for mange forpligtelser. Det ville jeg gerne give hende og kunne ikke vente med det til studenterhue, for så havde hun nok selv, så hun fik udover en hjemmestrikket sweater en alt for dyr gave nemlig en roskilde billet til 2400.

Drengene fik også oplevelser nemlig fodboldbilletter til landsholdskampe de koster 840 kroner, men så er der også en billet til en voksen. Så 400 kroner til hver, derudover en fodbold bluse købt på udsalg til 300 kroner hver, en bog fra julemanden (fik min datter forresten også) og en fælles gave = fifa23. Så omkring de 1200 til dem hver.

Min mand fik til østre gasværk an other brick in the wall og en t shirt, lige under 1000 kroner. 

Så det blev en lidt dyr jul, men skønne fælles oplevelser fik også selv søren huss koncert. Så det bliver gaver der bliver ved at give

Anmeld Citér

25. december 2022

Anonym

Jeg brugte 3600 kr på mit barn. Til gengæld får mit barn aldrig store ting udover jul. Fødselsdag er et meget mindre budget. Mit barn får stort set også kun gaver af os forældre så det er ikke fordi det vælter ned med gaver fra hele familien. 

Til mine forældre bruger jeg cirka 600 kr. Starter tidligt med julegaver og køber ikke det hele i en måned men spreder det ud over hele året

Anmeld Citér

25. december 2022

Lillehjerte

Profilbillede for Lillehjerte

Vi har ikke noget fast beløb men køber ud fra ønsker og hvad børnene mangler.

Den ældste havde brug for nye indefodboldsko, og ønskede sig noget lego. Købte for ca 750.

Den mellemste ønskede en fodboldtrøje og noget lego, købte for ca 500. Han er jo ligeud med at vi ikke har købt for det samme som den ældste. 

Den yngste er helt nyfødt og vi har ikke købt noget til hende fra os forældre, men købte en lille gave fra de store. Synes det er omsonst at købe noget når hun ikke aner hvad der sker, har kostet en hulens masse penge i tøj og udstyr allerede, og alligevel sov undervejs, så vi selv kan sidde og pakke en gave ud til hende som vi selv har købt...

Vi køber gaver til hinanden ud fra hvad den anden har brug for. Derfor kan beløbet variere mellem 500 og 3000

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.