Tidligere tnbc (med ny profil)
Anonym skriver:
Jeg er også pædagog og jeg er nu enig. Kan slet ikke se hvorfor man er en dårlig pædagog fordi man har en holdning om at,børn i de danske institioner har for lange dage. Det må fordi der bliver ramt et ømt sted, når man reagere sådan på et opslag.
man har altid et valg på den ene eller anden måde.
ja måske skulle man tage et lorte job, ihverfald mens børnene er små…synes ungerne betaler en høj pris nogle gange… det handler jo i det store hele om prioriteringer.
jeg ved godt det er et ømt emne, men synes nu alligevel at det er dejligt at der er kommet mere og mere fokus på børn og den institutions verden vi lever i.
Ikke alle kan bare tage et lorte job, ikke alle kan bare tage hvilket som helst job.
Og hvis du har studeret i 10år for dit drømmejob, må man så ikke få børn? Du ved ikke hvordan de priotere deres hjemmeliv... Hvordan deres weekender er.. har de mere ferie tid ?
Ikke alle har netværk men det betyder vel ikke at man ikke må få børn og så drømme job?
Så nej alle kan ikke bare finde et lorte job, som du kalder det.
Det fordømmende var at det er fordi HUN mener de priotere forkert eller de har sat sig dyrt..
Ja men så må vi bare lade vær med at uddanne dem der arbejder mange eller skæve tider.. der er jo også familier hvor den ene forældre rejser , eller bare er væk længere tid af gangen med arbejde. Eller som soldat.
Jeg er enig i at mange børn er af sted mange timer, og det er f.. hårdt, men vi kender bare ikke til andres liv, hvorfor det er sådan. Så at sige de ikke prioriterer deres børn, nej det vil jeg ikke sige, medmindre jeg vidste 100 % at de ikke gjorde.
Anmeld
Citér